Huuliherpes kestänyt jo 10 päivää. En ole laittanut siihen mitään lääkettä mutta en ole kyllä mennyt kouluunkaan. Minulla oli kaksi rupea huulissa, ja nyt niistä on jäänyt tuollaiset veriläikät huuliin. En kehtaa kulkea minnekään. Miten ne pois?
Huuliherpes
ddkk
3
380
Vastaukset
- kohta
ole huoleti ,kyllä kohta paranee,ei yleensä kestä kuin 4-5 pv mutta jos uudet niin voi mennä kauemminkin,minkä jälkeen herpes iski
- tapaus itsellä
Hei,
Jos mahdollista, niin mene lääkäriin ja pyydä huuliherpekseen lääkekuuri (400mg tabletteja), syö se loppuun ja sen jälkeen käytät aktiivisesti (= 24h/pvä) huulivoidetta nimeltä Blistex Lip Relif Cream (saa isot tavaratalot / Tarjoustalo / Lidl jne.)
Tällä tavalla itselläni huuliherpes pysynyt poissa jo loppuvuodesta 2006 :) Mullakin on ollut varmaan kahden kuukauden aikana kaksi kertaa herpes huulessa.Mistäköhän johtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838