elikkä millä aineella ja millä taktiikalla kannattaa puhdistaa suuttimet ja kaasutin yleensä?
suuttimien puhdistus
5
4644
Vastaukset
- kuppe kokenut
Jos on tarvinnut kaasuttinta puhdistaa niin olen käyttänut aerosstarttia tai jotain käynnistysssumutetta, pulloissa on yleensä mukana pilliputki, pilliputken kun asentaa tiiviisti suuttimen reijän kohdalle ja ponne pullon oma paine puhaltaa ja pesee suutinta? Aine haihtuu myös nopeasti! Parempiakin konsteja joltai muulta voi löytyä mutta tätä olen itse joskus käyttänyt.
Autotarvikeliikkeestä kun ostat pullollisen kaasarinpuhdistus litkua ja lisäät sitä ohjeen mukaan tankkiin bensan joukkoon niin suurimmat paskat kyllä lähtee eikä tarvi ruveta mihinkään purkuhommiin,eikä tuo litku ole edes kovinkaan kallista ja purkillinen riittää moneen tankilliseen.
- Mikä tarve?
Sulla on todennäköisesti alle viisivuotias ajokki. Mistä syntyy tarve suuttimen putsaamiseen? Todennäköisesti mielikuvituksesta. Jos moottori olisi 20-25 vuotias homma saattaisi tulla kyseeseen.-ei muutoin.
- vajukkikdkdkd
Ootko idiootti? Jos mopo ei lähde käyntiin yleensä katsotaan suutin ekana et onko siellä paskaa?
- Anonyymi
vajukkikdkdkd kirjoitti:
Ootko idiootti? Jos mopo ei lähde käyntiin yleensä katsotaan suutin ekana et onko siellä paskaa?
Hei idiootti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814452
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1164132BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693151Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582557Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main212466Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672417- 1612380
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome562239Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422117- 522032