Minkälaisia kokemuksia teillä on työvoiman palvelukeskuksen tarjoamasta tuetusta työllistymisestä?
Mitä töitä teette ja missä, millaisella palkalla ja ennen kaikkea miten teihin on suhtauduttu työpaikalla?
Lisäksi olisi mukava tietää mikä vamma teillä on?
Itse kärsin aspergerin syndroomasta ja minulle aletaan etsiä työpaikkaa tuetun työllistymisen kautta.
Tähän saakka olen haastatteluissa aina jäänyt alakynteen kun en osaa kertoa itsestäni riittävän monipuolisesti ym. Mikäli olen tullut valituksi, olen ollut hankalassa tilassa, kun en ole voinut kertoa asiasta työnantajalle. Mikäli kertoisin, saisin mitä suurimmalla todennäköisyydellä potkut sillä työnantajahan haluaa palkata terveen ihmisen. Erityisen hankalan tilanteestani siis tekee se, että ulkoisesti näytän terveeltä, mutta sosiaaliset taitoni ovat lähes olemattomat.
Tuetussa työllistymisessä pelottaa eniten se, että tulisin kiusatuksi työpaikassa ja että palkka olisi hävyttömän huono hyvästä koulutuksesta ja aiemmasta työkokemuksesta huolimatta.
Tuettu työllistyminen
2
618
Vastaukset
- mahdollistaa
työvoimatoimisto kertoo minne haetaan työllistämistuella työllistettäviä.ihan ammattien nimikkeillä.ehkä 2.kk-puoleenvuoteen.päivärahan lisäksi saa 8 euroa matka kustannuksiin-voisi kysyä esimerkiksi kahvilaan tiskaus pöydän pyyhkimiset onnistuu varmasti,ja joku yhdistys voi tarvita kahvinkeittäjää.
- Jari.Nuutinen
Mulla on jonkinlainen kokemus Työvoiman palvelukeskuksen asiakkuudesta ja siitä miksi juuri mulle ei tarjottu tota tuetun työn mahdollisuutta ja päästä Tuettuun työhön. Mulla itelläni on kans Aspergerin oireyhtymän viittaavia oireita. OLin kyseisen palvelukeskuksen asiakkaana ja eikä juuri mulle tarjottu tuota Tuetun työn mahdollisuutta, jonka kautta olisin päässyt tuettuun työkokeiluun vaikka mua kiinnosti ja olisin päässy sen kautta oppimaan uusia asioita ja vaikka olinkin nuorten työpajalla puolitoista vuotta työharjoittelussa ja eikä sitäkään kautta päässy tuettuun työhön. Kysynpähän vaan miksi juuri Riihimäen Työvoiman palvelukeskus ei tarjoa vaikeasti työllistyville minkäänlaista tuettua työtä jonka kautta pääsisi oppimaan sellaista mitä oikeesti haluaa tehdä?? Olen itse nimittäin miettiny tuota Tuettuun työhön pääsyä avoimille työmarkkinoille....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803