Meilläpäi sanotahan että niin ruma jotta on oikeen komia (olikohan se nuan)
mutta tottahan tua on.
eikä kauniille naiselle ole parempaa taustaa kuin ruma mies.
niin mä luulen sen tarkoittaneen persoonallisen
näköistä.
Emma gaalaa kattelen -kyllä nuoret on ihania.
ruma miäs
73
1291
Vastaukset
- naisen kuin suinkin
löytää niin sitä ei toist vie, sen saa pitää itsellään,, en tiedä päteekö tuo toisinpäin.
- ruma miäs on
kauhistus, en ottaisi ilmaseksikaan.
- muttapa mutta
joulupukki iski silmänsä miehen vaimoon, ja ennen kevättä naikkonen häippäs.
Näinhän se on, minäkin todella ruma miäs ja vaikeeta on ollut aina, pitää tarjokkaat sopivan cooleina, että vaimon paikka ei käy uhatuksi!:)
Tais muuten eilen viimeks olla juttua meijjän kotona, että vieläköhän onnistuisin naisen löytämään, jos tarvetta ilmaantuisi?
Minä arvelin, että tietysti se onnistuisi, mutta vaimo suhtautui hieman skeptisemmin.;)vaan ruma sielu,se on kuule miehestä kii jos nainen sanoo hii.
jos juttu luistaa niin nainen unohtaa ulkonäön,
olenhan minäkin joutunut naimisiin.- hihih ;))
koti-kiusattu kirjoitti:
vaan ruma sielu,se on kuule miehestä kii jos nainen sanoo hii.
jos juttu luistaa niin nainen unohtaa ulkonäön,
olenhan minäkin joutunut naimisiin.mieshän sinä olet jos on tuota musiikin toivelistaa uskominen
hihih ;)) kirjoitti:
mieshän sinä olet jos on tuota musiikin toivelistaa uskominen
minun kuvaa varas pelotteena.
Oli muuten aivan upee naisten päivä ,katos kun mä vein rouvan syömää.
Samalla sain ittekkin kunnon ruokaa sillä olen surkee kokki ja mun homma on laittaa sapuskat kotona.
Olis vaan useimmin tällaisia päiviä,sais mahas täytee.- hihi hihh ;))
koti-kiusattu kirjoitti:
minun kuvaa varas pelotteena.
Oli muuten aivan upee naisten päivä ,katos kun mä vein rouvan syömää.
Samalla sain ittekkin kunnon ruokaa sillä olen surkee kokki ja mun homma on laittaa sapuskat kotona.
Olis vaan useimmin tällaisia päiviä,sais mahas täytee.sanoo: että joka keitetyn paistaa, se makean maistaa eli lisäähän mukava yhdistelmä mausteita ruokaan ja
olette makuhermojenne taivaissa.
ps. Taitaa autonne kiiltää ulkoisesti kun ihailijattaret kurkkivat muotokuvaasi?
- mies_vm56
sitä meikäläinen on enemmän kuin komia, jos tuohon sanontaan on uskominen.
No, onneksi naiset sentään ovat kauniita.- on kuitenkin
niin, että kaikki naiset eivät todellakaan ole kauniita.
Nim.kokemusta on. - mies_vm56
on kuitenkin kirjoitti:
Nim.kokemusta on.päältä kaunis. Todellinen, tärkeämpi kauneus löytyy kuoren alta.
- Mamma Mia
on kuitenkin kirjoitti:
Nim.kokemusta on.juuri sellaista, että arvostelemme ja luokitteleemme toisiamme hyvin pitkälti ulkonäön perusteella.
Aika epäoikeudenmukaista. - kenenkään
Mamma Mia kirjoitti:
juuri sellaista, että arvostelemme ja luokitteleemme toisiamme hyvin pitkälti ulkonäön perusteella.
Aika epäoikeudenmukaista.että kauniimpi nainen esim ei olisi miesten mielestä parempi kuin ruma ja vaikkapa tosi kiva luonteeltaan.
