Olenko väärässä? Mistä olen saanut päähäni, että painopaperissa painopuolelta katsottuna vesileima kuuluu olla peilikuvana l. väärinpäin!
vesileima
vesmies
2
815
Vastaukset
- huomannut
Lienee vapaus tehdä niinkuin sattuu menemään. Kauniimmalta tietenkin katselijasta näyttää sitten, kun se on oikein päin!
- tekijä2
Minä painan laatan sille puolelle paperia, jossa ei näy viiranpainamaa, eli sellaista tiheää viivoitusta tai verkkoa. Jossain paperissa se on samalla puolella kuin leimakin on terävä, jossain taas juuri toisella puolella. Vesileimahan voi olla viirassa kiinni tai sitten sen voi lyödä paperin päälle märkään massaan.
Paina sille puolelle, joka on pinnaltaan huomaamattomampi, tasaisempi. Leimasta viis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956