b2b pokerihuoneet

ovat huijausta

poistin itse pokerihuoneen,pokeriumin, club4acesin,pfgamesin.pokerimaan ym. ohjelmat enkä aio ikinä pelata b2b pokeria, ihan älyttömiä ohivetoja koko ajan eikä ikinä voita mitään vaikka pelaisit kätesi pokeriammattilaisten ohjeiden mukaan, enää pelaan vain pokerstarsilla ja world 3dpokerilla joista on tullu voittojakin ihan kivasti.

8

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokerihuoneiden perustajat

ja omistajat vois tulla julkisuuteen niin nähtäs ketkä kerää suurimman hyödyn helpolla tavalla, ei kai näillä oo ees minkäänlaista valvontaa, samat tyypit niissä kai rahaa keräävät itelleen typeriltä pelaajilta.

• ..............................

Eihän näiden skinien haltiat pysty itse säätelemään kuin markkinointia.
        Satun vaan tietämään metropokeri.com omistajan ja jos siintä olisi saanut rahaakin. Niin miksi he olisivat lopettaneet sen.
        Omasta mielestäni ei tuolla enään mitkään pikku tekijät ja uudet tulokaat pääse mitään rahaa tekemään.
        Skinillä on kuitenkin kaiken maailman kuukausi maksuja ja ainut kuka tekee rahaa on se emoyhtiö eli b2b tapauksessa 24hnetwork vai mikä entarction se nykyään on.
        Kai toi pokerimaakin yhtä persaukinen paikka on kuin metropokerikin oli ja kuolee pois sulaan mahdottomuuteen.
        Kyllä sen näkee jo skinien ulkoasussa mielestäni mitkä vähänkin on edes voimissaan.

• voitat

turnilla n.90% todennäköisyydellä ja riverillä tullaan komeesti ohi..
      alkaa se hieman ahdistaan kun 4 kertaa 5:stä häviät 2-3 outtiselle ko.saiteilla.

• flopilla ja turnillä

yleensä on voitettu pokerstarsilla, tosiaan ihmetyttää noi river-ohivedot b2b pokerihuoneilla..voi tosiaan sanoo ett turnillä reilu johto b2b:llä ei takaa mitää, riverillä aina joku menee ohi...liian usein että olis realistista oikeisiin peleihin ,, yli 85%hävinny, ku johdossa vielä turnillä...

• kohtalotovereita

• nää aki pyysingit

ym huijarit rahastavat , saksassa ollaan jo sentää kieltämässä näitä rahastajia, hienoo......

• sakoripwoqäaö

Vittukun pokerihuoneella callataan jollain vitun 5 parillakin all-init

• artesrdtuyrefas

Kaverillakin kuulemma iskenyt 600€ turnausvoitto ja kun oli kotiuttanut niin mitään rahoja ei kuulunut...kun hän valitti asiasta niin tili suljettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      89
      3119
    2. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      312
      2640
    3. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      143
      1974
    4. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
      Maailman menoa
      416
      1474
    5. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
      Suomussalmi
      69
      1447
    6. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1418
    7. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
      Ikävä
      47
      1032
    8. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
      Ikävä
      47
      836
    9. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
      Ikävä
      58
      829
    10. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
      Sinkut
      142
      811
    Aihe