Hei! Olen lähdössä ensi kesä-heinäkuun vaihteessa Palma Novaan ja haluaisin tietää kaiken kyseisestä paikasta. Tai yleensäkkin mallorcasta!
Mallorca, Palma Nova
2
530
Vastaukset
- minttu
heipsan! en oo käyny ihan tuolla palma
novassa mutta siina ihan vieressä
santa ponsassa vietin viikon kesällä
-99. täytyypi sanoo et oli kyl kaamee
turistirysä, hyvät rannat oli, samoin
ruoka mut siinä sit olikin ne plussat.
paikallisesta elämästäei tietookaan
pelkkiä englantilaisturisteja paikka
täynnä. palma nova näytti kyllä ihan
samalta kun siitä pari kertaa ohi
ajettiin... no, pelkkään rantalomai-
luun varmaan ok, mutta jos haluut muutakin, VAIHDA KOHDETTA!!- Sunshine
Suosittelen Mallorcaa lämpimästi, siellä ei juurikaan törmää suomalaisiin turisteihin. Ja kannattaa ehdottomasti vuokrata auto ja käydä hiljaisissa poukamissa. Kristallinkirkasta vettä, vaaleaa hienoa hiekkaa ja polttava kuumuus. Mutta muista kertoimet! Itse olen ristiverinen ja olen tähän asti pärjännyt aina 4 kertoimella kaikkialla aurinkolomilla, mutta Mallorcalla onnistuin polttamaan useaan kertaan itseni, koska hiekka on lähestulkoon valkoista ja heijastaa täten aurinkoa.
Itse olen ollut Palma Novassa 2 vuotta sitten ja turistejahan siellä on pilvin pimein kuten kaikkialla muuallakin Välimeren maiden kaupungeissa. Mutta alueella on todella upeat hiekkarannat ja lyhyt matka Palman kaupunkiin, joka on yksi kauneimmista kaupungeista, joissa olen käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122189Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712053Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1011873Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076