♥
jos totta puhutaan
aina ennen tapaamistasi
olo on kuin maatessani
leikkauspöydällä
iltapäivällä
neljäntoista
aikaan
mieluummin halusin
lähteä ulos kävelemään
kauniissa ilmassa
mutta oli pakko
alistua kohtaloon
pelkään nostattamiasi
suuria tunteita
ja kuitenkin tiedän
etten voi paeta
kun tunteet eivät
sillä häviä
rakas "lääkärini"
tiedän että
veitsesi on
terävä
ja ompeletkin
hyvin
♥
leikkauspöydällä
8
191
Vastaukset
- onija
Ei ole pakko
alistua
kenenkään
Sinä ystäväni
ymmärrän
Olet tehnyt sen
löytänyt
Rakkauden.
P.S voisin sanoa..
moni on
kateellinen
Vaan minä en
älä pelkää!!- padme_amidala
..olen lukenut kaikki runosi, vaikken kiireiltäni ehdi kommentoidakaan. Ne ova mukavia, niinkuin vastausrunosikin. Leikkauspöydältä ei lähdetä kävelemään, jos vauva on masussa.
Ajateltavaa sain runostasi, pidin kovasti : ) - onija
padme_amidala kirjoitti:
..olen lukenut kaikki runosi, vaikken kiireiltäni ehdi kommentoidakaan. Ne ova mukavia, niinkuin vastausrunosikin. Leikkauspöydältä ei lähdetä kävelemään, jos vauva on masussa.
Ajateltavaa sain runostasi, pidin kovasti : )Ystävä
olet Sinä
joka ymmärrät
Hyvin paljon
kanssasi
kulkeva
Enkeleiitteni
tuomaa
Onnea
Sinun
Enkeileittesi
kanssa
Suurta
Iloa
ONNELLINEN
puolestasi
- pientä
arkuutta on ilmassa ja sen vaistoaa..
- padme_amidala
..rokkaa syömään.
Kiitos palautteestasi : ) - onija
varmaan
väärin
ystäväni
pientä
Tunnen syvyyttä
kun se
sanotaan
En ylpeyttä.
Onko seuraava vapaa-aika sitten klo 15.00?
Minä varaan sen!!!!!
Ja sitten ommellaankin kunnolla kanssa:DD
Jos joku ihmettelee, mistä jonkun sanat
tulevat, niin pakko on taivastella,
mistä sinun mainiot aiheesi tulevat.
*naamani juuttui nauruun*- padme_amidala
..nyt itse sitä ompelua. Taisin olettaa liikaa.
Runot syntyivät siitä, mikä ennen oli sydän...
Kiitos hauskasta kommentistasi ja mukavaa lauantain jatkoa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082535
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151085Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221030- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12845Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843