Mistähän saisi edullisimmin itseopiskelumateriaaleja lääkikseen? Ja mielellään vielä laadukkaita sellaisia? Pohjatietoni ovat varsin hyvät, vielä viimeisiä preppauksia tarvitsisin..
Mistä itseopiskelumatskut..
6
532
Vastaukset
- yksi paikka
Laita googleen lääkiksen valmennuskurssit ja saat monta yritystä jotka myyvät paketteja. Maksaa about 300 e jos kaikki ottaa.
- joku kauppaa
edullisesti. Sen halvemmalla et saa muualtakaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000005&conference=4500000000001110&posting=22000000032485821- on parhaat
Multa ääni Epionelle, voi tilata vaan aine kerrallaan, hyvät esittelyt ja tosi hyvät tehtävät. Tilasin lopulta biologian jälkeen kaikki loputkin matskut (ja sain hyvitystä aikaisemmista ostoksista :-), puhumalla).
- epionelta
Tilasin pari viikkoa sitten Epionelta, muistaakseni Kandi-paketin. Hintaa oli n.200 e. Suosittelen! Nopeasti sain tuotteet
- ..näin
Tilasin kirjoja huippuvalmennuksesta, ja sain väärän paketin. Pahoittelivat tietysti, koska heillä tapahtunut virhe pakatessa. No, virheitä sattuu, tiedän sen. En kuitenkaan halunnut uutta pakettia, vaan tilasin Epionelta haluamani. Sain oikeat kirjat ja vielä nopeasti!
- Roselingon
En vissiin ole sitten ainoa Epionen kirjojen käyttäjä, perhana kuhn muutkin on löytänyt ne. Galenos haltuun oli tosi hyvä, tilasin sitten loputkin. Katsotaan mikä on fiilis pääsykokeiden jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398