Apuaaaaaa

ÖÖ...

Haluaisin tietää minkä kokoinen lumilauta minulla pitäisi olla kun olen 160 cm tyttö. Olen vasta aloittelija eli minkä kokoinen lauta???

1

712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~nanna~

no mä olen itse 163 senttinen ja just ostin uuden laudan joka on 148cm ja pelittää hyvin.. lasken niin offia, streettiä kuin ihan rinteitäkin.. en tiedä onko "virallisesti" sopivan kokonen lauta itellänikään mutta itse ainakin tyytyväinen valintaan..

jostain on jäänyt jonnekin tuonne muistilohkoon sellanen "nyrkkisääntö" että laudan tulisi olla leuan ja suun väliin kun kengät on jalassa, mutta en todellakaan tiedä onko tuo virallisten mittausten nyrkkisääntö vai joku tällai maalaisjärjellä hyväksi havaittu keino.. oikaskaa toki mikäli tuo on ihan puutaheinää, mutta itselläni ainakin toimii tuo mittaustyyli ;)

eli sullekin suosittelen noin 144-148 senttistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7245
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5149
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4834
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      3985
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3946
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3837
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3518
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3143
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51