Mokkula MacBookiin?

jan1ka

Ostin muutama päivä sitten Macbookin, ja kysyessäni siihen Mokkulaa, myyjä sanoi, että niitä ei saa Macceihin. Olen kuitenkin täältä ja muiltakin palstoilta lueskellut, että mokkuloiden pitäisi toimia Maceissa. Mikä on siis totuus?

9

3128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tiedät

Jos virallista tukea ei ole, niin ei voi muuta kuin kokeilla, toimiiko laite vai ei... Sellaista se on niin Macien kuin Linuxien kanssa.. Laitevalmistajat lupaavat tuen vain Windowsille, ja toimiiko laite Linuxissa tai Macissa riippuu vain tuurista...

• Kyllä noille on oikein virallistakin Mac-tukea nykyään. Kasvava ja yleensä maksukykyinen joukko on pakko ottaa huomioon ja yhä useammin myös otetaan. Jos ei oteta, menetetään rahaa kilpailijalle.

• väitelle
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Kyllä noille on oikein virallistakin Mac-tukea nykyään. Kasvava ja yleensä maksukykyinen joukko on pakko ottaa huomioon ja yhä useammin myös otetaan. Jos ei oteta, menetetään rahaa kilpailijalle.

Voisitko laittaa linkin, missä on "virallinen" tuki Mac OS X:lle, niin tietäisi millainen laite kannattaa ostaa.

• väitelle kirjoitti:

Voisitko laittaa linkin, missä on "virallinen" tuki Mac OS X:lle, niin tietäisi millainen laite kannattaa ostaa.

ja sanon toisen kerran, sopii lukea Homppua, sieltä selviää kaikki. Mulle ei mokkulaa tule nähtävässä tulevaisuudessa kun parempiakin systeemejä on, joten ei ihan kybällä kiinnosta selvitellä asioita niiden puolesta jotka mokkulan kaa haluaa leikkiä. Antamillani vinkeillä pääsee eteenpäin ja voi alkaa tehdä itse töitä omaksi hyväkseen. :)

• tässä trollille
        väitelle kirjoitti:

Elisalta on virallinen tuki OS X:lle:
        http://www.elisa.fi/laajakaista/mobiililaajakaista/

Tuossa on Elisan mokkulalla toimiva ohjelma (sama mitä Elisa tarjoaa sivuillaan):
        http://www.business.vodafone.com/site/bus/public/enuk/support/10_productsupport/laptop_connectivity/40_software/software/10_latest/p_mac.jsp

Ensin tosin kannattaa poistaa pinkoodikyselyt vaikka kännykässä niin edes tuota ohjelmaa ei tarvita.

• tässä urpolle

• että yleensä toimii, mutta ei ihan aina. Hopeisesta Omenasta löytyy paljon kokemuksia, lue.

Kunnon kännykkä on kyllä mokkulaa fiksumpi modeemiratkaisu ja toimii taatusti Macin kanssa jopa Wlan-tukiasemana, mutta saahan sitä jokainen tehdä kuinka tahtoo. Itse vannon Nokian E-sarjan (osin myös N-sarjan) ja sen luoman Wlan-verkon nimeen, siinä on mobiilin laajakaistan tulevaisuus eikä missään mokkuloissa.;)

• Mäkkihöperö

Tuttuni Keski-Suomessa vei uuden MacBookinsa paikalliseen Sonera-myymälään, jossa laittoivat mokkulansa pelaamaan, vaikka eivät olleet ennen Maccia nähneetkään. Olisi kauppa muuten peruuntunut!
      En tiedä tarkkaan mitä tekivät, kun tuttuni ei osannut sen enempää selittää.

• mika2

... sen siihen usb-porttiin. Tietokonehan tuo maccikin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      155
      5377
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      253
      3174
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2678
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1834
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1576
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23