Onko porukka laitattanut tummennuksia ikkunaan? itse laitatin liikeessä pari pvä sitten, ja näyttää että olisi juonteita ja pieniä kuplia ja kaikkea kalvojen ja lasin välissä. Tuoteselosteessa lukee että kuivumiseen menee noin viikko, jonka jälkeen kalvojen vasta pitäisi olla parhaimmillaan. Häviääkö pienet kuplat jne?
Ikkunan tummennus
liikkeessä laitoin
2
1316
Vastaukset
- kalvo
Siellä on vielä vesi välissä. Kuivumiseen menee ilmasta riippuen 1-5 viikkoa.
Ei sais olla juonteita eikä kuplia (paitsi jos just silmällä erottaa). Ite oon liikkeessä laitattanu ja ei voinu moittia tuollaisesta. Jos sun laseissa isompia, veisin takas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1772086Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561447Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2121289Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561162Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801130Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391069- 64988
- 68986
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125974Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy223925