Warrior I Type 96

ninzai

Foorumilla on kyllä ollut jo monta kertaa keskusteluja kyseisestä aseesta, mutta kumpi on oikeasti parempi Maruin VSR-10 vai Warrior I Type 96?

7

2375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninzai

Ja onko hop up hyvä tuossa aseessa?

• slast

Vesuri on parempi, koska laadukkaampi kun mitkään tollaset ruoskat ja paljon viritys osia löytyy.

• I.V

• mul on l96
        I.V kirjoitti:

Tassa juttua Warrior l96
        http://www.leka-airsoft.fi/forum/viewtopic.php?f=4&t=5413&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=warrior

ja
        tässa vesurista
        http://www.leka-airsoft.fi/forum/viewtopic.php?f=4&t=597&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=vsr 10

mielestäni warrior on parempi ase niin voimakkuudeltaan kuin myös kädessä. mutta jos sinulla ei ole rahapulaa niin osta sitten vsr-10 ja laita siihen 220e päälle minkä ase maksaa niin toiset 200e päälle että saat niillä tuon tehon mikä on tuossa l96. itselläni olen vaihtanut omaan warrioriini piipun,hopin ja m170e jousen ja hyvin on kestänyt. oma aseeni on noin 3kk vanha ja jousen vaihdoin heti kun sain sen ni minä kyllä suosittelen warriorin l96. 250e siitä saa tosi hyvän peli tykin jolla tiputat vastustajat!

• faafss
        mul on l96 kirjoitti:

mielestäni warrior on parempi ase niin voimakkuudeltaan kuin myös kädessä. mutta jos sinulla ei ole rahapulaa niin osta sitten vsr-10 ja laita siihen 220e päälle minkä ase maksaa niin toiset 200e päälle että saat niillä tuon tehon mikä on tuossa l96. itselläni olen vaihtanut omaan warrioriini piipun,hopin ja m170e jousen ja hyvin on kestänyt. oma aseeni on noin 3kk vanha ja jousen vaihdoin heti kun sain sen ni minä kyllä suosittelen warriorin l96. 250e siitä saa tosi hyvän peli tykin jolla tiputat vastustajat!

vesuri on sonta.

• Nuusku
        mul on l96 kirjoitti:

"itselläni olen vaihtanut omaan warrioriini piipun,hopin ja m170e jousen ja hyvin on kestänyt." Omistan myös kyseisen aseen ja suosittelen sitä kaikille paljon enemmän kuin vesuria. Kysyisin semmoista että mikälaisen m170 jousen vaihdoit tohon sun awikaan. Itse aion ostaa kyseiseen aseseen m150 jousen, mutta en tiedä että minkälainen m150 jousi pitäsi ostaa.

• Tarkka-ampuja

Kunnollista tarkkuuskivääriä et saa ennen kun virität ite. Voihan se olla että jollakii parinsadan euron uudella kiväärillä ampuu hetken, mutta sitten toteaa, että ei sillä osu. Jos kunnon kivääriä haluaa, niin siihen kannattaa siottaa ainakin 500€ Itelläni on tollanen warrior, ja toisena päivänä hoppi antaa kierteet helposti 50 metriin, mutta joskus taas hätäseen 20m. Nyt olis haaveena sellanen valmiiksviritetty kivääri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe