Foorumilla on kyllä ollut jo monta kertaa keskusteluja kyseisestä aseesta, mutta kumpi on oikeasti parempi Maruin VSR-10 vai Warrior I Type 96?
Warrior I Type 96
7
2375
Vastaukset
- ninzai
Ja onko hop up hyvä tuossa aseessa?
- slast
Vesuri on parempi, koska laadukkaampi kun mitkään tollaset ruoskat ja paljon viritys osia löytyy.
- I.V
slast kirjoitti:
Vesuri on parempi, koska laadukkaampi kun mitkään tollaset ruoskat ja paljon viritys osia löytyy.
Tassa juttua Warrior l96
http://www.leka-airsoft.fi/forum/viewtopic.php?f=4&t=5413&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=warrior
ja
tässa vesurista
http://www.leka-airsoft.fi/forum/viewtopic.php?f=4&t=597&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=vsr 10 - mul on l96
I.V kirjoitti:
Tassa juttua Warrior l96
http://www.leka-airsoft.fi/forum/viewtopic.php?f=4&t=5413&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=warrior
ja
tässa vesurista
http://www.leka-airsoft.fi/forum/viewtopic.php?f=4&t=597&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=vsr 10mielestäni warrior on parempi ase niin voimakkuudeltaan kuin myös kädessä. mutta jos sinulla ei ole rahapulaa niin osta sitten vsr-10 ja laita siihen 220e päälle minkä ase maksaa niin toiset 200e päälle että saat niillä tuon tehon mikä on tuossa l96. itselläni olen vaihtanut omaan warrioriini piipun,hopin ja m170e jousen ja hyvin on kestänyt. oma aseeni on noin 3kk vanha ja jousen vaihdoin heti kun sain sen ni minä kyllä suosittelen warriorin l96. 250e siitä saa tosi hyvän peli tykin jolla tiputat vastustajat!
- faafss
mul on l96 kirjoitti:
mielestäni warrior on parempi ase niin voimakkuudeltaan kuin myös kädessä. mutta jos sinulla ei ole rahapulaa niin osta sitten vsr-10 ja laita siihen 220e päälle minkä ase maksaa niin toiset 200e päälle että saat niillä tuon tehon mikä on tuossa l96. itselläni olen vaihtanut omaan warrioriini piipun,hopin ja m170e jousen ja hyvin on kestänyt. oma aseeni on noin 3kk vanha ja jousen vaihdoin heti kun sain sen ni minä kyllä suosittelen warriorin l96. 250e siitä saa tosi hyvän peli tykin jolla tiputat vastustajat!
vesuri on sonta.
- Nuusku
mul on l96 kirjoitti:
mielestäni warrior on parempi ase niin voimakkuudeltaan kuin myös kädessä. mutta jos sinulla ei ole rahapulaa niin osta sitten vsr-10 ja laita siihen 220e päälle minkä ase maksaa niin toiset 200e päälle että saat niillä tuon tehon mikä on tuossa l96. itselläni olen vaihtanut omaan warrioriini piipun,hopin ja m170e jousen ja hyvin on kestänyt. oma aseeni on noin 3kk vanha ja jousen vaihdoin heti kun sain sen ni minä kyllä suosittelen warriorin l96. 250e siitä saa tosi hyvän peli tykin jolla tiputat vastustajat!
"itselläni olen vaihtanut omaan warrioriini piipun,hopin ja m170e jousen ja hyvin on kestänyt." Omistan myös kyseisen aseen ja suosittelen sitä kaikille paljon enemmän kuin vesuria. Kysyisin semmoista että mikälaisen m170 jousen vaihdoit tohon sun awikaan. Itse aion ostaa kyseiseen aseseen m150 jousen, mutta en tiedä että minkälainen m150 jousi pitäsi ostaa.
- Tarkka-ampuja
Kunnollista tarkkuuskivääriä et saa ennen kun virität ite. Voihan se olla että jollakii parinsadan euron uudella kiväärillä ampuu hetken, mutta sitten toteaa, että ei sillä osu. Jos kunnon kivääriä haluaa, niin siihen kannattaa siottaa ainakin 500€ Itelläni on tollanen warrior, ja toisena päivänä hoppi antaa kierteet helposti 50 metriin, mutta joskus taas hätäseen 20m. Nyt olis haaveena sellanen valmiiksviritetty kivääri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472