ei pitäisi olla mitään estettä Kovalaisen menes-
tykselle ja hän itsekin tietää sen tosiasian.
Kimi varmaan odottelee hieman epävarmoin tuntein
että kumpi Kovalainen vai Hamilton on ykkösvastus
Maclarenilta, sillä vakuuttava Kovalainen on har-
joituksissa ollut.
ja tuli Kovalaisen aika
3
650
Vastaukset
Otsikko on kovalainen mutta kohta nähdään miten kova Heikkion kun saa huippu auton käyttöön.Hymyä pitäisi nähdä miehen kasvoilta edelleen.Oppia ikä kaiki kuten Heikki on itsekkin sanonut että on vielä oppimista ollakseen huippu ajaja.
- Luger
Kovalaisesta ei ole vastusta Hamiltonille. Kovis voi aika-ajoissa päästä aika lähelle Hamiltonia, mutta kisassa pitkissä vedoissa jää noin 0,3 sekuntia kierroksella eli ero maalissa on noin 20 sekuntia. Heikki voi yrittää pysyä Hamiltonin perässä, mutta se kostautuu yliyrittämisenä ja sitä kautta ajovirheenä ja keskeytyksenä.
Maailmanmestaruus on Ferrarin heiniä, se on vissi ja varma.- AINOA HAMPPARI
Olen samaa mielta KYLLA FIA PITAA HUOLTA ET FERRARI VOITAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281