KOKEMÄKI

-Girl87-

Kaikki Kokemäkiläiset ilmoittautukaa tänne!
Ja muutkin jotka ovat käyneet Kokemäellä voi kertoa että millanen kaupunki se on. Olen muuttamassa Kokemäelle joten ois kiva tietää...

4

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papa Java

Jep, tuli asusteltua aikoinaan Kokemäellä kun olin siellä kansanopistossa. Kokemäki on pieni paikka ja vähän erilaisempia ihmisiä saatetaan katsoa pitkin nokan vartta, mutta siitä nyt ei kannata välittää. Suosittelen lämpimästi Peipohjan Putki Pubia jos se on vielä olemassa. Tulipa juotua siellä eräätkin kaljat ja omistaja oli mukava! Kokemäki on ihan ok paikka ja onhan tuo Tampere sitte ihan lähellä jos kaipaa enemmän vipinää. Toivottavasti viihdyt girlie!!! :)

• -Girl87-

Täytyy ainakin yrittää viihtyy :)

• Raumalainen

MITÄ WITTUU SITÄ TAMPEREEL ASTI TÄYTYY MENNÄ JUHLIMAAN? HELVETTI, ONHAN TÄÄLLÄ PORI JA RAUMA.MENKÄÄ VAIKKA YYTERIIN RIEHUMAAN!!!!!

• Raumalainen

IHAN PASKA PAIKKA!!!! SE EI OLE EDES KAUPUNKI.VITTU, SATAKUNNAN KAUPUNGIT:

Pori, Rauma , Ulvila, Harjavalta, Huittinen

WITTU.MUUTA JOKO PORIIN TAI RAUMALLE.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe