Onko etiketin vastaista, jos naishäävieraalla on valkoinen jakku? Muut vaatteet fuksian värisiä. Tiedän, ettei kokovalkoiseen saa pukeutua, mutta missään ei mainita, etteikö jotain valkoista vaatetuksen osaa saisi olla.
Entä saako miesvieras käyttää taskuliinaa vai onko se sulhasen juttu? Ettei mene vieraiden puolelta liian juhlavaksi.
Valkoinen jakku häävieraalla?
smmh
1
1141
Vastaukset
- Rouva O
Minusta voit kyllä käyttää valkoista jakkua fuksian kanssa, ei kuulosta "kokovalkoiselta" (= asussa yli puolet valkoista). Neuvoisin kuitenkin sinua pukeutumaan harkitsemaasi asuun ja asettumaan kokovartalopeilin ääreen. Näytätkö morsiamelta? (Nykyään kun morsiankaan ei välttämättä pukeudu "kokovalkoiseen") Jos et näytä, niin siitä vaan!
Miehesi voi käyttää puvun kanssa taskuliinaa. Vain sulhasen käyttöön on varattu valkoinen neilikka, vaikka suurin osa sulhasista käyttääkin jotain muuta (morsiuskimpun kanssa yhteensopivaa) kukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566