Tuli tuommoinen EVGA 8800GTS kortti joku viikko sitten hankittua.Mikäs siinä tehokas kortti on mutta käy omaan makuuni liian kuumana rasituksessa(80C ).
Tehtaan tuuletinsäädöt eivät ole minun eikä monen muunkaan mieleen.
Tuuletin pyörii 36% aina lähes tuonne 80C asti tehdasasetuksilla.
RivaTunerille on noita oppaita tuulettimen säätöön/kellotukseen.
http://www.vaguesoft.com/users/dwood/blog/tutorials/rivatuner/
RivaTuner v2.07
http://downloads.guru3d.com/RivaTuner-v2.07-download-163.html
Tuulettimen säätöön nuo ovat vähän hankalia ja tuuletin säätyy portaittain.
Helpommin tuulettimen saakin säädettyä suoraan muuttamalla (Auto fan control rule) säädöt oman maun mukaan.Tällöin tuuletin säätyy portaattomasti.
No löytyihän opas tuohonkin(Auto fan speed rule).Linkistä Riva Guides 3 AutoFanSpeedControl.
http://home.comcast.net/~boogie3/
Omilla Auto fan speed control rule säädöillä mennään kortti ylikellotettuna(kuva),vakiokellot 670/shader 1674/mem 970.Kuvassa kyseisillä kelloilla Atitoolin scan artifacts.
http://i31.tinypic.com/2cpryh2.jpg
Eli yli 10C mennään viileämpänä kuin tehtaasasetuksilla.Metelikään ei ole vielä aivan päätön rasituksessa(tuossa tuuletin 63% max).
RivaTuner+8800GTS G92
1
1474
Vastaukset
RivaTuner-Power user-RivaTuner\NVIDIA\Fan-Allow BinaryFanSpeedControl (näpytellään tuo numero 3 sinne).
http://i30.tinypic.com/24flc9w.jpg
RivaTuner-Main-Customize-Low-level system settings(nyt päästään säätämään ympyröityjä arvoja ja ruksit ympyröityihin kohtiin)
http://i28.tinypic.com/2vmip0z.jpg
KAIKKI TIETYSTI OMALLA VASTUULLA.JOS JOKU INNOSTUU SÄÄTÄMÄÄN NIIN KANNATTAA LUKEA VAIKKA NUO LINKIT MITÄ ANNOIN JOS EI TIEDÄ MITÄ ON TEKEMÄSSÄ.VÄÄRILLÄ SÄÄDÖILLÄ VOI SAADA KORTIN HAJALLE.
Minusta tuo vain on niin kätevä että laitoin tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429