nimittäin Stop. merkin takaa. Oli taas henkikulta katkolla, onneksi sain väistettyä katuvalo tolpan, auto kyllä meni pahaan kuntoon, saas nähdä meneekö lunastukseen.
Pikkasen siinä on pallo hukassa kun rysähtää, onko kellään kokemuksia?
Pusu tuli
25
991
Vastaukset
- helisevä
olo, mutta autoja saa kaupasta.
mun elämässä on ollut yksi tosi rysähdys, mutta minä ja läheiseni selvittiin siitä, mutta niin moni ei. - täti puskasta
mutta onneksi olet itse ehjä, oliko kyydissäsi ketään.
- henrii
puolisko.Itse sai oven kylkeen. Parempaa puolisko uhkasi katuvalo tolppa, onneksi sain väistettyä, tai ei osunut. Likeltä kuitekin meni.
- täti puskasta
henrii kirjoitti:
puolisko.Itse sai oven kylkeen. Parempaa puolisko uhkasi katuvalo tolppa, onneksi sain väistettyä, tai ei osunut. Likeltä kuitekin meni.
kun olet oven kylkeesi saanut. On ollut kiperä paikka, oma suojeluksensa mukana. Hui kauheeta.
Puhalluttiko poliisit kolmion takaa tulevan kuskin. - henrii
täti puskasta kirjoitti:
kun olet oven kylkeesi saanut. On ollut kiperä paikka, oma suojeluksensa mukana. Hui kauheeta.
Puhalluttiko poliisit kolmion takaa tulevan kuskin.kerittiin jo sopimaan, kun ei saatu puhelimella poliisia paikalle. No mutta kun olin siinä pois lähdössä sattui poliisipartio paikalle, ja ihmettelivät mitä on tapahtunut,ja niin he kävivät viellä kotona puhalluttamassa vastapuolen, ja nollaa oli näyttänyt ilmoittivat.
- Rocellii
onneksi reaktiokykysi oli tallella....
- henrii
taisin olla matkustaja vaan.
Sehän se onkin tualla maanteillä, vaikka itte ajaasi kuinkaki nätiisti niin sieltä voi joku humu tulla ja ajaa kylykehen.
Ittelläni on kyllä ollu sellaanen korkeemman varijelus ku ei onneksi oo sattunu mitään isompaa haaveria kohoraalle.
Kyllä mä tierän ja on mun tutuiskin sellaasia rekkamiehiä joirenka auton-nokkahan on tullu joku päiviinsä kyllästyny tienkäyttäjä ja sen tietää kuinka siinä käy ky rekka ja henkilöautoo pamahruttaa liki satasen vauhrista kärsät vastakkaan.
Se tärährytti Henri sua ja lihaksia särköö jonkun aikaa. Hoira ittes kuntohon ja jaksamista muutoonkin.
terv. seppä ja Tiitu täältä pohojanmaalta.- raitin pojat
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Sehän se onkin tualla maanteillä, vaikka itte ajaasi kuinkaki nätiisti niin sieltä voi joku humu tulla ja ajaa kylykehen.
Ittelläni on kyllä ollu sellaanen korkeemman varijelus ku ei onneksi oo sattunu mitään isompaa haaveria kohoraalle.
Kyllä mä tierän ja on mun tutuiskin sellaasia rekkamiehiä joirenka auton-nokkahan on tullu joku päiviinsä kyllästyny tienkäyttäjä ja sen tietää kuinka siinä käy ky rekka ja henkilöautoo pamahruttaa liki satasen vauhrista kärsät vastakkaan.
Se tärährytti Henri sua ja lihaksia särköö jonkun aikaa. Hoira ittes kuntohon ja jaksamista muutoonkin.
terv. seppä ja Tiitu täältä pohojanmaalta.ovat mukavia.
Oiskos sulla menoo näin perjantai-iltana, voisin vahtia Tiitu-kania ajankulukseni kun mulla ei oo yhtään kania? - henrii
raitin pojat kirjoitti:
ovat mukavia.
Oiskos sulla menoo näin perjantai-iltana, voisin vahtia Tiitu-kania ajankulukseni kun mulla ei oo yhtään kania?saat molemmat ikiomaksi, jos haluat?
Sinun täytyy tuoda kolarissa rikkoutunut autosi Essolle korjattavaksi. Einari Essosen pätevät peltisepät vasaroivat autosi pian entistä ehompaan kuntoon, ja me essolaiset voimme suorittaa lopputarkastuksen. Autosi tulee remontin jälkeen olemaan parempi kuin uusi.
Remontin valmistumista odotellessasi voit juoda salin puolella meidän kanssamme keskaria ja katsella syrjäsilmällä Esson simpsakoita kassatyttöjä. Meidän seurassamme voit oppia oikeita elämänarvoja ja asenteita, ja se tulee helpottamaan elämääsi jatkossa.- että kaikki
osat olis tallella , jos tuo auton essolle korjattavaksi?
