Saako omalle rakennustontille tehdä ansoja? Joku naapuri käy kyyläämässä jatkuvasti kun olen poissa. Huomaan jalanjärjistä. Ajattelin kaivaa kuopan ja peittää sen. Kaveri lentää kaaressa kuoppaan, hi hi hi. Sitten ajattelin irroittaa ovesta saranat. Kun tuo roisto avaa oven niin se kaatuu sen päälle. hi hi hi.
Mutta saako ansoja tehdä?
Ansa varkaille
11
4216
Vastaukset
- satuttaa peevelisti
itsensä ansaan, jota et ole merkinnyt, joudut itse maksajan asemaan.
Esimerkiksi jos laitat piikkilangan aidan päälle ja voro repii itsensä, maksat laastarit ja revenneet vaatteet. kysy vaikka paikalliselta poliisilta.
Mökillä kävi varkaita ja kun sotkivat ja särkivät, niin seuraavana syksynä väsättiin lappu, että 'eläkää ihmisiksi, älkää sotkeko'.
Taas kävi voroja ja sotkivat minkä ehtivät ja lapun viereen pöydän pintaan oli tuherrettu: jos tämä v*****lu ei lopu, poltamme koko paikan.
Nyt ei enää jätetty sähkölämmitystä päälle, saas nähdä, mitä keväällä löytyy.- John Rambo
Ideoita saa Rambo leffasta. Esim avaa oven niin päälle lentää seipäitä. Itse olen ansoittanut koko mökin. Minulla on salainen paperi missä kaikki ansat on merkitty.
- tuhoaminen
John Rambo kirjoitti:
Ideoita saa Rambo leffasta. Esim avaa oven niin päälle lentää seipäitä. Itse olen ansoittanut koko mökin. Minulla on salainen paperi missä kaikki ansat on merkitty.
sinkohyökkäyksellä on yksi vaihtoehto
- ne aina
katsotaan kaikki kesämökit läpi jos omistajat asuu muualla. Suljetaan ovet jos unohtunut lukita ja raivataan muutkin ulos unohtuneet tavarat katokseen ilman palkkaa.
Vai meille ansoja? Joka miehen oikeudella kujetaan asumattomilla pihoilla. - eikä pidä
Ei saapi ansoitella. Joudut tosiaan maksumieheksi syntyneistä vahingoista. Anna naapurien käydä ihan rauhassa katsomassa. Maalla se on maailmantapa eikä niin vakavaa,samalla aina tarkistaa että kaikki on kunnossa.
- mökkiin
pari karhua talviunille, käyt sitten keväällä päästämässä ne pois. Ei käy vorot talvella sen takaan.
- jeesmän
No mitä sitten tehdään, jos karhut heräävät kesken talviunien ja syövät ruokakomeron tyhjäks?
Mitäs sitten syödään?
Ihan paska idea oli tuo.
- soitti vartavasten,
että, kun käyt omalla mökilläsi niin viitsisitkö käydä hänenkin mökillään, katselemassa onko kaikki kunnossa. Samoin hän käy meidän mökillä. Meitä on moneks.
- 7.62* 53R
Meillä käy naapuri teppaamassa pihassa ihan luvan kanssa kun en ole itse paikalla, ja lumityöt se tekee siinä samalla,ja minä heidän mökillä.Pidetään paikat asutun näköisinä.
- Anonyymi
Tottakai
- Anonyymi
Suomessa kun ollaan, täytyy piha valaista ja hiekoittaa talvellakin. Jos murtoveikko liukastuu ja loukkaa itsensä, on mökin omistaja korvausvelvollinen.
Ei, tämä ei ole ihan täysi vitsi, vaikka kuvitella/toivoa voisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972