KASVAAKO RINNAT VIELÄ...

__*ellu*__

sen jälkeen kun on alkanu menkat?

17

5955

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääk. tri.

      Useimmilla kasvu pysähtyy siinä vaiheessa. Sinähän olet jo nainen.

    • teini

      tottakai kasvaa! monilla alkaa 10 vuotiaana menkat joten mieti nyt jos rintojen kasvu pystähtys jo siinä vaiheesa? mulla alko menkat 12 vuotiaana ja todellaki rinnat on kasvanu sen jälkee ja kasvaa edellee.

    • juu

      voisitko laittaa mulle parit fotot niistä rinnoista niin voisin nähtyäni ne sanoa tarkemmin?

    • jenni87

      kyllä ne kasvaa,
      mulla ainakin kasvo 2 kuppikokoo
      vielä menkkojen jälkeen...
      *toivottavasti mulla ei ainakaan kasva enään*

      • Jussi

        sulla sitten on?

        Kyllä ne kasvaa. Kimmallani (aikuinen nainen)on jo D-kupit. Lisäksi ne kasvaa kun on raskaana...


    • Enkeli

      Kyllä ne kasvaa yleensä vielä senkin jälkeen.

    • pätkä

      kyllä ne kasvaa.
      olen lukenu demistä että ne eivät muka enää kasvaisi ja paskat kasvaa!
      äitini oli lauta ja lyhyt kun ne alkoi mutta nyt se on jo kai d-kuppine tai c-kuppine ;)

    • Perhonen

      kasvaa vielä pitkän aikaa sen jälkee.. itselläni ainakin kasvoi, ja kasvaa varmaan edelleen, tuskin, ja toivottavasti ei paljoo ainakaan enää..

      itselläni alkoi menkat joskus 11vuotiaana, joskus 14vuotiaana luulin ettei rintani enää kasvaisi, kuitenkin... nyt olen 16, rintani ovat kasvaneet, itseasiassa aika paljonkin vielä sen jälkeen...

    • Anonyymi

      Toooosi vanha keskustelu melkein 20 vuotta ainakin 18. Jos joku tässä keskustelussa vielä pyörii niin voisko joku vastata mulle? Siis oon 11. Rinnat alko kasvaan 9v. Musta tuntuu että ne kasvaa vielä mutta arkuutta ei ole ollut. Ihan siinä 9 vuotiaana oli arkuutta paljonkin. Mutta kun täytin 10, arkuus alkoi pikkuhiljaa vähentyä ja kun nyt oon 11 niin ei edes tunnu paljoa arkuutta. Kuppikoko on 75 AA. Vai miten se nyt kirjoitettiinkaan. En haluaisi jäädä tämänkokoiseksi, olen 155 cm pitkä ja 42 kg oonko normaali. En ees tiiä miks kysyn oonko normaali, kaverit on samankokoisia. Toivoisin että voisitte kertoa pituutenne ja painonne kun olitte 11v. HELP ME

      • Anonyymi

        Kyllä, rinnat kasvavat vielä menkkojen jälkeen. Joillain enemmän, joillain vähemmän. Painosi ja pituutesi ovat ihan normaali. Olin itse 11-vuotiaana suunnilleen saman kokoinen kuin sinä. Painon nousu kuuluu elämään ja se on normaalia. Tytöillähän murrosiässä lantio levenee, rinnat kasvaa, alkaa menkat ja keho muuttuu. Kaikki tytöt käyvät läpi murrosiän. Pojat myös tietenkin. Kasvat vielä pituutta ja painoa. Vähän isompana sinun painosi ja pituutesi tasoittuu aikuisen tasoon, eikä sinun pituutesi tai painosi muutu paljoa enää siinä vaiheessa. Itsellä noin 14-vuotiaana painoni tasoittui ja pituuskasvu väheni. Kasvupyrähdys tulee kaikille jossain vaiheessa. Älä huoli! Olet hyvä juuri noin ja olet aivan normaalin kokoinen.


      • Anonyymi

        oot ihan normaalipainoinen, ite olin 11 vuotiaana noin 142cm ja 38kg:)


    • Anonyymi

      Itsellä ne kasvoi paljon muutamaa kuukautta ennen kuukautisten alkua ja reilu puoli vuotta niitten alkamisen jälkeen. Sen jälkeenkin kasvoivat, mutta rauhallisempaan tahtiin.

    • Anonyymi

      Toosi vanha keskustelu mutta itseäni alkanut mietityttämään sama kysymys. Olen pian 15 ja menkat alkoivat noin. Puolvuotta sitten, ja olen ihan lauta :(

      • Anonyymi

        Isot rinnat on over-rated. "Lauta" on ihan yhtä kaunis, jollei kauniimpikin.


    • Anonyymi

      Emt mul on ollu 2 kertaa menkat ja rinnat ei oo viekäö alkanu kasvaa näytä tylii mieheltä hiuksii ja ym lukuyn otamatta

      • Anonyymi

        Mulla sama! Ei ole edes täysin A


    • Anonyymi

      Mitäs vittuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe