Hei,
onko teillä tietoa, paljonko Sandbergin vihkisormukset maksavat? Esimerkiksi mallit
V-112W, V-211W ja E-269W.
Näyttävät kalliilta. Olen aina haaveillut nimenomaan Sandbergin sormuksista, kun ne ovat niin tyylikkäitä. Olisi vaan noloa mennä kultasepän liikkeeseen ja todeta heti alkuunsa, että eipä kuulu meidän hintaluokkaan.
Sandbergin sormusten hinnat
3
3211
Vastaukset
- että yli 1000 €
Menee varmaan yli tonnin, riippuen tietty timantin laadusta ja koosta. Malliston kuvat "valehtelevat" usein. Esim. eräs Sandbergin sormus, josta olin haaveillut, olikin livenä aivan vaatimaton tai mitätön. Laadusta saa maksaa. Toinen hyvä merkki on gemex. Tekevät aina vvs-laadun timanteista loistavaa työtä!! Suosittelen!
- mie vaan
... todennäköisesti saat vastaavan sormuksen edeukkaammin ja suuremmilla kivillä. Monet ystävistäni toimineet näin. Sandbergin sormuksissa nimi maksaa.
- pupu6
Kävin tänään ostamassa V-112W:n valkokultaisena. 10.3.2008 hinnaston mukaan ovh on 1 165 euroa - maksoin siitä 935 euroa. Keltakultaisena on hieman halvempi. Hintaa tietysti tuli, mutta kun kerran olin ko. malliin silmäni iskenyt, niin minkäs teit. Kullan hinta on noussut useampaan otteeseen kuluvan vuoden aikana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?363874- 1003472
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103407- 773158
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m853139Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862825- 352600
- 692493
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472469- 902186