Missä hinnoissa Reijo Malkin maalaukset liikkuvat? Haluaisin hankkia hänen alkuperäisen maalauksen.
Reijo Malkki
8
12880
Vastaukset
- liikkuvat
30-50 euroa.
- Mitukka
Kyllä ainakin minun omistamani koivut 1978 ovat nätit...! Aika iso teos seinälläni, mutta kyllä hinnat, Teijon, Keijon ja Reijon kohdalla ovat...
Vaatimattomia.
Myyn viidellä kympillä per teos...
Terveisin Mikko. - Mitukka
Olen ostanut ja tykännyt.
The Art is Art... Everything else is else...
I hope You have a nice day... - Mitukka
Kyllä saat työsi tonnilla...! Takaisin, kevään varjoisat koivut 1988... Kaunis harmaa maisema ja kaunis harmaa kehys...!
Vesivärityö.
Ostin pelkän aihion Teijolta 1988 ja kehystin nätiksi.
Hinta oli silloin tuhat markkaa...
Liike oli vesijärvenkadulla ja asuttiin silloin Jalkarannassa, Kiikkulankatu viidessä...
I hope You have a nice day...! Kind regards Mikko Turtiainen. - airistonaalto
Mulla olis yksi iso talvimaisema, lunta. Koivu jalato. Hyväkuntoinen. Lasitettu.hopeakehykset..
Tee tarjous.- Anonyymi
Onko vielä myynnissä?
- katuva.porilainen
Huutokaupoissa menee 30-60€ jos on kookas ja hyvät kehykset. Itse ostin 42€. Koivuja öljyväri teos. Koko 85*105cm. Tupa oli täynnä taiteesta kiinnostuneita mutta mulle jäi. Jälkeenpäin mietin maksoinko liikaa...
- Anonyymi
Miten ihmeessä kommentoitte taulujen hintoja näin alakanttiin. Muutamalla kympillä ei kukaan taidetta arvostava myy postikorttikokoakaan. Taulu on uniikki teos. Olen tosin lukenut joskus että suomalaiset maksaisivat taulusta keskimäärin 50 e. On aika sietämätöntä ja loukkaavaa taiteilijan kannalta, jonka pitäisi tauluilla elää. Lisäksi sivistymätöntä, ymmärtämättömyyttä ja alhaista maksaa ja pyytää tuollaisia hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049