IDÄNPÄÄN S-MARKET

ihansamasitten

Snadi palaute kauppiaalle: Nuorempia, kassallakin työskenteleviä voisitte hieman opastaa asiakaspalveluun. Kiitos ja olkaa hyvä kuuluvat hyvään asiakaspalveluun, vaikka asiakas ei näin toimisikaan. Kyllä ketutti alkuviikosta nuoren tytön happamat kasvot, ei kiitosta tahi olkaa hyvä kun rahat annoin ja sain. Kaiken lisäksi palautusrahat lähes lyötiin kouraan. En kuitenkaan halua yleistää, yleensä palvelu on hyvää mutta yksi saattaa pilata kaikkien maineen, mitä tulee palveluun. Kiitos ja hei.

Jotain hyvääkin pitää mainita eli uudet toimitilat ovat hyvät ja valikoimat myös.

53

9097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • + - 0

      Minä taas olen saanut hyvää kassapalvelua, mutta oudoksuttaa uuden kaupan "kohta vanhenevat " tuotteet.
      Sitten paikoitusalue surkimus, jos tällaiseksi jää.(miksi avajaiset keskeneräisenä)Kärryjä sinne, missä oli kärryparkit ennenkin ja se käytävä takaisin... autolle vienti helpottuu.

    • Blondimagneetti

      Viimeks kun kävin kyseisessä kaupassa, niin siellä oli pari tosi hyvännäköstä nuorta naista kassalla... toinen blondi toinen ei mutta ei tullut mieleenkään siinä ruveta miettimään mitään asiakaspalvelua... oli sen verran hyvännäkösiä naisia, joka hyvin poikkeuksellista täällä hämeenlinnan rotkojen keskuudessa.. siis kyllä siinä tuli tuijotettua ihan muuta ku jotain vitun asiakaspalvelua... aion kyllä poiketa kaupassa toisetekkin (en vaan asu siellä suunnalla).

      • Blondimagneetti

        Ei vittu sehän oli Idänpään Spaari eikä mikään S-marketti... siitä asiakaspalvelusta en todellakaan tiedä.. menee sekasin noi ton puolen kaupungin kaupat. Nojoo vaatikaa vaan asiakaspalvelua lisää, josse on teille noin vitun tärkeetä.. mulle ainakin ihan sama. Pääasia että on kauniita kassaneitejä.


      • Spaaria kun ei ole enää

        Tekstisi jo kertoo miksi se on ihan sama sulle.
        Kun kaikki muukin.Ethän tiedä ede mistä puhut,kuhanvaan v...let,se on tärkee pointti elämässä.


      • Nätti Susu

        ei tosiaankaan taida olla enään kauppaa,kun Hatunenkin siirtyi Parolaan.
        On se hyvä,että tulet välillä tänne läänin pääkaupunkiin katselemaan vaikka "kassaneitejä"....muista käydä ennen tuloasi suihkussa,hiuksetkin olisi syytä leikata vähintään kerran kuussa,dödöksi jotain muutakin kuin Axe WooDoota.
        Tarjoustalon farkku/villapaita setillä et enään tee vaikutusta....kokeile jonkinlaista "nousua" vaikka aluksi Dresmann tuotteilla......kyllä se vi....s siitä helpottaa.....???


      • sentään
        Nätti Susu kirjoitti:

        ei tosiaankaan taida olla enään kauppaa,kun Hatunenkin siirtyi Parolaan.
        On se hyvä,että tulet välillä tänne läänin pääkaupunkiin katselemaan vaikka "kassaneitejä"....muista käydä ennen tuloasi suihkussa,hiuksetkin olisi syytä leikata vähintään kerran kuussa,dödöksi jotain muutakin kuin Axe WooDoota.
        Tarjoustalon farkku/villapaita setillä et enään tee vaikutusta....kokeile jonkinlaista "nousua" vaikka aluksi Dresmann tuotteilla......kyllä se vi....s siitä helpottaa.....???

        itseäsi dressmanilla häpäise!


    • ...ei niin toimisikaan"

      mietippäs sinä välillä toisinpäin..juu,onhan se asiakaspalvelua ja mainitsemasi asiat kuuluvat siihen,mutta itselläni ainakin on myös tervettä harkitsemiskykyä..jos asiakas tulee mun kassalle eikä tervehdi,sano kiitos tai ole hyvä,kyllä häneltäkin käytöstapoja puuttuu! saati sitten että on asiakkaalle itselleen sattunut se huono päivä ja sitä sitten tullaan purkamaan kaupan henkilökuntaan, iin pysykööt pois sillon kaupasta ja purkakoot perheeseensä tai lähteköön vaikka painoja nosteleen! ihan sama mulle sitten vaikka se hymy ja "ole hyvä" jäiskin väliin tollaselle asiakkaalle! Koska ihmiset tajuaa että niitten oma tyytyväisyyskin on loppupeleissä vuorovaikutustaidoistakin kiinni!kyllä te saatte kenen tahansa hyvän päivän huonommaksi nyrpeällä ja töykeällä käytöksellänne!

      • nykyisin

        lähes yksinomaan Nummen Valintatalossa, koska siellä on niin ystävällinen henkilökunta. Olenkin miettinyt onko siellä niin hyvä työilmapiiri, että jaksavat aina olla iloisia ja ystävällisiä myös asiakkaille.


      • hehehheahh

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Osu ja uppos , ainakin sinuun.


      • ihansamasitten

        Näin on. Omaan käytöstavat. Juuri tuo asenne on se mitä tarkoitin. Itselleni ei koskaan , edes huonona päivänä tule mieleenkään näyttää sitä asiakkaalle. Ja mietippä seikka näinpäin, asiakkaan huono päivä tms. saattaa piristyä ystävällisellä vastaanotolla kassalla. Kirjoituksesi perusteella myös sinun asenteet ja asetelmat vaativat korjausta. Lue ja opettele mitä tarkoitetaan sanalla asiakaspalvelu.


      • käy tasan
        ihansamasitten kirjoitti:

        Näin on. Omaan käytöstavat. Juuri tuo asenne on se mitä tarkoitin. Itselleni ei koskaan , edes huonona päivänä tule mieleenkään näyttää sitä asiakkaalle. Ja mietippä seikka näinpäin, asiakkaan huono päivä tms. saattaa piristyä ystävällisellä vastaanotolla kassalla. Kirjoituksesi perusteella myös sinun asenteet ja asetelmat vaativat korjausta. Lue ja opettele mitä tarkoitetaan sanalla asiakaspalvelu.

        ne asiakkaat jotka musta tykkää sellasena ja sellasta kohtelua vastaanottavana kun olen. muhun ollaan työntekijänä tyytyväisiä ja aina ne uudestaan tulee mulle jutteleen vaikka suoraan saatankin sanoa tai osoittaa mitä mieltä asiakkaan käytöksestä olen. eikä se johdu siitä ettei valinnanvaraa olis. tsemppiä sulle,toivottavasti jaksat niellä nielemisen ilosta! ;)


    • On hyvä

      laittaa palaute suoraan kyseiseen kauppaan, siten tieto huonosta asiakaspalvelusta menee suoraan asianosaisille. Itse lopetin aikanaan asioimasta Hätilän S-Marketissa juuri huonon palvelun vuoksi. Hätilän K-Marketissa saa hyvää ja iloista palvelua aina. Vaikka kaupan valikoima on huomattavasti suppeampi kuin S-Marketin, pidän palvelun tasoa valikoimaakin tärkeämpänä.
      Itse asiakkaana tervehdin ja kiitän aina asioidessani, joten siitäkään ei voinut olla kysymys omalla kohdallani, että olisin ollut epäkohtelias!
      Asiakkaat äänestävät jaloillaan, eikä kenenkään todellakaan tarvitse hyväksyä huonoa ja töykeää palvelua.

      • kkkhdgd

        Meillä taas kävi aivan päin vastoin hätilän k-kaupassa ja s-marketissa saimme hyvää palvelua ja hymyn!


    • hippi111

      Aina kun olen asioinut idänpäässä siellä on aamuisin samat mukavat tummatukkaiset kassatytöt ja ovat erittäin ystävällisiä ja kohteliaita. Myös lihatiskissä palvellaan aina iloisesti.. Harmiillista kun hätilän s-marketissa myyjiä on nykyään niin vähän, mutta siellä myös palvelu on hyvää, mutta tuntuu olevan kauppa loppumassa kun väkeä on niin vähän??

      • asiakasoikeassa

        Vanhassa Idänpään Spaarissa oli helvetin kauniita kassoja, muutama blondi ja se yksi tummatukka. Muutenkin siellä Sparissa ihana henkilökunta, mukava kauppias ja aina kaikki hymyili ja tervehti.

        Nykyään Spar onkin sitten S-Market :( Kaikki meni pyllylleen.
        Kassat on happamia kurttunaamoja (ne hyvännäköiset näköjään lähteneet), henkilökunta tuntuu olevan jotenkin varpaillaan kokoajan ja tämä S-Marketin myymäläpäällikkö (vaaleapehkoinen naisihminen) on TODELLA TÖYKEÄ.

        Ei siis enää sinne. vaihdan kauppaa.


      • vakkariasiakas
        asiakasoikeassa kirjoitti:

        Vanhassa Idänpään Spaarissa oli helvetin kauniita kassoja, muutama blondi ja se yksi tummatukka. Muutenkin siellä Sparissa ihana henkilökunta, mukava kauppias ja aina kaikki hymyili ja tervehti.

        Nykyään Spar onkin sitten S-Market :( Kaikki meni pyllylleen.
        Kassat on happamia kurttunaamoja (ne hyvännäköiset näköjään lähteneet), henkilökunta tuntuu olevan jotenkin varpaillaan kokoajan ja tämä S-Marketin myymäläpäällikkö (vaaleapehkoinen naisihminen) on TODELLA TÖYKEÄ.

        Ei siis enää sinne. vaihdan kauppaa.

        S-marketin suhteen.Tarkoitushan on, että teet ostoksesi ja tarvitessasi saat tiedot tuotteista useimmiten samoilta henkilöiltä kuin Sparissa.Kassat eivät ole kurttunaamoja, vaikka joutuvatkin ottamaan maksun ostoksistasi.Mikä tämä tällainen kassojen kauneuskilpailu on? Ei kuulu mielestäni asiaan.Hyvä käytös, siisti olemus ja asiallisuus riittää.En tosiaan ole huomannut mainitunlaisiasi piirteitä kaupan henkilökunnassa.Olen asioinut vakituisesti kyseisessä ruokakaupassa jo kahdeksan vuoden ajan säännöllisesti.


      • s-marketin asiakasomistaja
        vakkariasiakas kirjoitti:

        S-marketin suhteen.Tarkoitushan on, että teet ostoksesi ja tarvitessasi saat tiedot tuotteista useimmiten samoilta henkilöiltä kuin Sparissa.Kassat eivät ole kurttunaamoja, vaikka joutuvatkin ottamaan maksun ostoksistasi.Mikä tämä tällainen kassojen kauneuskilpailu on? Ei kuulu mielestäni asiaan.Hyvä käytös, siisti olemus ja asiallisuus riittää.En tosiaan ole huomannut mainitunlaisiasi piirteitä kaupan henkilökunnassa.Olen asioinut vakituisesti kyseisessä ruokakaupassa jo kahdeksan vuoden ajan säännöllisesti.

        Olen Asioinnut Idänpäässä sen aukastua ovensa päivittäin.Olen saannut erittäin hyvää ja asiallista palvelua neuvoa ja opastusta.
        Ja mikä hienointa sielä on Kauppias joka on hymyssä suin myymälässä neuvoo ja palvelee
        Vaikka on kiireinen laitaessaan tuotteita hyllyyn.
        Hän jaksaa olla iloinen ja esimerkillä on varmaaan saannut sempattua henkilökuntansa.
        Kiitos ja menestystä!


      • =(=(
        s-marketin asiakasomistaja kirjoitti:

        Olen Asioinnut Idänpäässä sen aukastua ovensa päivittäin.Olen saannut erittäin hyvää ja asiallista palvelua neuvoa ja opastusta.
        Ja mikä hienointa sielä on Kauppias joka on hymyssä suin myymälässä neuvoo ja palvelee
        Vaikka on kiireinen laitaessaan tuotteita hyllyyn.
        Hän jaksaa olla iloinen ja esimerkillä on varmaaan saannut sempattua henkilökuntansa.
        Kiitos ja menestystä!

        Idänpään Spar on pelkkä muisto vaan tuon S-Marketin rinnalla. Sparin henkilökunta poistunut lähes kokonaan muihin liikkeisiin, valitettavasti.


      • ...
        =(=( kirjoitti:

        Idänpään Spar on pelkkä muisto vaan tuon S-Marketin rinnalla. Sparin henkilökunta poistunut lähes kokonaan muihin liikkeisiin, valitettavasti.

        olen pitkäaikainen hätilän s-marketin asiakas ja siirtynyt idänpään vakkariksi koska siellä on niin mukava asioida. osa henkilökunnasta on tuttuja hätilästä ja näyttääpä sinne siirtyneen muistakin s-marketeista henkilökuntaa :) minusta vaikuttaa siltä, että henkilökunnalla on siellä hyvä olla koska aina jaksavat olla hymyssä suin! Henkilökunnan hyvä työilmapiiri heijastuu suoraan asiakaspalveluun. Sparin henkilökuntaan en osaa ottaa kantaa, koska sparin aikaan en idänpäässä asioinut. Mutta tuskin heidän katoaminen työoloista johtuu miksi sinne muutoin tulisi myyjiä toisistakin kaupoista? Lihatiskin likat on nuoresta iästään tosi asiantuntevia, kiitos heille ja tsemppiä koko henkilökunnalle! Huomenna on taas kauppapäivä :)


      • huonoista
        ... kirjoitti:

        olen pitkäaikainen hätilän s-marketin asiakas ja siirtynyt idänpään vakkariksi koska siellä on niin mukava asioida. osa henkilökunnasta on tuttuja hätilästä ja näyttääpä sinne siirtyneen muistakin s-marketeista henkilökuntaa :) minusta vaikuttaa siltä, että henkilökunnalla on siellä hyvä olla koska aina jaksavat olla hymyssä suin! Henkilökunnan hyvä työilmapiiri heijastuu suoraan asiakaspalveluun. Sparin henkilökuntaan en osaa ottaa kantaa, koska sparin aikaan en idänpäässä asioinut. Mutta tuskin heidän katoaminen työoloista johtuu miksi sinne muutoin tulisi myyjiä toisistakin kaupoista? Lihatiskin likat on nuoresta iästään tosi asiantuntevia, kiitos heille ja tsemppiä koko henkilökunnalle! Huomenna on taas kauppapäivä :)

        työoloista ilmeisesti johtunut työntekijöiden kato. enkä ihmettele.


      • Työharjoittelija
        huonoista kirjoitti:

        työoloista ilmeisesti johtunut työntekijöiden kato. enkä ihmettele.

        Itse olen tällä hetkellä työharjottelussa Idänpään S-marketissa, ja en ole kanssa tyytyväinen henkilökuntaan. Kaikki, siis ihan kaikki pitää olla niin justiinsa, ja kysymällä yleensä oppii, vaan ei opi täälä. Tuntuu siltä suunilleen, että kuka henkilökunta siellä on, niin olettavat että olemme täysin kokeneita, ja tiedämme minne joka helvetin oliivipurkki pistetään. Se on juuri ihanaa kun ei ole aivan varma asiasta niin aina se helvetin huokaus siihen alkuun ja selitetään niin maanvittumaisinta kautta. Olen kysynyt apua muutaman kerran, vaan ei ole apua tullut, tietenkin on ymmärrettävää kun itse henkilökuntakin on kiireellinen, mutta pitäisihän heidän siellä esimerkkinä olla. Ruoka-aika on 30minuuttia, ja meille on neuvottu, kun lähdemme syömään, ei saa jättää kärryjä jossa kuskaamme tuotteita ympäri kauppaa käytäville, joten veimme ne sitten opastetulle paikalle minne työnantaja oli sanonut, ei tässä vielä mitään hauskaa, mutta tultuamme ruokatunnilta, oli sielä kärryjen kanssa äkäinen eukko ja sanoi ettei kärryjä saa missään tapauksessa jättää juuri siihen, ja tietenkin meille hän siitä sanoi.. Tällä hetkellä ennen työharjoittelun alkua olen asioinut kaupassa, ja olen todennut sen kassankautta hyväksi paikaksi, vaan toisin kävi.

        Itse olen tätä mieltä, ja olen kysellyt myös muilta työharjottelijoilta, niin saman tapaisia mielipiteitä sieltäkin löytyy.

        Pienivinkki työläisille: Siis, jos teidän työpaikalla tulee harjottelijoita, niin älkää helvetissä odottako heiltä liikaa, onhan ne jo melkein aikuisia, mutta samassa lähtöpisteessä ne aikuisetkin ovat. Eli kärsivällisyyttä, muistakaa hymyillä ja antaa mahdollisuus kysymyksille työstä, jossa he ovat harjottelemassa, ja kysymyksiä saa esittää aina, ellei henkilö juuri puhu jonkin muun kanssa.


      • kassa
        Työharjoittelija kirjoitti:

        Itse olen tällä hetkellä työharjottelussa Idänpään S-marketissa, ja en ole kanssa tyytyväinen henkilökuntaan. Kaikki, siis ihan kaikki pitää olla niin justiinsa, ja kysymällä yleensä oppii, vaan ei opi täälä. Tuntuu siltä suunilleen, että kuka henkilökunta siellä on, niin olettavat että olemme täysin kokeneita, ja tiedämme minne joka helvetin oliivipurkki pistetään. Se on juuri ihanaa kun ei ole aivan varma asiasta niin aina se helvetin huokaus siihen alkuun ja selitetään niin maanvittumaisinta kautta. Olen kysynyt apua muutaman kerran, vaan ei ole apua tullut, tietenkin on ymmärrettävää kun itse henkilökuntakin on kiireellinen, mutta pitäisihän heidän siellä esimerkkinä olla. Ruoka-aika on 30minuuttia, ja meille on neuvottu, kun lähdemme syömään, ei saa jättää kärryjä jossa kuskaamme tuotteita ympäri kauppaa käytäville, joten veimme ne sitten opastetulle paikalle minne työnantaja oli sanonut, ei tässä vielä mitään hauskaa, mutta tultuamme ruokatunnilta, oli sielä kärryjen kanssa äkäinen eukko ja sanoi ettei kärryjä saa missään tapauksessa jättää juuri siihen, ja tietenkin meille hän siitä sanoi.. Tällä hetkellä ennen työharjoittelun alkua olen asioinut kaupassa, ja olen todennut sen kassankautta hyväksi paikaksi, vaan toisin kävi.

        Itse olen tätä mieltä, ja olen kysellyt myös muilta työharjottelijoilta, niin saman tapaisia mielipiteitä sieltäkin löytyy.

        Pienivinkki työläisille: Siis, jos teidän työpaikalla tulee harjottelijoita, niin älkää helvetissä odottako heiltä liikaa, onhan ne jo melkein aikuisia, mutta samassa lähtöpisteessä ne aikuisetkin ovat. Eli kärsivällisyyttä, muistakaa hymyillä ja antaa mahdollisuus kysymyksille työstä, jossa he ovat harjottelemassa, ja kysymyksiä saa esittää aina, ellei henkilö juuri puhu jonkin muun kanssa.

        itse olen idänpään kassa. hymyilen kassalla ja positiivista palautetta tulee useasti. ottakaa huomioon haukkuessanne että jos asiakas tulee kassalle heti aluksi asenteella etten puhu sulle ja jos puhun niin huudan vaikka ilman syytä. asiakas heittelee rahojaan, arvostelee ulkonäön jne on erittäin vaikeaa hymyillä. yritän siitä huolimatta, mutta kaikkea haukkumista ei kassatkaan jaksa. tälläisen asiakkaan jälkeen valitettavasti pari seuraavaa asiakasta ei saa perus iloista hymyä. minut on haukuttu koska joutuu allekirjoittamaan kuitin, olen blondi, meillä ei myydä vaatteita jne. miettikää itse mitä kaikkea kassat joutuvat kestämään. jos itse tulet kassalle ja tervehdit kohteliaasti saat aivan varmasti kassan mielen iloisemmaksi ja saat hyvää palvelua. jokainen voisi miettiä käytöstapojaan. nuoret jotka meillä ovat olleet töissä olen itse ollut avulias auttamaan jos kysytään, mutta pakko myöntää että kiireen keskellä ei ehdi tarpeeksi hyvin opastamaan. tosin eiköhän jokainen osaa tavaraa hyllyyn laittaa, itse sen opin jo pari vuotiaana.


      • heijastuu
        kassa kirjoitti:

        itse olen idänpään kassa. hymyilen kassalla ja positiivista palautetta tulee useasti. ottakaa huomioon haukkuessanne että jos asiakas tulee kassalle heti aluksi asenteella etten puhu sulle ja jos puhun niin huudan vaikka ilman syytä. asiakas heittelee rahojaan, arvostelee ulkonäön jne on erittäin vaikeaa hymyillä. yritän siitä huolimatta, mutta kaikkea haukkumista ei kassatkaan jaksa. tälläisen asiakkaan jälkeen valitettavasti pari seuraavaa asiakasta ei saa perus iloista hymyä. minut on haukuttu koska joutuu allekirjoittamaan kuitin, olen blondi, meillä ei myydä vaatteita jne. miettikää itse mitä kaikkea kassat joutuvat kestämään. jos itse tulet kassalle ja tervehdit kohteliaasti saat aivan varmasti kassan mielen iloisemmaksi ja saat hyvää palvelua. jokainen voisi miettiä käytöstapojaan. nuoret jotka meillä ovat olleet töissä olen itse ollut avulias auttamaan jos kysytään, mutta pakko myöntää että kiireen keskellä ei ehdi tarpeeksi hyvin opastamaan. tosin eiköhän jokainen osaa tavaraa hyllyyn laittaa, itse sen opin jo pari vuotiaana.

        .. tuo huono ilmapiiri asiakkaallekin. Sparia ikävä!


      • idänpäästä
        heijastuu kirjoitti:

        .. tuo huono ilmapiiri asiakkaallekin. Sparia ikävä!

        Olen iste istunut myös Idänpäässä kassalla ja todettua tuli, että jos asiakas tulee jo valmiiksi naama rullalla kassalle, niin ei siinä kauheasti tee mieli esittää tekopirteää. Etenkin kun vastakaikuna saa nyrpeän katseen ja mahdollisesti vielä jotain negatiivista kommettia. Toki pitää olla valmis ottamaan palautetta vastaan. Asiakkaan kannattaisi itse miettiä asiaa joskus siltä kannalta, että entä jos minä istuisinkin tuossa kassana ja minulle tulisi sellainen asiakas, kuin minä olen (huonotuulinen, vihainen, haukkuva jne.). Miltä minusta silloin tuntuisi? Toki kassalla ja kaupassa työskentely yleensäkkin on asiakaspalvelua ja sitä henkilökunnalta odotetaan, mutta ei sitä mielestäni kuitenkaan kaikkea tarvitse henkilökunnankaan kestää.
        Lähinnä asia kiikastaa nyt siitä, että millaisen kuvan kukin itsestään antaa. Kohdatessamme me luomme käsityksen toisistamme hyvin nopeasti, muutamassa sekunnissa. Eli jos haluaa oikein iloista ja hymyilevää palvelua, ei ehkä kannata lähestyä henkilökuntaa suu mutrulla jo valmiiksi ja kulmat kurtussa. Ja toki meitä on sellaisiakin ihmisiä joiden ns. "perus"ilme on jo hieman surullisen, kyllästyneen tai vihaisen näköinen. Mutta esimerkiksi jo äänen painolla voi ilmaista paljon. Hymyillään kun tavataan :)


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä idänpään ässän piha - alue on hirveässä kunnossa. Suosittelen karhulla lanaamista, muuten häviätte asiakasmäärässä muille kaupoille.

      • Anonyymi

        Ai kävin eilen enkä huomannut mitään erikoista. Loskaa joo mutta keväällä on.


      • Anonyymi

        Pihassa ei ole mitään vikaa, normaalia talven jäätä ja lunta. Eniten on haittaa näistä kaupan ja r kioskin edessä majailevista luusereista. Siellä vedetään kaljaa veroja maksavien rahoilla heti kello 9 kun sitä kaljaa alkaa saamaan. Jossain on vikaa kun näille luusereille maksetaan kunnan ja valtion pussista eläminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihassa ei ole mitään vikaa, normaalia talven jäätä ja lunta. Eniten on haittaa näistä kaupan ja r kioskin edessä majailevista luusereista. Siellä vedetään kaljaa veroja maksavien rahoilla heti kello 9 kun sitä kaljaa alkaa saamaan. Jossain on vikaa kun näille luusereille maksetaan kunnan ja valtion pussista eläminen.

        Olen yksi heistä ja nautin itkustasi. Mene sinä töihin minä menen r kioskille juomaan kaljaa.


    • Anonyymi

      Levittäkää pullamössölle punainen matto.

    • Anonyymi

      Kannattaisi vähän ajatella,ketä varkaaksi epäilette siellä Idänpään S marketissa. Perätön ilmianto on rikos,mutta ilm. se ei koske kauppoja ja kaupan henkilökuntaa.

    • Anonyymi

      Ylimielistä suhtautumista syrjäytyneisiin ja päihderiippuvaisiin Idänpään S marketissa.

      • Anonyymi

        Eikö sulle taaskaan myyty kaljaa?


      • Anonyymi

        Eiköhän se ole enempikin toisinpäin? Aamusta iltaan haistaan, äristään ja muristaan sekä ulkona että sisällä eikä tajuta että lapset ja vanhukset pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole enempikin toisinpäin? Aamusta iltaan haistaan, äristään ja muristaan sekä ulkona että sisällä eikä tajuta että lapset ja vanhukset pelkää.

        On ne päihdekäyttäjätkin jonkun vanhuksen lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne päihdekäyttäjätkin jonkun vanhuksen lapsia.

        Menkööt nämä luuserit töihin, mutta ei kun sossu ja kela maksaa näille huume/kalja hörhöille kunnon korvauksen. Jumalauta kun joku järkrvä sossun ja kelan heppu sanoisi näille että töihin niinkun kunnon kansalaisen kuuluu mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkööt nämä luuserit töihin, mutta ei kun sossu ja kela maksaa näille huume/kalja hörhöille kunnon korvauksen. Jumalauta kun joku järkrvä sossun ja kelan heppu sanoisi näille että töihin niinkun kunnon kansalaisen kuuluu mennä.

        Jos se on sinusta niin mukavaa ja siitä saa kunnon korvauksen niinkuin mainitsit,niin mene remmiin mukaan.Aina tuollaiselle valivali luuserille paikka löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on sinusta niin mukavaa ja siitä saa kunnon korvauksen niinkuin mainitsit,niin mene remmiin mukaan.Aina tuollaiselle valivali luuserille paikka löytyy.

        Sähän se vasta nero oletkin. Ymmärsitkö edes pointtia?


    • Anonyymi

      Laittakaa arvostelut Smarketin omalle sivulle, se vaikuttaa!
      Ei tänne kukaan tule lukemaan mitä valitatte!

      • Anonyymi

        täältähän ne helpommin luettavissa ja kaikkien luettavissa, vaikka ei S-asiakas olisikaan.


    • Anonyymi

      Asiallinen aloitus,mutta sopii kaikkiin palveluammatteihin kohteliaisuus.

    • Anonyymi

      Kyllä on siinä kauppa mikä on mennyt hurjasti alaspäin tuon remontin jälkeen. Todella säälittää. Ei ole enään sitä "henkeä".
      Tyhjäpäät kassalla. Kauppa tyhjä ja kolkko. Kärpäset lentää pullien seassa. Kaapeista ei tulis mieleenkään poimia pussiin mitään avonaista. Ja ne ulkomaalaiset yrittäjät. On ihan tappajan näkösiä. Nyrpeitä. Saatana kalliit rasiat ruokaa. Kukat on kaikki kastelematta.
      Kyllä minä ainakin vältän käymistä. Onnee vaan kauppiaalle.

      • Anonyymi

        s kaupoissa ei ole kauppiaita. Aika asiaton toi sun kommentti ulkomaalaisista yrittäjistä, kertoo aika paljon sinusta ihmisenä. Ehkä ihan hyvän vaan ettet tuolla kaupassa käy.


    • Anonyymi

      Uudistettu,hieno kauppa,mutta töykeyden voi aistia jo ulko ovella. Iittalan s marketissa tervehditään jo ovella reippaasti. Henkilökunnan käyttäytymiseen kannattaa panostaa. Työnohjauksen puutetta.

