Raivostunut

Jälleen...

Tiedustelen Teiltä mitä mieltä Elisan matkapuhelinliittymien maksuista??????
Itselläni alkaa nyt pikku hiljaa menemään pinna Elisan laskuista, aivan päätä huimaavia ei tässä voi enää syödä eikä paljon kannata käydä töissäkään kun kaikki rahat menevät Elisan puhelinlaskuihin!!!!!! Aivan perättömiä laskuja lähettävät...

8

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kierteessä

Niinpä. Pitäisi sitä muutakin maksella kuin Elisaa. Maksusopimustakaan ei voi tehdä, kun olivat laittaneet laskun perintään. Maksut oli kylläkin maksettu ennen sopimuksen viimeisen erän erääntymistä, mutta perinnässä olikin jo uusi lasku, joka ei ollut vielä edes postista kopsahtanut. Perintäkierteeseen sitä tässä joutuu, kun ei voi sovitella maksuja muuta kuin perintätoimiston kanssa. Ei puhettakaan joustavista maksusopimuksista joita Elisa mainostaa. Olen pettynyt!

• yksi lisää

Meillekkin tuli jo toinen 200e lasku tämän vuoden puolella vaikka käytössä on vain yksi liittymä. Kunhan jaksan jonottaa asiakaspalvelussa annan kyllä tulla rumia sanoja. Yhden laskun erä pvä oli 11.2 ja toisen 28.2. Ihme touhua. Ja "matkapuhelinlaskutuksen kirimisen" piti olla jo ohi viime vuoden lopulla! Liittymä menee vaihtoon heti kun viimenen erä puhelimesta on maksettu. Elisa boikottiin!!!!!

• KrisKolumbus
        yksi lisää kirjoitti:

Meillekkin tuli jo toinen 200e lasku tämän vuoden puolella vaikka käytössä on vain yksi liittymä. Kunhan jaksan jonottaa asiakaspalvelussa annan kyllä tulla rumia sanoja. Yhden laskun erä pvä oli 11.2 ja toisen 28.2. Ihme touhua. Ja "matkapuhelinlaskutuksen kirimisen" piti olla jo ohi viime vuoden lopulla! Liittymä menee vaihtoon heti kun viimenen erä puhelimesta on maksettu. Elisa boikottiin!!!!!

meuhkaamista ? Mulla on ollut Kolumbus varmaan viis vuotta,perusmaksu 69snt/kk,puhelut 6,9snt/min. tekstarit 6,9snt.Laskut aina olleet 20-40egee/kk.Ei mitään ongelmaa.No myöhässähän ne on tulleet,mutta näkeehän niistä mitä aikaa se lasku koskee.Jätättekö te linjan auki puhelun loputtua ? Soitteleeko teidän pentunne salaa teidän kännyillänne ? En jaksa uskoa että Elisa lähettelis täysin perättömiä laskuja...Nettiyhteys on myös Elisalta,eikä siinäkään tai sen laskuissa ole ollut mitään epäselvää.Mä hämmästelen kauhiasti tätä mölyä ! :O

• VAAN SIITÄ ETTÄ
        KrisKolumbus kirjoitti:

meuhkaamista ? Mulla on ollut Kolumbus varmaan viis vuotta,perusmaksu 69snt/kk,puhelut 6,9snt/min. tekstarit 6,9snt.Laskut aina olleet 20-40egee/kk.Ei mitään ongelmaa.No myöhässähän ne on tulleet,mutta näkeehän niistä mitä aikaa se lasku koskee.Jätättekö te linjan auki puhelun loputtua ? Soitteleeko teidän pentunne salaa teidän kännyillänne ? En jaksa uskoa että Elisa lähettelis täysin perättömiä laskuja...Nettiyhteys on myös Elisalta,eikä siinäkään tai sen laskuissa ole ollut mitään epäselvää.Mä hämmästelen kauhiasti tätä mölyä ! :O

tässä yhteiskunnassa elää ihmisiä joiden on laitettava viimeisetkin senttinsä jonoon!
        Ei kaikilla ole tulot sellaisia että voivat valita mitä maksavat ja minne.
        Elisan laskutuksen kiriminen on aiheuttanut katastrofin pieneen (ennen balanssissa olevaan) budjettiin. Kapinoikaa te joilla on rahaa...huudelkaa ja vittuilkaa! Minä en jaksa! Tämä on taistelua tuulimyllyjä vastaan. Kiitos Elisa, en enää jaksa. Kyse ei ole vain puhelinlaskuista vaan siitä että budjetit ja oman (tämän köyhän) elämän järjestelyt sotkeutuvat täysin jonkun Elisan mielivallan takia... Löytyykö sieltä enää Radiolinjamaista inhimillisyyttä? Jos ei, kiehukaa liemissänne!

• dfhgfhs
        KrisKolumbus kirjoitti:

mul on täl hetkel sama juttu et laskut on noin 20€ ku omistan saunalahden.. ihan normaalin kokoiset laskut mutta olen elisan ex (kytky) asiakas ni laskut oli tyyliin VÄHINTÄÄN 80€ kuukaudes vaiks en puhunu pal paskaakaan nii nii nii et ymmärrän ihan hyvin jos tääl meuhkataan elisan laskutuksist.. mul käy vaan sääliks niit ihmisii ketkä on just ottanu kytkyn ja joutuu olee vanki seuraavat 2v.. onneks ite pääsin kytkyst eroon tammikuus enkä enää ikinä palaa elisan alle..

• puheluerittelyn?
        dfhgfhs kirjoitti:

mul on täl hetkel sama juttu et laskut on noin 20€ ku omistan saunalahden.. ihan normaalin kokoiset laskut mutta olen elisan ex (kytky) asiakas ni laskut oli tyyliin VÄHINTÄÄN 80€ kuukaudes vaiks en puhunu pal paskaakaan nii nii nii et ymmärrän ihan hyvin jos tääl meuhkataan elisan laskutuksist.. mul käy vaan sääliks niit ihmisii ketkä on just ottanu kytkyn ja joutuu olee vanki seuraavat 2v.. onneks ite pääsin kytkyst eroon tammikuus enkä enää ikinä palaa elisan alle..

ja oletkos ihan varma että olet itse tehnyt koko laskun? Kaverille kävi just niin, että oli ennen joulua tilannut nk. ilmaisen soittoäänen ja kas kummaa sieltä alkoi tulemaan maksullisia palveluviestejä puhelimeen. Ei ollut kyllä Elisan vaan DNAn liitymä mutta joka tapauksessa. Puhutaan useista kymmenistä euroista per lasku.

• SoSimple
        puheluerittelyn? kirjoitti:

ja oletkos ihan varma että olet itse tehnyt koko laskun? Kaverille kävi just niin, että oli ennen joulua tilannut nk. ilmaisen soittoäänen ja kas kummaa sieltä alkoi tulemaan maksullisia palveluviestejä puhelimeen. Ei ollut kyllä Elisan vaan DNAn liitymä mutta joka tapauksessa. Puhutaan useista kymmenistä euroista per lasku.

mitä olette ostaneet ? Helvetinmoinen puhepaketti,saatananmoinen tekstaripaketti ja en viitti sanoakaan mitään datapaketista...

Nehän täytyy tietysti maksaa vaikka ei käyttäisikään !!!

Puhepaketti 1000min./kk ja puhutkin vaan 59min.Maksat kuitenkin sen minkä olet ostanut.

ETC.

UGH.

• make

vituttaa koko shou,kaikenlaista palvelua sitä tarjotaan,laskuja tupsahtelee joka viikko ja aivan ihmenumeroihin lähetelly muka tekstiviestejä,no operaattori meni vaihtoon ja tapella nyt nuo laskut,ihan niinku ei ihmisillä muuta tekemistä olisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe