ootteko kuulleet siitä amityville jutusta?mä ja mun serkku alettiin tutkia sitä juttua.nyt mä uskon kummituksiin kattokaa tää video näettekö jossain vaiheessa sellasen pikku pojan kurkistavan sieltä ovelta, tai no tietenkin te näätte =)...se on dokumentti joten se ei voi olla huijausta.
http://www.youtube.com/watch?v=wk79cV4sHKQ
Amityville
35
11373
Vastaukset
- Hans
Olen käynyt paikanpäällä katsomassa taloa ja se on todella pelottavan oloinen rakennus yöllä. Siellä on outo tunnelma. Talossa asutaan tänä päivänä.
- George Lutz
http://www.amityvillemurders.com/geraldine.html
On siinä talossa joskus 70 luvulla poika lahdannut perheensä. Vissiin se veitti, että talo riivas sen tekemään. Tosta yllä olevasta linkistä saattaa olla apua.- Pekepaskaperä
mite joku hullu voi ees asuu tuossa talossa enä ä;ooooo????!?!!?
- 3vs
Pekepaskaperä kirjoitti:
Todellako tuon videon takia uskot kummituksiin? Vaikka se onkin jostakin dokumentista, se ei tarkoita sitä, että se ei voi olla huijattu. Näkeehän sen jo pikseleista, että tuo on feikattu. Onhan tuossa talossa tapahtunut kauheita, ja varmaan siellä jonkin sortin kummittelua onkin, mutta tuohon videoon en usko. Itsekkin uskon kummituksiin, mutta skeptisellä tasolla, eli mitään en purematta niele. Olen lukenut paljon kummituksista ja nähnyt monia viedoita ja kuvia, ja tämä on kyllä yksi huonoimmista, mitä olen nähnyt. Olen yrittänyt henkiin yhteyttä saada tuloksetta, enkä pelkää näitä, koska olen lukenut ja kuullut luotettavalta tietolähteeltä, että kummitukset ei ihmisiä vahingoita.
- JJHIJ
Pekepaskaperä kirjoitti:
Minä :) http://www.fatalfailblog.com/2/post/2010/03/the-amityville-murders-8-pics.html
- ....................
Miksi meetiot aistii siel jotaagi
- "kummitteluun"
Amityville-Horror-kirjan kirjoittaja herra Luz myönsi vuosia sitten, että oli vaimonsa kannsa sepittänyt tarinan, koska ei selviytynyt talon veloista, ja halusi purkaa kaupan. Elokuvan uusi versio on ihan hyvä, mutta tarina siis täysin mielikuvituksen tuote, vaikka alokuvan alussa on teksi, että perustuu muka tositapahtumiin. Lisäksi Amityvillen "kummitustalossa" on asuttu elokuvan kuvaaman ajan jälkeen jo vuosikymmeniä ilman minkäänlasia merkkejä "kummituksista". Talon asukkaat ovat kurkkuaan myöten täynnä "kummitusten" jahtaajia :P
Tässä talo nykyään:
http://static.squidoo.com/resize/squidoo_images/-1/draft_lens7366882module61113042photo_1254741480amityville_house_portrayed_as_...- Khghkkkhj
Uus remake on turha, 79v on paras!
- Amityville
on sielä jotain todellakin tapahtunut, kuka tyhmä ihminen paisuttelisi tämmöistä tarinaa? miettikääpäs vaikka kaikkia haamu tarinoita "esim" Bloody Mary, ei sekään ole totta tarinat eivät ole totta, mutta tästä tarinasta on tehty elokuva, ja sielä todellakin oli murhattu kusi tai kahdeksanhenkinen perhe. ja tietenkin talossa asuvat ovat vielä elossa, ja talokin on olemassa, se EI ole paisuttelua jos on talo, ihmiset, murhattu koira, ja kokonainen defeon perhe...en ole varma oliko se defeo. itse olen lukenut aiheesta kaikki artikkelit/ kuvaukset mitä löytyy. tämä on tosi kiinostava aihe. itse voisin mennä nykiin katsomaan taloa, että näkisin omin silmin mitä sielä on, pitää ensimmäiseksi mennä siihen 18v ikään. jos joku käy new yorkissa tai sielä päin, niin käykää katsomassa ja sitten pistäkää kommentteja tai kuvia facebookiin. ja talo on todellakin 112 Ocean Avenue, Amityville, New York
- xxxx2018
osote on muutettu. ei ole enää 112, vaan 108
- napukka
se on trikki. i know
- totuus on tylsää?
"Se on dokumentti, niin se EI voi olla huijausta."
MIten niin ei? Se, että joku ohjelma on "dokumentti", ei tee asiaa automaattisesti todenperäiseksi.
Lukekaa Jani Kaaron toimittama Kaiken oudon ensyklopedia.
Kirjassa on selitetty tämä Amityville-huijaus.
Lisäksi riesaksi asti tulvineiden turistien vuoksi talon ulkoasua on muutettu eikä osoitekaan ole enää se kuuluisa 112 Ocean Avenue, Long Island, New York. - Amppariakseli
Outo juttu tuo Amityville. Liekö sitten perää jutuissa, mene ja tiedä. Elokuvassa ainakin oli säpinää talossa vähän liiaksi asumisen kannalta.
- S.Suomesta
Suosi suomalaista, käytä kotimaista :
http://www.paranet.fi/paradocs/tutkimuksia/tikkala1993.pdf - The Real Slim Shady
Mentally ill from Amityville (HE'LL)
Accidentally kill your family still
Thinkin he won't? God-damnit he will (HE'SSSS)
Mentally ill from Amityville - Efraim Sahlberg
Se Amityville-kummitus on Sahlberg- sukua vainonneen nettikummituksen pikkuserkku.
- Harald Sahlberg
Näin asia on. Amityvillen ensimmäiset asukkaat kuluivat
Sahlberg- suvun toiseen sukuhaaraan. - Eberhard Sahlberg
Harald Sahlberg kirjoitti:
Näin asia on. Amityvillen ensimmäiset asukkaat kuluivat
Sahlberg- suvun toiseen sukuhaaraan.Asia on geenitutkimuksella vahvistettu viime heinäkuussa.
- ithink
Tuo talo josta laitoitte linkkiä on vain vuoden 1979 elokuvassa käyetty talo, ei oikea, jossa murha todella taoahtui ja Lutzit muuttivat.
- imscary
http://www.documentingreality.com/forum/f237/real-amityville-horror-crime-scene-pictures-29401/
EI HEIKKOHERMOISILLE! Tuolla aidot kuvat talosta ja murhista... vaikka yleensä kestänkin katsoa kaikenlaista tuo oli liikaa :(( järkyttävää! Kuvat ovat talosta, mutta sitä on ilmeisesti rempattu sitten vuoden 1979 elokuvan ja 1974 tapahtumien, osa ikkunoista uusiksi ja maalattu, mutta talo on elokuvassa sama mikä oikeissa tapahtumissa. Järkyttävimpiä murhia ikinä!
http://www.youtube.com/watch?v=FK8_So8mA5o yourubessakin videoo, mutta jos saatatte niin katsokaa ylin linkki kuvista - 7eutyhtgrhfgfgh
Amityville kummiteluhan on jo ajat sitten paljastettu huijaukseksi..
- slick rick
jos se on elokuva niin ei elokuvat oo totta.
- .k.
Eikös monet elokuvat perustu tositapahumiin?
- apinapinaattia
Ei AINA.
- Skeptikkona elän
Siis onhan tuossa totta se, että ko talossa lahdattiin yksi perhe.
Mut siihen nuo tosiasiat jäävätkin.
Tietenkin ei yliluonnolliset asiat ole kokonaan poissuljettuja asioita ylipäätään, mutta ei kaikkeea hömppää auta tosissaan ottaa.
Sitä paitsi useimpia tuontasoisia, ja parempiakin kauhuleffoja on markkinoitu tositapahtumiin perustuvina, niitä ihmisiä kuitenkin on, joihin tällaiset asiat uppoavat kuin täysi häkä.
Esim Blair witch project, manaaja, 4. dimension ovat "tositarinoita".
Tosin jotkut leffat ovat saaneet inspiraationsa tosielämän pedoista.
Esim. Ed Gein(50-luvun tunnettu murhamies), nylki uhrinsa, verhoili heidän ihostaan erilaisia kalusteita ym. Ja joskus oli asetellut erään uhrinsa irtileikatut häpyhuulet omien elimiensä päälle, koska oli halunnut tietää, miltä tuntuu olla nainen.
Juuri hän on ollut esimerkkinä Leatherfacelle ja Uhrilampaiden sarjamurhaajalle.
Ja näitä esimerkkejä riittää. - Killded Amityboy
Joo talo on karmaiseva olen äskettäin lukenut tarinaa siitä
- mkjlo
Talossa tehdyt murhat on totta muu ei.
- Khghkkkhj
Kyseessä on kultti leffa ja maineikas, leffa on liioiteltu mut mielenkiintoinen!
- öööhörrrrps
Amityville hoax on paljastettu jo vuosia sitten. Siitä on turha enää nostatella kummitusjuttuja.
- Anonyymi
Uskon , että siinä Amityvillen talossa ei kummittele muu kuin ihmisten uteliaisuus.
- Anonyymi
meinasin lainata sen 1983 version kirjastosta mut kiinnostais nähdä joku noista amityville leffoista
- Anonyymi
Amityvillen juttu on pelkkä huijaus . Tapahtumat oli keksittyjä ja jos oikein muistan, niin huhujen väittäjistä ainakin toinen on sen jopa epäsuorasti myöntänyt. Se oli erittäin hyvä keino tahkoa ylimääräistä rahaa ja saatiin vielä tää Warrenien pariskuntakin siihen touhuun mukaan.. Muistaakseni nää Warrenit oli vielä jopa sanonut että "haluatteko rikastua " . Tosin taisivat sanoa myös muillekin " kummitusjuttujen " väittäjille. Mihinkään intiaanien hautasmaalle ym ei taloa oltu edes rakennettu ja yksi asukas oli jopa myös sanonut että osa väitetys kummittelusta oli liioiteltu, mutta ei kehdannut vuosien jälkeen myöntää että koko juttu oli keksitty .
Tapahtumien jälkeen joku nainen oli muuttanut siihen taloon ja siellä ei koskaan ollut mitään poikkevaa tapahtunut. Nainen kertoi että ainoa " kummittelu" oli se ,että uteliaat ihmiset halusivat välttämättä tulla tutkimaan taloa ja etsimään kummituksia. - Anonyymi
Turha tätä vanhaa ketjua on nostella. Kaikki tietää jo, että tarina oli murhia lukuunottamatta keksitty. Ja tekijät on myöntäneet sen. Case closed. Murhien osalta tutkimukset jatkuu, kun on löydetty todisteita toisesta osapuolesta, joka ampui osan perheestä.
Jostain syystä seuraavat asukkaat eivät kokeneet talossa mitään ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346