      • Anonyymi

        No pakkohan se on siellä maalla tervehtiä, jotta edes ne pari asiakasta pysyy siellä.


    • Anonyymi

      Paras kauppa Hml .Ihana tumma kaunotar kassalla aina tervehtii.On jumalaisen kaunis nainen .Suominaiset jää toiseksi.

    • Anonyymi

      Itke lisää😂😂😂😂💀

    • Anonyymi

      Tämä kassalla oleva nuori tyttö voisi opetella käytöstapoja, taitaa olla kesäapulainen, mutta väärällä alalla. Sitten tämä vähän vanhempi miesmörökölli joka laittaa tavaraa hyllyyn, en tiedä osaako puhua vai ei. Kyselin kerran jotakin tavaraa että missä on, katseli kun uutta porttia. Aika sekainsen oloinen kauppa.

      • Anonyymi

        Naurettavia boomereiden käytöstapoja. Tervehdi selvällä äänellä ja katso silmiin tyyliin. Onko näitä enää edes elossa? No näköjään on mutta hei chillimminkin voi ottaa. Tajuutsä että kassalla käynti ei ole mikään presidentin kättely? Samoin jos sä kysyt jotain tavaroita se hyllyttäjä saattaa olla keikkakainen eikä tiedä mitään mistään. Siellä hyllyjen päällä on kyltit mistä mikäkin löytyy. Ei tarvi kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavia boomereiden käytöstapoja. Tervehdi selvällä äänellä ja katso silmiin tyyliin. Onko näitä enää edes elossa? No näköjään on mutta hei chillimminkin voi ottaa. Tajuutsä että kassalla käynti ei ole mikään presidentin kättely? Samoin jos sä kysyt jotain tavaroita se hyllyttäjä saattaa olla keikkakainen eikä tiedä mitään mistään. Siellä hyllyjen päällä on kyltit mistä mikäkin löytyy. Ei tarvi kysellä.

        Ei se mies keikkalainen ole. Ollut tuolla töissä vuoskaudet.
        Hän on hieman erikoinen tapaus, omanlaisensa persoona, joka tekee työnsä todella hyvin.
        Hyvin kyllä vastasit tuolle nassuttajalle.


    • Anonyymi

      Ainakin iltaisin asioidessani olen itse saanut aina suht asiallista palvelua. Toisinaan vastaan tulee kyllä sellainen joka on selkeän leipiintynyt sillä hetkellä. Tätähän meille tapahtuu kaikille toki toisinaan.

      Poikkeuksellisen huonoa palvelua olen saanut useinkin idänpään alkupuolella eli siinä Aulangontien risteyksessä. Lidlissä ja erityisesti K:ssa on muutama sellainen joilta vmäinen käytös tuntuu tulevan selkärangasta

    • Anonyymi

      Kyllä huononi Idänpään S-market remontin jälkeen, jotkut uudet myyjät todella tietämättömiä ja laiskoja. Yksi lihatiskin myyjä räplää puhelinta samalla käsineellä millä antaa lihatiskistä asiakkaalle, ei todellakaan houkuttele ostaa tiskistä mitään!!!

    • Anonyymi

      tiiriön tokmannin voisi lisätä samaan listaan todella negatiivinen ilmapiiri nykyään ;) toki pari asiallistakin myyjää mutta kuitenkin!ja tosiaan idänpään s hätilän k ja hätilän lidl siinä paskimmat ja töykeimmät myyjät pää sääntösesti!muilla kokemuksia

    • Anonyymi

      Katsokaa tarkkaan tuotteen päivämäärät, kävin juhannusviikon maanantaina kaupassa, ja löysin erään tuotteen, jonka viim. käyttöpv. oli 20.4.24 ja oli vielä eines, niin kyllä tuntuu että on laitettu tahallaan tuoreiden sekaan, mistä lie löydetty!!!!
      Olkaa tarkkana päivämäärissä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehille kysymys

      Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      131
      3720
    2. Miksi kaivattusi on

      erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1875
    3. Olen tosi outo....

      Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1701
    4. Haluaisin jo

      Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1382
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

      Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      120
      1243
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

      Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      92
      1228
    7. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

      https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      31
      1122
    8. Nainen olet valoni pimeässä

      valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1099
    9. Mitä toivot

      Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      68
      994
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

      Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      102
      975
    Aihe