Vieläkö ??

haet rakkautta ??

utelen, kun en itse sitä saa tarpeeksi mieheltäni.
Toinen puoli elämästäni alkoi, kun täytin 5 ja nolla.. en tiedä kauanko.? kestää?? mutta
ajattelin kysyä, mitä mieltä olette ?

niin on luonteeni mun..., niinkuin
nuorekas Lylykin sanoo, HEIPPARALLAA !!
Usko itseensä, stop !

35

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä lyly

      lyly onkos se joku paikka´kunta? juna asema.

      • historiallinen vasemman jalan suksi
        on myös etunimi, kuten kansanedustaja Lyly Rajala
        Itse vastavasti olen tuntenut parisknnan, jonka sukunimi on Lyly


      • kalu?
        runontaja kirjoitti:

        historiallinen vasemman jalan suksi
        on myös etunimi, kuten kansanedustaja Lyly Rajala
        Itse vastavasti olen tuntenut parisknnan, jonka sukunimi on Lyly

        kummassa oli turkis pinta luistoa lisäämässä?


      • kalu? kirjoitti:

        kummassa oli turkis pinta luistoa lisäämässä?

        on se mihin laitettiin karvaa, muuten kyse on sivakasta.

        Tosiasia kuitenkin on se, että lyly ja kalhu oli menneisyyden luisteluhiihtoa.

        Lisää lylyä

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lyly


      • ihan pihalla ole

        lyly = Lyly Rajala, kansanedustaja, entinen
        radiojuontaja ja rumpali mielä nykyäänkin.
        Hänen sanontansa on jäänyt minuun, Heipparallaa...


      • on sinulla
        kalu? kirjoitti:

        kummassa oli turkis pinta luistoa lisäämässä?

        lyly = Lyly Rajala


      • lyly on
        runontaja kirjoitti:

        on se mihin laitettiin karvaa, muuten kyse on sivakasta.

        Tosiasia kuitenkin on se, että lyly ja kalhu oli menneisyyden luisteluhiihtoa.

        Lisää lylyä

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lyly

        etunimi Lyly.



    • no jopas

      Hyvä kun jotkut naiset ajattelee noin, vaikka äijä tuntuu olevan täys URPO. Elämä alkaa viiskymppisenä, eipä ole enään huolia sen enempää fyrkasta kuin kakaroistakaan, vaikka hienoja ovatkin!!!

      • jopas jotakin

        monopolia vähän naukkasin ja se sai minut
        rehellisesti kirjoittaan...


    • kierrän maailmaa

      tottakai jokainen keväällä haluaa ja vaihtaa takaisin. mut mitään vanhasia ei tehdä.

      • tuo kevät

        saa aikaan, joko etsiminen alkoi..?


    • että iän myötä

      seksuaalinen kiinnoatus muuttuu , ei enään niin usein tee mieli ja jos toinen on jo "rupsahtanu" niin yhä vähemmän seksi mieleen tulee.
      Näin sanoo mies 50 ja risat.

      • se on ollut

        niin, että kun kyky lähtee, niin puheet paranee.


      • puute...

        on juuri se että he eivät kykene rakastelemaan silmät kiinni.
        Heitä kiihottaa ulkokuori.


      • olla noinkin, että

        ei enää halua niin paljon. Mutta rupsahtanut en
        ole, enkä anna sille periksi aivan heti.


    • Sinä sitä

      kutsut? Luulen sinun puhuvan ihan jostain muusta.

      • rakkaudeksi minä

        kutsun sitä ja siihen kuuluu rakkauden nälkä,
        ja tunteet..se taas on eri juttu, mitä
        sinä itse tarkoitat.


    • aaa.

      oletkos sinä vielä reipas, terve ja pikkuvarakas,
      tuntisin yhden hyvän ja varakkaan miehen joka etsii vaimoa.

      Hän on veljeni, vaimo kuoli joukko-onnettomuudessa ulkomaila, 5 vuotta takaperin.

      • nyt pitäisi sanoa

        olenko a tai b-luokan makkaraa.!
        Pahankurinen minä olen ja siksi
        en varmaan kelpaisi enää kenellekään !


    • HTZA

      on vinoutuneita luonteita.
      50 ihmiset ovat toisinaan kuin keväiset kissat.
      Fiksuna minä tunnen uskomatonta myötähäpeää.
      Panopuuta minä haen aina, mutta en tältä palstalta.
      Jos siinä sitten sattuu "vanhuksen rakkaus" iskemään, niin pyrin hoitoon. Heti.
      Luonnotonta se on.
      Paitsi jos on kokematon leskirouva.

      • Olen poikkeus, täytin viimekuussa 49 v ?


      • se vasta vinoutunut olet

        oikeaa rakkautta sinulla ole, vain
        panopuuta haet. Ja et tiedä mitä fiksukaan
        tarkoittaa. Sairaat ovat sinun mielesi haltijat,
        josta puuttuu rakkaus, mutta sitähän et
        ole koskaan saanut kokea. Toivon että osaat hakea
        hoitoa.


