Teoreettinen kysymys:
Jos kirjoitan johonkin foorumiin, ESIM. plaza.fi -foorumiin, tekstin blahblahblah, johon lisään linkin tyyliin www.xxx.net. Ko. linkkisivu ei olisi minun luomani sivut vaan jonkun toisen. Tuona hetkenä ko. linkkisivu olisi puhdas viruksista/troijista.
Haluaisin tietää, miten ko. alunperin puhtaaseen linkkisivuun www.xxx.net voisi ilmaantua troija/virus myöhemmin?
a) Olisiko sillä foorumilla (esim. plaza.fi), jonka sivuille olen ko. linkin LISÄNNYT, mahdollisuuksia lisätä virus/troija ko. linkkisivulle www.xxx.net siten, että kun joku myöhempi foorumikeskustelun lukija ko. linkkisivun www.xxx.net avaisi, niin hän saisikin ko. linkistä viruksen?
b) Vai voiko kyseiseen linkkisivuun www.xxx.net lisätä viruksen/troijan VAIN ko. sivujen ALKUPERÄINEN luoja/ylläpitäjä?
Miten on?
puhdas linkkisivu -> viruksellinen linkkisivu
Miten systeemi toimii?
1
293
Vastaukset
- Auttaisko?
on oikea ellei kyseisiä sivuja ole hakkeroitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089