Ettei puuttuis sen jälkeen tuulilasinpyyhkijöitä tai vilkkuvaloja tai jotain muuta......... - henrii
nyt voisi keskittyä tuohon keskariin, ja esson simmsakoihin, kun ei oo tuota autoakaan.
että kaikki kirjoitti:
osat olis tallella , jos tuo auton essolle korjattavaksi?
Ettei puuttuis sen jälkeen tuulilasinpyyhkijöitä tai vilkkuvaloja tai jotain muuta.........En oikein ymmärtänyt kysymystäsi auton osien katoamisesta Essolla. Olen pannut merkille, että kolariautoista puuttuu Essolle tuotaessa paljonkin osia, mutta Einari tilaa kaupungista tilalle uudet ja ehjät osat, joka Esson pätevät asentajat laitavat paikoilleen.
Essolla kolariautosta tehdään parempi kuin uusi, ja kaikki osat ovat taatusti paikoillaan, kun auto luovutetaan tyytyväiselle asiakkaalle. Siksi Esson korjaamolla onkin niin paljon töitä.
- Otto-Vaan
Olen ollu kolarissa.Kaksi kertaa ajoivat punasia
päin auton keulaan ja kerran Valtionlehmä tunki kyytiin.
Tää viimeksi mainittu oli pahin, vaikka onnea oli
rutkasti mukana.
Järkytys iski vasta kun auto/tavarat oli saatu
säilöön ja vihdoin sitten kotia pääsin.
Sinä yönä ei nukuttu vaikka rohkasuakin pikkasen otin. - henrii
jos ensimmäisenä osut kolaripaikalle, niin kannattaa ottaa ohjat käsiin.
Jos siellä viellä jollain henki pihihisee, niin ovat he kyllä aiklailla Hoo Moilasia.- Otto-Vaan
Tossa sattuneessa hirvikolarissa ei ainutkaan auto
pysähtynyt tarkistamaan kuinka kävi.
Onneksi poliisi oli lähettyvillä ja saapui pian
sen jälkeen kun olin soittanut hätäkeskukseen.
Tapaus sattui vilkkaalla kutos tiellä ilta pimeällä.
Aineksia ali vakavampaankin tapaukseen, kun hirven
vasen eturaaja tuli tuulilasista sisään.
Hirvi lojui aika kauan tien keskiviivalla ja
autoilijat väistelivät sitä ja mun autoa
tienreunalla.Onneksi ei kukaan ajanut enää sen
hirven päälle siinä tiellä, kun sillä ei ollut sitä heijastinta. - Otto-Vaan
Nopeusrajoitus alueella tapaus sattui ?
Mikäs on teidän molempien vointi nyt ?
Konjakki tuju vois olla paikallaan jos vain voi ottaa. - Pirre*
liikenteenohjaus oisi jonkun ulkopuolisen älyttävä ottaa heti käsiinsä, ja ja henkilövahinkojen tarkistus.
Me suomalaiset ollaan hieman liian "hienotunteisia", vai lienemmekö jo välinpitämättömiäkin; ajatellaan että kyllä joku muu on tämän hoitaa, tai on parempi näissä.
Ensimmäinen tunne kun itse luiskahdin syvistä jääurista tielle poikittain oli että nyt joku ajaa automme kylkeeni, ja takapenkillä istuneet lapsenlapsemme loukkaantuvat. :(
Mutta siinäkin oli meillä enkelit matkassa, - ketään ei tullut juuri silloin samalla kaistalla jälessämme.
- Pirre*
mie jo luulin kuka henriä silleen innostui pussailemaan :)
Mutta, - on varmaan hukassa, - rutisevan pellin ääni ei ole mukavan kuuloista. Onneksi ei käynyt pahemmin, - ja peltiähän saa uutta.
Oli kerran tosi lähellä rysähtää, - ramplailin puhelinta ajaessani ja huomasin ajautuneeni melkein vika kaistalle, - ja sitten äkkikorjaus säikähdyksen seurauksena.
Tietenkin korjausliike oli liian suuri ja meinasin menettää autoni hallinnan ihan tyyten - onneksi ei juuri silloin ollut vastaantulijoita, - oisi rytissyt ja kovaa.
Tämä sattui vilkkaalla kutostiellä; en kyllä vastaile puhelimeen enää ajaessani, ainakaan lähes sadan kilsan vauhdissa.- henrii
joutuu vai odottelemaan, että vastapuoli tekee vahikoilmoituksen.
Sitten viellä pariviikkoa että saa auton korjaamolle.
