Toivotan teille jokaiselle tähän
kauniiseen iltaan, sydäntäyteyttä
rauhaa ja iloa, elämä on -
suuri mahdollisuus.
http://www.youtube.com/watch?v=W8oEk5_J81U&feature=rela ted
Rakkautta kaikille runoilijoille täällä
6
720
Vastaukset
- onija
Suuri mahdollisuus
myös onnellisuus1
kiitti runotyttö1!
Rauhaa ja Iloa iltaasi
..ja huomisiin
tuleviin..- runis
Lempeä on sydämesi.
Taivaan Isän syliin, onija!
heipsu..
rakkauteni:
mitä on rakkaus
rakkaus on oikeutta
kyyneliä syksyllä
jäähyväisiä syksyn sateille
vaarojen tuulilla
tunturien kertomana lauluna
unikuvina iltayöstä
rakkaus- runis
Kaunis on rakkautesi :)
Rakkauteni:
sitä on rakkaus
rakkaus on myös epäoikeudettomuutta
rakstaa häntäkin, joka tekee väärin
rakastaa myös silloin, vaikka
itsekin tekee väärin,
ja ennenkaikkea silloin
antaa Hänen rakastaa
joka on koko Rakkautemme täyteys
myös
myrskyisinä öinä
pisarat kyynelten
tanssivat kattoon rummuttaen
seesteisen lammen pinnalla
sudenkorentojen havinassa
rakkaus on elämä
ilman rakkautta
ei elämää ole
*halaus*
- mikhaildenisov
vaikka oonkin nindu?Normaalisti mut löytää huuhaalta!))
- hölömöukko
Lukea sinun aatoksias.Ne on lempeitä toisia ihmisiä kohtaan.Itse olen aika kiivas ja varsinkin uskonasioissa vaikka pitäisi olla ymmärtäväinen.Olin aikanaan reissutöissä maailmalla 13-vuotta ja sen jälkeen en ole sietänyt islamia.Se on mulle BAAL,ei sen enempää eikä vähempää.Niin paljon ovat tehneet ja tekevät pahaa mutta eihän siitä saa puhua koska silloin olisi rasisti.Olen pettynyt ihmisiin,ehkä jopa kyyninen.Mitä enemmän tutustun eri kulttuureihin ja ihmisiin niin sitä enemmän arvostan eläimiä ja koiraani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822