      • helisevä

        Sun tekstit on niin sua, joskin joitakin kertoja on tullut sellainen fiilis , että nyt ei oo alkuunsa noin. Myötähäpeää tuntee mielestäni empaattinen ihminen.
        Kissat on niin ihania mutta parhaimmillaan leikattuna.


      • HTZA
        Cami.S kirjoitti:

        Olen poikkeus, täytin viimekuussa 49 v ?

        vähän kokenut, opetuskelpoinen, leskirouva on aina ollut se jonka haluan sieluni täyttävän.
        Harmi vaan että osoittautuvat aina turhan kokeneiksi.
        Ja siksi ovat miehensä lähteneet pilkille vaikka tiesivät jäät heikoiksi.


      • HTZA
        se vasta vinoutunut olet kirjoitti:

        oikeaa rakkautta sinulla ole, vain
        panopuuta haet. Ja et tiedä mitä fiksukaan
        tarkoittaa. Sairaat ovat sinun mielesi haltijat,
        josta puuttuu rakkaus, mutta sitähän et
        ole koskaan saanut kokea. Toivon että osaat hakea
        hoitoa.

        että tälläkin palstalla on paljon vinoutuneita.


      • HTZA kirjoitti:

        vähän kokenut, opetuskelpoinen, leskirouva on aina ollut se jonka haluan sieluni täyttävän.
        Harmi vaan että osoittautuvat aina turhan kokeneiksi.
        Ja siksi ovat miehensä lähteneet pilkille vaikka tiesivät jäät heikoiksi.

        Kai se koira sopii sulle sittenkin paremmin

        byäää..


      • HTZA
        helisevä kirjoitti:

        Sun tekstit on niin sua, joskin joitakin kertoja on tullut sellainen fiilis , että nyt ei oo alkuunsa noin. Myötähäpeää tuntee mielestäni empaattinen ihminen.
        Kissat on niin ihania mutta parhaimmillaan leikattuna.

        kirjoitan aina asiaa, joskus se on vaikeaa ymmärtää. Joskus menen kyllä ylikin jostain rajasta, mutta vakuutan että tarkoitus ei ollut.
        Minäkin sorruin sohvalle laulamaan Kari Tapiota, ääneni kun sopii siihen hyvin. Mutta Viagran myötä yritän nykyään tätä Aria, mikäs se sukunimi nyt onkaan.
        Sopii taaskin hyvin kun olen isokokoinen ja lihaksikas mies.


      • sanoo_suttura*
        HTZA kirjoitti:

        vähän kokenut, opetuskelpoinen, leskirouva on aina ollut se jonka haluan sieluni täyttävän.
        Harmi vaan että osoittautuvat aina turhan kokeneiksi.
        Ja siksi ovat miehensä lähteneet pilkille vaikka tiesivät jäät heikoiksi.

        Joskus on viisasta asettaa tavoitteet niin korkealle, että niiden toteutuminen on epätodennäköistä.
        Pääsee helpommalla kun ei tarvitse todistaa pystyvänsä.


      • helisevä
        HTZA kirjoitti:

        kirjoitan aina asiaa, joskus se on vaikeaa ymmärtää. Joskus menen kyllä ylikin jostain rajasta, mutta vakuutan että tarkoitus ei ollut.
        Minäkin sorruin sohvalle laulamaan Kari Tapiota, ääneni kun sopii siihen hyvin. Mutta Viagran myötä yritän nykyään tätä Aria, mikäs se sukunimi nyt onkaan.
        Sopii taaskin hyvin kun olen isokokoinen ja lihaksikas mies.

        kari tapio kammo.
        viakraa en oo kokeillu )


      • HTZA
        sanoo_suttura* kirjoitti:

        Joskus on viisasta asettaa tavoitteet niin korkealle, että niiden toteutuminen on epätodennäköistä.
        Pääsee helpommalla kun ei tarvitse todistaa pystyvänsä.

        Viagra ja silleen. Ja luonteeni on taivaallinen.
        Mutta haluan niille arvoisensa vastineen.


      • HTZA
        Cami.S kirjoitti:

        Kai se koira sopii sulle sittenkin paremmin

        byäää..

        on, metsästystä lukuunottamatta, paras lämpöisinä rukkasina.
        Älä murehdi, tuntuu siltä että joudun, pikkuhiljaa, tinkimään vaatimuksistani.
        Kämppä kaipaa siivousta.


      • olet kaikista
        HTZA kirjoitti:

        että tälläkin palstalla on paljon vinoutuneita.

        vinoutunein !


      • lievästi
        olet kaikista kirjoitti:

        vinoutunein !

        ilmasit.


    • ajan ja kovasti, vaikka

      entinen on tuossa vieressä, mutta jos toinen olisikin vielä parempi !!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe