kyllä sinä tiedät
katseet kohtaavat
sanot kauniita sanoja
ymmärrän rakkautesi
tunteet virtaavat
toistensa sisään
muutumme yhdeksi
kaksi yksinäistä
lakkaa olemasta
puhumme vain meistä
tajuntani tavoittaa
hyvin läheisen ystävän
olemme samaa maata
tiedät kaiken tämän
Tajunnanvirta
14
457
Vastaukset
- onija
tomppa
usko pois..
kiitos kaunis
virrastasi..- tomppa2006
...palautteestasi, oli lähellä ettei mennyt koko runo delete-näppäimellä roskakoriin...
Jokin ei vaan tyydyttänyt, joskus käy niin.
- *Rakkaudenlahja*
rakas tietää ja tuntee.Runosi on sanoin kuvaamattoman kaunis.Kun lukija pitää runosta niin runo on tosi onnistunut ja tässä tapauksessa kävi niin.Runostasi sydämellinen kiitos!
- tomppa2006
...päättää lukija, yhdenkään runoni onnistumisesta en ole ollut varma, täältä olen saanut viitteitä...
Kauniista palautteesta kiitän ja kumarran.
- kaaru
Silmät säihkyi
olimme vain me
se kesti vuoden
tai enemmän
sitten tuo tunne hiipui
Sisin riekaleina
aina hetken
yksinäisiä öitä
kyyneleitä
huokauksia
Käsi tavoitti tyhjää
vain kylmä sija
vieressäni
ruudulla edessäni
näky, suutelevat
miltä se tuntuu
siitä vain muistot
Enkö enää uskalla
tarttua tilaisuuteen
mikä minut on lannistanut
ei se ennen ollut niin
miksi valitsin nyt yksinäisyyden
ja salaiset unelmat
Ehkä se on vain tämä hetki
huomenna kaikki taas toisin
ja syntyy uusi hymy
toivo sitten jostakin
meistä...- tomppa2006
...mutta silti tiedät tämän kaiken...
Ihastuttavaan runomuotoon olet laittanut vastauksesi. Kiitos paljon ja mukavaa viikonloppua sinulle kaaru.
- padme_amidala
..aivan ihana runo, joka herätti paljon lämpöisiä ajatuksia.
Kiitos miellyttävästä lukuhetkestä : )- tomppa2006
...sait ajatuksia tajuntaan...
Sinun palautteesi lämmittää minun aamuani mukavasti, kiitän.
- "hänelle"
tiedän kaiken
tämän..- tomppa2006
...on hyvä tietää missä mennään...
- lindalinda1
kuinka se onkin niin
että kohdatessamme
kaksi yksinäistä muuttuu yhdeksi
ollen samaa maata ?
se on tajunnan virtaa
rakkauden yhteistä kieltä
tiedämme sen kumpikin
niinhän rakkaani- tomppa2006
...eivät halua olla yksinäisiä...
Mahtavan vastarunon paiskasit aiheeni siivittämänä. Sinäkin tiedät rakkauden kielen, yhteistä tajunnan virtaa.
Kiitos Linda!
tajuntani on ihan lukossa.....
Valuin tähän runoon, ennen kuin se ehti valua
minuun, enkä tiedä, kumpi oli ihanampaa:)
006, saat minun naistenpäivä kukkani!
:D- tomppa2006
...otan vastaan, naistenpäivä kukkasi...
*Kiitän, halaan ja rutistan*
Ihana nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082635
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo491835Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1481412Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3541347Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3491286Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251196Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe581146Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141056- 55986
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21903