- Mamma Mia
kenenkään kirjoitti:
että kauniimpi nainen esim ei olisi miesten mielestä parempi kuin ruma ja vaikkapa tosi kiva luonteeltaan.
aivan sama juttu miehen suhteen. Miehellä pitää olla ulkonäköä, että sitä voi edes ajatella.
- Mamma Mia
mies_vm56 kirjoitti:
päältä kaunis. Todellinen, tärkeämpi kauneus löytyy kuoren alta.
joka ei todellakaan pidä käytännössä paikkaansa, sanokoon kuka mitä tahansa.
- jos ulkonäkö
Mamma Mia kirjoitti:
on ainoa, mitä toisesta etsii.
Kammottava ajatus, olla komean/kauniin puupään kanssa loppuikänsä. :(( - mies_vm56
Mamma Mia kirjoitti:
mitä teen niin ah niin kauniilla mutta niin pirullisella ja (anteeksi vaan, tyhmällä)vaimolla.
- kavereille
mies_vm56 kirjoitti:
mitä teen niin ah niin kauniilla mutta niin pirullisella ja (anteeksi vaan, tyhmällä)vaimolla.
ja silleen.
niinhän muutkin tekee. - mies_vm56
kavereille kirjoitti:
ja silleen.
niinhän muutkin tekee.siinä tyhmässä akassa on.
- Mamma Mia
mies_vm56 kirjoitti:
siinä tyhmässä akassa on.
sellaista, että voit leuhkia hyvän näköisellä kumppanillasi.
Ei siitä tyhmyydestä kukaan tiedä.
- kauhia kattella
Tosi on.Ei voi mittään.Olkoon vaikka kuinka hyvä luontoonen.
- se sun
rumasi, voi olla jonkun toisen mielestä oikea sexybaby.
- t.l.
Ettei ruma ole ruma eikä kaunis kaunis, kun tarpeeksi kauan kattelee :)
- oikeastaan onkin
se sun kirjoitti:
rumasi, voi olla jonkun toisen mielestä oikea sexybaby.
eihän mun mielipide ookkaan muutku mun näkemys, jollain muulla voi olla ihan toine. Ihan kliffaa et se o jonku muun miälest ihan ok, mut mun miälest saa olla mikä tahansa sxyboy, evvk
- ajatellut
t.l. kirjoitti:
muuta kuin että ruma on tietenkin ruma.
- Jonkun jalkahikin
oikeastaan onkin kirjoitti:
eihän mun mielipide ookkaan muutku mun näkemys, jollain muulla voi olla ihan toine. Ihan kliffaa et se o jonku muun miälest ihan ok, mut mun miälest saa olla mikä tahansa sxyboy, evvk
haisee niin pahalta, vastapuolen mielestä, ettei tuu kauppoja.
- t.l.
ajatellut kirjoitti:
muuta kuin että ruma on tietenkin ruma.
On vanha viisaus itämailta :) Ja pitää paikkansa, usko vaan :)) Kaunista ihmistä ihailee aikansa kunnes "sokeutuu" eikä näe enää muuta kuin ihmisen samoin on rumuuden kanssa, mitä se sitten lieneekään.
Muistan kerran kauan sitten ihailleeni hyvin kauniskasvoista naista. Kun hän "avasi suunsa", kauneus katosi sen myötä. Niin rumaa kielenkäyttöä en ollut vielä siihen mennessä naisen suusta kuullut. - Mamma Mia
t.l. kirjoitti:
On vanha viisaus itämailta :) Ja pitää paikkansa, usko vaan :)) Kaunista ihmistä ihailee aikansa kunnes "sokeutuu" eikä näe enää muuta kuin ihmisen samoin on rumuuden kanssa, mitä se sitten lieneekään.
Muistan kerran kauan sitten ihailleeni hyvin kauniskasvoista naista. Kun hän "avasi suunsa", kauneus katosi sen myötä. Niin rumaa kielenkäyttöä en ollut vielä siihen mennessä naisen suusta kuullut.kauneus on aina katsojan silmässä.
- t.l.
Mamma Mia kirjoitti:
kauneus on aina katsojan silmässä.
Monesti tullut todettua. Hyvä, että on niin.
- on aikanaanaan iskenyt
Mamma Mia kirjoitti:
kauneus on aina katsojan silmässä.
nykyiseen mieheeni( 2, järjestyksessä)
Hyvän näköinen, mutta aivan perse lunne. - helisevä
t.l. kirjoitti:
en muista kuulleeni )
toivekonsertti oli kiva - mä en vaan tykkää kuunnella tältä koneeltani musiikkia.
hyvää yötä sinulle ) - on montakin
t.l. kirjoitti:
Muistan kerran kauan sitten ihailleeni hyvin kauniskasvoista naista. Kun hän "avasi suunsa", kauneus katosi sen myötä. Niin rumaa kielenkäyttöä en ollut vielä siihen mennessä naisen suusta kuullut.naista jotka kasvoiltaan ovat tosi nättejä mutta kun sitten ovat niin hirveän lihavia.
Tunnen eräänki naisen, on tosi nätti muuten mutta kun painaa varmasti satakiloa niin ei ole kaunista katseltavaa. - t.l.
helisevä kirjoitti:
en muista kuulleeni )
toivekonsertti oli kiva - mä en vaan tykkää kuunnella tältä koneeltani musiikkia.
hyvää yötä sinulle )Piimä nukuttais :)) Kuulokkeitten kanssa kuuntelin, ei häiriinny nuo nuoret, he kun kuuntelevat pikkusen erilaista musiikkia.
Hyvää yötä :) - Mamma mia
t.l. kirjoitti:
Piimä nukuttais :)) Kuulokkeitten kanssa kuuntelin, ei häiriinny nuo nuoret, he kun kuuntelevat pikkusen erilaista musiikkia.
Hyvää yötä :)niin miehen ulkonäöstä viis.
Kunhan on paksu lompakko ja yhteiskunnallista asemaa, niin kylähän se siitä. - tajua,
Mamma mia kirjoitti:
niin miehen ulkonäöstä viis.
Kunhan on paksu lompakko ja yhteiskunnallista asemaa, niin kylähän se siitä.puhutko lämpimiksesi, vai mitä?
Eiköhän norminaisen ihanne ole ihan tavallinen mies, ei mikään muu? - muusta
Mamma mia kirjoitti:
Kunhan on paksu lompakko ja yhteiskunnallista asemaa, niin kylähän se siitä.ei väliä.Paksu lompakko on se juttu.
- asia mennä
Mamma mia kirjoitti:
Kunhan on paksu lompakko ja yhteiskunnallista asemaa, niin kylähän se siitä.nii kyl naise ova fiksumppi pari valinas, vai oleks kuullu et naise olis miehe valinu sen tähre et sil o iso tissi?
- on pihi
muusta kirjoitti:
ei väliä.Paksu lompakko on se juttu.
eikä sinulle rahaa antaisi ja jos vihille menisi ja tekisi avioehto sopimuksen, mitä sitten.
- mehän puhumme
tajua, kirjoitti:
puhutko lämpimiksesi, vai mitä?
Eiköhän norminaisen ihanne ole ihan tavallinen mies, ei mikään muu?mikä olisi se paras juttu.
Norminaisen ihanne voisi tietenkin olla että yleensä jonkun miehen saa. - kuuloonkaan
on pihi kirjoitti:
eikä sinulle rahaa antaisi ja jos vihille menisi ja tekisi avioehto sopimuksen, mitä sitten.
ettei minulle rahaa antaisi, ja vielä avioehto. Voi unohtaa heti minut ja kauneuteni.
- sinussa on
mehän puhumme kirjoitti:
mikä olisi se paras juttu.
Norminaisen ihanne voisi tietenkin olla että yleensä jonkun miehen saa.kauneuden kannalta, siitähän puhut, erityistä? Enää tässä vanhuuden porttien edessä.
- sitten saisit
kuuloonkaan kirjoitti:
ettei minulle rahaa antaisi, ja vielä avioehto. Voi unohtaa heti minut ja kauneuteni.
oikein arvosi mitalla.
- miähe
asia mennä kirjoitti:
nii kyl naise ova fiksumppi pari valinas, vai oleks kuullu et naise olis miehe valinu sen tähre et sil o iso tissi?
tyhmyys ilmene, et ne o ni höhlii, et ne ei ymmärrä tot naise viakkaut.
- et sitä
Mamma mia kirjoitti:
Kunhan on paksu lompakko ja yhteiskunnallista asemaa, niin kylähän se siitä.miestä pätkääkään.
Raha ei onnea tuo. - yht tuska
miähe kirjoitti:
tyhmyys ilmene, et ne o ni höhlii, et ne ei ymmärrä tot naise viakkaut.
ko noi fiksu joutuva kumminki turvautuma miehii mones asias?
- kumminki
et sitä kirjoitti:
miestä pätkääkään.
Raha ei onnea tuo.mukavenp parkku jakuaaris ko ruuhka pussis.
- sellainen suhde
et sitä kirjoitti:
miestä pätkääkään.
Raha ei onnea tuo.kauaa kestäisi.
- viisastuneet
sellainen suhde kirjoitti:
kauaa kestäisi.
näissä asioissa, jos avioon menevät on avioehto jo monen miehen tukena.
- paremmin kuin ennen
viisastuneet kirjoitti:
silloin ennen ei tunnettukkaan sellaista lakia kuin avioehto, silloin mieheltä vietiin melkein kaikki.
- jos perustuu
sellainen suhde kirjoitti:
kauaa kestäisi.
ainoastaan paksuun lompakkoon.
- minä ainakin
jos perustuu kirjoitti:
ainoastaan paksuun lompakkoon.
laittaisin naisen kävelemään jos ja kun huomaisin että se onkin vain varallisuuden takia.
- ei tälläiset
paremmin kuin ennen kirjoitti:
silloin ennen ei tunnettukkaan sellaista lakia kuin avioehto, silloin mieheltä vietiin melkein kaikki.
onnen onkijat enää pääse retosteleen miehen omaisuudella, kun se ero tulee.
- pilvin pimein
minä ainakin kirjoitti:
laittaisin naisen kävelemään jos ja kun huomaisin että se onkin vain varallisuuden takia.
ei tarkotuskaan rakkaudesta, vaan omaisuus.
Olkaa miehet valppaina. - kovin usein
viisastuneet kirjoitti:
huomaa tehdä.
- on tuonut
et sitä kirjoitti:
miestä pätkääkään.
Raha ei onnea tuo.raha onnea, aivan mielin määrin.
Olen saanut kaikkea mahdollista, kuten hienon kodin, kesäpaikan, matkoja maailamalla, rentoja päiviä ilman huolen murhetta, kotiapulaisen, kauniita vaatteita, koruja. Rakkautta mieheltäni. No, mitä muuta voisin toivoa? - on iso talo
on tuonut kirjoitti:
raha onnea, aivan mielin määrin.
Olen saanut kaikkea mahdollista, kuten hienon kodin, kesäpaikan, matkoja maailamalla, rentoja päiviä ilman huolen murhetta, kotiapulaisen, kauniita vaatteita, koruja. Rakkautta mieheltäni. No, mitä muuta voisin toivoa?kaksi ihanaa lasta, lastenlapsia, lomia ulkomailla, kylpylälomia, koruja,rakkautta ja huomioo mieheltäni ylikaiken.
Mutta olemme kaiken omaisuuden saaneet yhdessä kokoon, pitkän taivalluksen saattelemana.
On eri asia puhua rahasta/omaisuudesta joka on tullut toisen kautta, kuin yhdessä hankittua omaisuutta. - sanonta ei
et sitä kirjoitti:
miestä pätkääkään.
Raha ei onnea tuo.pidä paikkaansa. Kyllä ainakin minulle on raha tuonut suuren onnen.
- leenuska1
eikös se oo että ruma on kaunista ja kauneus on katoavaista mutta rumuus lisääntyy
- kyl kaunist
Kauneus voi kyl ol katoavaist. Mut kyl mun miälest ihmine joka on kaunis on sitä iha loppuu asti, mihi se kauneus ny katois, ja mite se rumuus ny lisääntys sitte? Emmä oikee ymmärrä.
- rumuus lisääntyy
kyl kaunist kirjoitti:
Kauneus voi kyl ol katoavaist. Mut kyl mun miälest ihmine joka on kaunis on sitä iha loppuu asti, mihi se kauneus ny katois, ja mite se rumuus ny lisääntys sitte? Emmä oikee ymmärrä.
sitämukaan kuin kilotkin, jos paino on kolminumeroinen niin on ruma.
- must on tullu
rumuus lisääntyy kirjoitti:
sitämukaan kuin kilotkin, jos paino on kolminumeroinen niin on ruma.
ruma, ku mul o kilot lisääntyny vähä täs iän mukana?
Mun miälest ja iha kokemuksest kuitenki sanot et ei oo ryppyjä vaik on jo 50 mittaris, ja miähet tykkää, on meinaan mist pitää kii.En oo mikää anorekti kuilekelo. - seksikkyys on
must on tullu kirjoitti:
ruma, ku mul o kilot lisääntyny vähä täs iän mukana?
Mun miälest ja iha kokemuksest kuitenki sanot et ei oo ryppyjä vaik on jo 50 mittaris, ja miähet tykkää, on meinaan mist pitää kii.En oo mikää anorekti kuilekelo.kaukana kun vanteita in ympärillä ja maha roikkuu.
- on hyvä
seksikkyys on kirjoitti:
kaukana kun vanteita in ympärillä ja maha roikkuu.
olla tyytyväinen itseenä.
- jos et itse usko
on hyvä kirjoitti:
olla tyytyväinen itseenä.
itseesi, ei kukaan muukaan usko.
Olet sitten ruma tai kaunis muiden mielestä.
Jos itse uskot itseesisi, olevasi kaunis ja olet itsevarma, niin muutkin uskovat.
Eli hyvä olla tyytyväinen itseensä ja rakastaa itseään.mot. - täti puskasta
seksikkyys on kirjoitti:
kaukana kun vanteita in ympärillä ja maha roikkuu.
että ei renkaita synny sinunki ympärillesi.
Itse olen kyllä hoikka, mutta minua risoo nämä ainaiset kitisijät näillä palstoilla lihavuudesta.
Kaikki lihavuus ei johdu yksistään syömisestä, on erilaisia sairauksia/lääkitykset jotka lihottavat.
Varo että se pilkka ei osu omaan nilkkaan tulevaisuudessa. - että se johtuu
täti puskasta kirjoitti:
että ei renkaita synny sinunki ympärillesi.
Itse olen kyllä hoikka, mutta minua risoo nämä ainaiset kitisijät näillä palstoilla lihavuudesta.
Kaikki lihavuus ei johdu yksistään syömisestä, on erilaisia sairauksia/lääkitykset jotka lihottavat.
Varo että se pilkka ei osu omaan nilkkaan tulevaisuudessa.ylensyömisestä.
Syö enemmän kuin kuluttaa.
Ei ole sairauksia joista lihavuus johtuisi.Ehkä perimä jossin määrin vaikuttaa, siinäkin enemmän sosiaalinen perimä.. - jolloin
että se johtuu kirjoitti:
ylensyömisestä.
Syö enemmän kuin kuluttaa.
