En tiedä

mihin osastoon asiani

kuuluisi.Seuraavaa,tästä aikaa n. 25 v.olin lähtemässä yöllä toistä pois,olin rakennuksen takapihalla ja oli talvipimeä.Yhtäkkiä katon lipan suuntaisesti(rakennus ykskerroks) kulki punainen pallo ,sillä ei ollut aivan tarkkoja ääriviivoja vain sillai hälvenevästi.Sen näki myös toinen henkilö samaan aikaan,emme osanneet kuin ihmetellä mikä se oli

4

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisätieto

Kerro tarkemmin niin joku voi tunnistaa sen
      punaisen pallon/enerkian..

• muistella

se oli oikein hehkuvan pun ainen,ehkä n. 25-30 cm läpimitta ,mut ei ollut tarkkarajainen vaan ulkoreuna oli vähemmän hehkuva ja se meni melko hitaasti ihan kävelyvauhtia sen katon lipan suuntaisesti,maasta ehkä n. 2,5 m

• muistella kirjoitti:

se oli oikein hehkuvan pun ainen,ehkä n. 25-30 cm läpimitta ,mut ei ollut tarkkarajainen vaan ulkoreuna oli vähemmän hehkuva ja se meni melko hitaasti ihan kävelyvauhtia sen katon lipan suuntaisesti,maasta ehkä n. 2,5 m

"tästä aikaa n. 25 v. olin lähtemässä yöllä toistä pois, olin rakennuksen takapihalla ja oli talvipimeä. Yhtäkkiä katon lipan suuntaisesti (rakennus ykskerroks) kulki punainen pallo, sillä ei ollut aivan tarkkoja ääriviivoja vain sillai hälvenevästi. Sen näki myös toinen henkilö samaan aikaan, emme osanneet kuin ihmetellä mikä se oli"

"se oli oikein hehkuvan punainen, ehkä n. 25-30 cm läpimitta, mut ei ollut tarkkarajainen vaan ulkoreuna oli vähemmän hehkuva ja se meni melko hitaasti ihan kävelyvauhtia sen katon lipan suuntaisesti, maasta ehkä n. 2,5 m"

Kiitos tiedoista. Noiden yksityiskohtien perusteella se kyllä vaikuttaa selittämättömältä. Tuskin pallosalamakaan tulee kysymykseen talvella, olisit varmasti muistanut ukkosen.

Kertoisitko vielä muutamia juttuja:
        - miten kaukana itse olit pallosta
        - valaisiko se ympäristöään
        - miten lähellä katon lippaa se kulki
        - miten pitkän matkan se kulki
        - mistä päättelit, että se oli niin matalalla (katon alapuolella?)

On selvää, että tällaisia merkillisiä palloja tosiaan kulkee ja kaikki paikalla olijat voivat ne nähdä. Toisinaan ghosthunterit näkevät niitä tutkimuksissaan "kummitusympäristöissä". Näin eräällä amerikkalaisten ghosthunterien palstalla hyvin vakuuttavan videon kirkkaan valkoisesta, hitaasti ja tasaisesti sisätiloissa kulkevasta pienehköstä pallosta.

Toisinaan niillä ei näytä olevan mitään yhteyttä henkimaailmaan. Esimerkiksi YouTubessa oli valvontakameran kuvaa pysäköintipaikalta. Siinä valkea kirkas pallo kulki hitaasti ja tasaisesti ainakin monien metrien matkan. Olen myös itse kuullut kertomuksen tällaisesta pallosta.

Olisi hienoa, jos tällaisten näkijät tekisivät tuoreeltaan mahdollisimman tarkat muistiinpanot ja luovuttaisivat ne tutkijoiden käyttöön. Esimerkiksi Ilmatieteen laitos kerää pallosalamahavaintoja. Myös mahdolliset paratutkijat olisivat niistä kiinnostuneita.

• vähän tietäväisempi

alan olla väsynyt, mutta vaikuttaa virvatulelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe