Tyttöilyä

Chande

Painoin ovikelloanappia ja DingDong kaikui oven takana. Seisoin talvivaatteissani ja reppuuni olin pakannut liukuvoidetta, kondomeja ja äskettäin postimyynnistä tilaamani naisten alusvaatteet. Kivat aprikoosinväriset pikkuhousut ja rintsikat. Kaarituelliset tosin ja ne eivät tuntuneet hyvältä mutta olin luvannut pukeutua niihin tänä iltana. Kaverini Mikko oli tuttu aluksi netin keskusteluista ja chattailu vei meidät yhteen. Kumpikin oli tahoillaan piilossa ja tunnustin olevani bi-seksuaali, en homo.

Mikko tuli avaamaan ja astuin sisälle. Jättäessäni kenikä eteiseen Mikko mainitsi että kaverinsa Petu oli tulossa illaksi. Pieni kolminkeskeinen oli ollut puheena jo jonkinaikaa ja nyt sekin toteutuisi. Mikäs siinä. Jos Petu ei suostuisi panopuuhiin hän ainakin tykkäsi katsella, näin olin Mikon puheista ymmärtänyt. Mikko pyysi nähdäkseen alusvaatteet. Otin ne repusta ja heitin ne hänelle olkkariin. Menin keittiöön hakemaan kahvia.
-Nää on hienot, huusi Mikko. Käytitkö anustappia tänään?
-Jep, huusin.
Hyvä, laita päällesi ja tule tänne. Hain pikkuhousut ja riisuidun makkarissa. Laitoin pikkarit jalkaan ja menin Mikon luo. Mikko istui sohvalla ja oli avannut huosunsa napit. Menin lähemmäs ja polvistuin, tunnustelin kuinka kyrpä jo oli kova ja hieroin hieman, otin peniksen pois alushuosuista ja hieroin sitä hitaasti pidellen peukalolla pään nupikkaa. Nuolaisin hieman päästä ja Mikko ynähti. Jatkoin hieromista ja vein suuni lähemmäs ja naukkasin peniksen pään suuhuni. Hyväilin kielelläni nipukkaa ja Mikko selvästi nautti tilanteesta. Mikko oli laittanut kondomit ja liukasteen sohvapöydälle. Otin kondomin ja ja vetäisin sen peniksen ylle

Olin oppinut Mikon kanssa kohtuullisen hyväksi suihinottajaksi. Mikko selvästi oli jo laukeamassa ja tiesin hänen laukeavan mieluiten peppuun kuin suuhun. Kondomi oli jo melko liukas mutta halusin sen menevän peppuuni kivuttomasti joten levitin voidetta päälle. Mikko oli jo noussut seisomaan ja käski minut makaamaan sohvan käsinojan ylle. Menin paikalleni ja tunsin kuinka pikkuhousut tippuivat hitaasti jalloissani. Samalla tunsin voidellun sormen hiplaavan aukkoani. Sormi meni edestaas aukolla kunnes hävisi ja samalla kyrpä upposi sisään. Otin kiinni sohvasta ja painoin pääni tyynylle. Erektio nousi itselläni kyrvän kiihoittaessa eturauhasta. Mikko ei kestänyt kauaa ja hän laukesi pian. Minun vuoroni olisi seuraavaksi...

2

5900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viettää muistoissaan

      Kirjoittaja on homo, ei biseksuaali.

    • kirsipäivikki

      Mitäs tyttöilyä tuo oikein on. Minä ainakin pukeudun mahdollisimman täydellisesti naiseksi, korsettia, peruukkia ja vahvaa meikkiä myöten. Sitten vasta olen valmis tapaamaan mieskaverini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe