Aihe

suuttimien puhdistus

adekk

elikkä millä aineella ja millä taktiikalla kannattaa puhdistaa suuttimet ja kaasutin yleensä?

4

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppe kokenut

Jos on tarvinnut kaasuttinta puhdistaa niin olen käyttänut aerosstarttia tai jotain käynnistysssumutetta, pulloissa on yleensä mukana pilliputki, pilliputken kun asentaa tiiviisti suuttimen reijän kohdalle ja ponne pullon oma paine puhaltaa ja pesee suutinta? Aine haihtuu myös nopeasti! Parempiakin konsteja joltai muulta voi löytyä mutta tätä olen itse joskus käyttänyt.

• Autotarvikeliikkeestä kun ostat pullollisen kaasarinpuhdistus litkua ja lisäät sitä ohjeen mukaan tankkiin bensan joukkoon niin suurimmat paskat kyllä lähtee eikä tarvi ruveta mihinkään purkuhommiin,eikä tuo litku ole edes kovinkaan kallista ja purkillinen riittää moneen tankilliseen.

• Mikä tarve?

Sulla on todennäköisesti alle viisivuotias ajokki. Mistä syntyy tarve suuttimen putsaamiseen? Todennäköisesti mielikuvituksesta. Jos moottori olisi 20-25 vuotias homma saattaisi tulla kyseeseen.-ei muutoin.

• vajukkikdkdkd

Ootko idiootti? Jos mopo ei lähde käyntiin yleensä katsotaan suutin ekana et onko siellä paskaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      231
      15574
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13533
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      9417
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6692
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      249
      3985