Toivottavasti ei mene lunastukseen, on sen verran hyvin pidetty, ja ruostesuojattu, että samanlaista ei varmaan saa korvaus summalla - O - O
korvanappi? Se on halpa keino ja mukava keino lisätä turvallisuutta, jos juttelee puhelimessa ajaessaan. Toisaalta puhelimessa puhuminen voi haitata keskittymistä ja se on muutamissa maissa kokonaan kielletty. Itse teen joskus töitä ja joskus rauhallisessa liikenteessä maantiellä ajellessa saatan soittaa jollekin tutulle, jonka kanssa en ole ehtinyt muuten jutella.
Meistä jokainen kai joutuu välillä toteamaan, että onnettomuuksilta säästyminen ei ole ollut pelkästään omaa ansiota. Ilman onnea rytisisi maanteillä varmaan vielä useammin.
Nuo "onneksi ei sattunut pahempaa" -tilanteet rauhoittavat kummasti ainakin vähäksi aikaan. Valitettavasti ne tuppaavat ajan mittaan unohtumaan - ainakin minulta - kaikista hyvistä päätöksistä huolimatta.
Aurinkoista viikonloppua ja turvallisia kilometrejä liikenteeseen! - Pirre*
O - O kirjoitti:
korvanappi? Se on halpa keino ja mukava keino lisätä turvallisuutta, jos juttelee puhelimessa ajaessaan. Toisaalta puhelimessa puhuminen voi haitata keskittymistä ja se on muutamissa maissa kokonaan kielletty. Itse teen joskus töitä ja joskus rauhallisessa liikenteessä maantiellä ajellessa saatan soittaa jollekin tutulle, jonka kanssa en ole ehtinyt muuten jutella.
Meistä jokainen kai joutuu välillä toteamaan, että onnettomuuksilta säästyminen ei ole ollut pelkästään omaa ansiota. Ilman onnea rytisisi maanteillä varmaan vielä useammin.
Nuo "onneksi ei sattunut pahempaa" -tilanteet rauhoittavat kummasti ainakin vähäksi aikaan. Valitettavasti ne tuppaavat ajan mittaan unohtumaan - ainakin minulta - kaikista hyvistä päätöksistä huolimatta.
Aurinkoista viikonloppua ja turvallisia kilometrejä liikenteeseen!ja mukamas hankala käyttää.
Pitäisiköhän invstoida semmoiseen langattomaan, en kyllä tiennyt semmoisia olevankaan, - pitänee päivittää tietojaan lähiaikoina. :)
tarinaa tapahtuneesta tällä palstalla eikä iltapäivälehdistä. Ja saamme jatkossakin lukea kirjoituksiasi täällä.;))
Kohtalokkailta kolareilta olen onneksi säästynyt. Ainoa ilmalento ja perusteellisempi peltien rytistyminen tapahtui isän kyydissä vanhaa Vihdintietä mökiltä Helsinkiin palatessamme 17-vuotiaana. Juuri hetkeä aikaisemmin meidätkin varomattomasti ohittanut auto kääntyi edessämme ajavan auton edestä vasemmalle yksityistielle. Isä yritti väistää, muttei kokonaan onnistunut. Lensimme ojan pientareelle keula paluusuuntaan. Ei siinä loppujen lopuksi pahasti käynyt kenellekään. Hetken päästä minä aloin täristä holtittomasti ja vähän myöhemmin huolestua treffeiltä myöhästymisestä. – Se jäikin sitten ainoaksi kerraksi, kun ko. mies on minua turhaan odottanut. Hän taisi olla sitä mieltä, että hyvää kannattaa odottaa, koska kolme vuotta myöhemmin meidät vihittiin.;))
Muutamiin pikkupussailuihin on oma autoni muutamia kertoja joutunut osalliseksi ja pari kertaa ihan omasta syystäni. Toimintakyky on yllättäen säilynyt kaikissa tapauksissa juuri niin kauan, kun on tarvinnut, ja joskus on tärinä käynnistynyt jälkikäteen.
Kerran havahduin kunnolla ja valvoin seuraavan yönkin, kun olin (ainoan kerran elämässäni) meinannut nukahtaa ohjauspyörän taakse ja havahduin vastaantulijoiden kaistalla. Sen jälkeen olen oppinut pitämään välittömästi ulkoilu- tai nukkumistauon, jos väsymyksen vuoksi keskittyminen alkaa herpaantua.
Turvallisia kilometrejä sinulle ja meille kaikille!
Yritetään ottaa toisemme huomioon ja antaa tilaa kiireisille – vaikka joskus vähän törttöilisivät ja ärsyttäisivätkin.;))- Iso se ollaa
Minä ajan autolla ja isolla . Siin ei pusut tule vastaan , väistävät vain . Kannattaa laittaa rahansa hyvin ja kovin , ei siinä miesten auta hilkkua! Tuleppa sitten vasemmasta tai oikeelta , minä pyrähdän sinne minne pitikin!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927