Vanhojen tansseista

harmaa_poju

Tämä tarina kuuluisi myös tositarina palstalle, mutta sopi niin hyvin tänne, että laitoin mielummin tänne.

Minut kutsuttiin muutama vuosi sitten varusmiespalveluksen aikana erääseen helsinkiläiseen lukioon avuksi vanhojen tansseihin kun ko. lukiossa oli pojista pulaa. Melko perinteinen tilanne. Sain ylimääräistä lomaa ja harjoitteluvapaata joten tottakai lähdin mukaan.

Minulle osui kuin osuikin erittäin kaunis blondi tyttönen. Muodollisesti erittäin pätevä 17 vuotias oli heti alusta lähtien kovin flirttaileva. Minä olin 21 ja täytyy myöntää että 4v ikäero kiihotti melkoisesti vaikka välillä oli kyllä kestämistä hänen teinimäisessä läpässä.

Treenit sujuivat oikein hyvin ja tanssit muistuivat mieleen melko helposti. Ehdin keskittyä tytön pokailuun ja jutusteluun. Itse tansseihin mennessä hän oli aivan myyty. Sain jatkuvasti tekstareita ja kutsut kaikkiin heidän jatkobileisiin.

Lopulta sitten tanssittiin tanssin ja kaikki meni hyvin. Jälkeenpäin mentiin melko kostealle illalliselle, jossa suurin osa näistä "teineistä" joi hieman liikaa. Oma daaminikin otti jonkin verran ja hipelöi minua jatkuvasti estottomammin. Kun tuli aika siirtyä jatkoille ehdotin, että poiketaan välissä kämpilläni sillä vaikka muut jatkoivat juhla-asuissaan minä en voisi jatkaa intin vaatteissa. Sovimme tapaavamme muut juhlapaikalla, muut inttikaverit lähtivät myös tässä vaiheessa.

Kun tallustimme kaksistaan kohti kämppäämme huomasin, että daamini (nimetäköön Mariaksi) olikin jo melkoisessa humalassa ja joutui jo tukeutumaan minuun. Tosin hän kokoajan edelleen hipelöi minua ja alkoi jo kouriakin. Minäkään en malttanut pitää näppejä erossa hänestä. Suutelimme kiihkeästi useita kertoja matkalla, joka taisi kestää aivan liian pitkään. Hississä ylös kämpälleni laitoin jo kättä hameen alle ja löysin litimärät pikkarit.

Kämpilläni edettiin melko suoraan alastomuuteen. Hänen rinnat olivat upeat ja kiihkeys aivan alytöntä. Hänen kokematomuus ei haitannut yhtään, onneksi en sentään neitsyyttä ollut viemässä. Pimppiin kun pääsin käsiksi niin yllätyi tosissaan, tyttö ei ollut millään tavalla ajellut tavaraansa. Kävin silti käsiksi, mutta komtoin etteikö vanhojen tanssivalmisteluihin enää kuulunut alapään siistiminen. Tyttö oli vaikeana, mutta nautti kovasti koskettelustani ja nuolaisuistani. Kun henkeeni ja hampaiden väliin vielä jäi näitä karvoja niin Maria kysyi nöyrästi voisiko tilanteen vielä korjata. Otin tilanteesta vaarin ja johdatelin alastoman neitosen kylppäriin. Hänen humala varmasti vaikutti tähän päätökseen ja tietysti myös minun uskallukseen. Ja niin lähti kaikki
häpykarvat...

Kyllä kelpasi sitten nuolla ja nussia tuota 17 vuotiasta posliini pimppiä. Olin aivan haltioissa ja niin oli hänkin, tuskin sellaista kyytiä oli aiemmin saanut.

Tanssien jälkeen suhteestamme kehittyi inttipojalle taysin optimaalinen. Tavattiin aina viikonloppulomilla ja nussittiin kuin pienet puput. Alkoi tuntua jo hieman hyväksikäyttäjältä kun sain jatkuvasti rakkaudenosoituksia tekstiviestitse. Olin hyvin rehellinen jo melko aikaisessa vaiheessa ja kerroin, ettei meidän valillä mielestäni ollut kuin eriomaista seksiä. Hän sanoi ymmärtävänsä ja olvansa samaa mieltä. Sinnikkäästi hän yritti kuitenkin kuukausitolkulla saada minutkin rakastumaan. Hän oli valmis seksissä vaikka mihin peppupanoista sitomisiin. Se oli kertakaikkiaan joka inttipojan unelma. Kaiholla jään muistelemaan niitä viikonloppuaamuja kun herään siihen että kyrpääni lutketaan vimmatusti...

2

19410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mysteerie

      Ei ne sitten äidinkieltä opettanu siellä intissä?

      • Sitten

        RK-62:sen taikka jonkun muun vempeleen kanssa pelehdintää lueta äidinkielen opetukseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe