Mikä kumma?
Jäähdytin kennon sähköiset tuulettimet (2kpl)
Käy koko ajan. Moottorin lämpö nousee hitaasti,
muttei kuitenkaan ylikuumene.
Lähtevät käyntiin heti lähdettäessä ja käyvät hetken pysähtymisen jälkeenkin.
Jetta 2007
4
894
Vastaukset
- huoltoon..
Soita huoltoon. Osaavat neuvoa siellä paremmin kuin kukaan täällä.
- takuu, takuuuuuuuu
ne korjaa, ensiavuksi ota vaikka buranaa.
- Kysyä
koska huollot ei ole auki viikonloppuna ja joudun käyttämään autoa työajoon, mutta unohdin
että nämähän on vaan vittuilu saitteja.
Anteeksi maalaisuuteni. - ja vuokra-auto alle
Kysyä kirjoitti:
koska huollot ei ole auki viikonloppuna ja joudun käyttämään autoa työajoon, mutta unohdin
että nämähän on vaan vittuilu saitteja.
Anteeksi maalaisuuteni.niin se yritysmaailmassa menee. Oma sitten alle, kun se on kunnossa tai vaihdettu.
Ei se mitä vidduilua ollut, yleensä takuun alaisia autoja ei pidä ja voikaan itse korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876