Ei ole sairauksia joista lihavuus johtuisi.Ehkä perimä jossin määrin vaikuttaa, siinäkin enemmän sosiaalinen perimä..joudut käyttämään erilaisia kortisonisuihkeita ja lisäksi joka päivä kortisoni tablettia, ei voi välttyä siltä turvotukselta mitä ne tuo tullessaan.
- Turha toivo
jolloin kirjoitti:
joudut käyttämään erilaisia kortisonisuihkeita ja lisäksi joka päivä kortisoni tablettia, ei voi välttyä siltä turvotukselta mitä ne tuo tullessaan.
syyttää niitä lihomisesta.
Jatkuva kortisonilääkitys tuottaa turvotusta ja pöhötystä, mutta varsinainen lihominen on sitten eri asia. - kokemusta tuosta
Turha toivo kirjoitti:
syyttää niitä lihomisesta.
Jatkuva kortisonilääkitys tuottaa turvotusta ja pöhötystä, mutta varsinainen lihominen on sitten eri asia.kortisonista on tabletti lääkityksestä.
Kyllä kortisoni kerää nestettä ja tuo myös
pöhötystä. Olen itse joutunut tosi paljon
sitä käyttämään ja kyllä paino aika ajoin nousee
tosi paljon, mutta tasaantuu kyllä sitten
kun kuuri loppuu ja muutkin sivu oireet on
tosi erilaiset.
Anteeksi vain, että näin sivullisena osallistuin
keskusteluunne. - anteeksi pyydellä
kokemusta tuosta kirjoitti:
kortisonista on tabletti lääkityksestä.
Kyllä kortisoni kerää nestettä ja tuo myös
pöhötystä. Olen itse joutunut tosi paljon
sitä käyttämään ja kyllä paino aika ajoin nousee
tosi paljon, mutta tasaantuu kyllä sitten
kun kuuri loppuu ja muutkin sivu oireet on
tosi erilaiset.
Anteeksi vain, että näin sivullisena osallistuin
keskusteluunne.jokainen saa sanoa sanottavansa.
Minäkin tiedän kortisonilääkityksestä sen verran, että se lihottaa ja pöhöttää.
Ikäviä sivuvaikutuksia on useilla lääkityksillä, mutta onneksi myös auttavat siihen tarkoitukseeen mihin niitä joudutaan käyttämään.
- tosi ihania
noin ylipäätänsä, mutta kyllä me hieman iäkkäämmätkin, on sitä meinaan elämänkokemusta ja rutiinia.
Ei ole ulkonäkökään aivan maailman tärkein asia, niinkuin silloin ennen, jossain hamassa muinaisuudessa.- ulkonäkökriteeri
tietenkin tärkeä, on merkkivaatteet ym ym.Ja hyvä ulkoinen olemus kaikin puolin on tärkeää.
Me hieman iäkkäämmät olemme vähän viisastuneet ja elämää nähneet, ja tiedämme mikä on viime kädessä tärkeää elämässä,
vai tiedämmekö? - tosi rumannäköinen
ulkonäkökriteeri kirjoitti:
tietenkin tärkeä, on merkkivaatteet ym ym.Ja hyvä ulkoinen olemus kaikin puolin on tärkeää.
Me hieman iäkkäämmät olemme vähän viisastuneet ja elämää nähneet, ja tiedämme mikä on viime kädessä tärkeää elämässä,
vai tiedämmekö?partaineen ja siansilmineen ja tosi lihavakin,
mutta on se kumma kun kaikki naiset kaupoissa ja muualla on niin "lääpällään" siihen ja juttelevat ja keimailevat sille aina jokapaikassa, en kyllä ymmärrä sitä, oudot naiset, mitä he luulee siitä saavansa, on kuin joku Leo Lastumäki ja akat kuolaa sen perään!
Mikä lie syy tollaisiin lihaviin josta ei ole mihinkään enää???
Hulluja nuo akat nykyisin, luuleko ne että lihavat on rikkaita, jopa suomalaiset akat, saatikka virolaiset tai venakot!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222317
- 871423
- 1161218
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18919Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841- 52832
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil205819Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17802- 34765