Onko kenellä kokemuksia Hispanian kanssa? Haluan lähteä Maltalle ja Hispanialla on hyviä tarjouksia ja valikoimia!
www.hispania.fi
Kiitos!!!!!!!
MALTA / HISPANIA
4
1597
Vastaukset
- olemme
menossa Maltalle ko.toimiston kautta,yölento on ikävä :-( Mites muuten kertokaa,jos olette käyttäneet Hispaniaa.
- pekka123
Mulle ei haita yölentoa, itseasiassa on parempi ja hinta ei ole pahaa, tarkistin aurinkomatkoista ja heillä kyllä on korkeat.
AirMaltan kokeilin vuosi sitten ja hyvää kalustoa heillä on Airbusit..... - maltailija
hispania antoi surkean kuvan itsestään ,olin matkalla 12.4--19.4-08 ja hotelli oli ala arvoinen
lennot myöhässä .sää oli ainoa positiivinen - dsgvs<
maltailija kirjoitti:
hispania antoi surkean kuvan itsestään ,olin matkalla 12.4--19.4-08 ja hotelli oli ala arvoinen
lennot myöhässä .sää oli ainoa positiivinenMissä hotellissa asuitte? oliko paljon lennot myöhässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun654653KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643562Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?652995- 1622989
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492724- 241933
- 241831
- 301656
- 1741640
- 421352