Reijo Malkki

öljyväri

Missä hinnoissa Reijo Malkin maalaukset liikkuvat? Haluaisin hankkia hänen alkuperäisen maalauksen.

8

12880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkuvat

30-50 euroa.

• Mitukka

Kyllä ainakin minun omistamani koivut 1978 ovat nätit...! Aika iso teos seinälläni, mutta kyllä hinnat, Teijon, Keijon ja Reijon kohdalla ovat...
      Vaatimattomia.
      Myyn viidellä kympillä per teos...
      Terveisin Mikko.

• Mitukka

Olen ostanut ja tykännyt.
      The Art is Art... Everything else is else...
      I hope You have a nice day...

• Mitukka

Kyllä saat työsi tonnilla...! Takaisin, kevään varjoisat koivut 1988... Kaunis harmaa maisema ja kaunis harmaa kehys...!
      Vesivärityö.
      Ostin pelkän aihion Teijolta 1988 ja kehystin nätiksi.
      Hinta oli silloin tuhat markkaa...
      Liike oli vesijärvenkadulla ja asuttiin silloin Jalkarannassa, Kiikkulankatu viidessä...

I hope You have a nice day...! Kind regards Mikko Turtiainen.

• airistonaalto

Mulla olis yksi iso talvimaisema, lunta. Koivu jalato. Hyväkuntoinen. Lasitettu.hopeakehykset..
      Tee tarjous.

• Anonyymi

Onko vielä myynnissä?

• katuva.porilainen

Huutokaupoissa menee 30-60€ jos on kookas ja hyvät kehykset. Itse ostin 42€. Koivuja öljyväri teos. Koko 85*105cm. Tupa oli täynnä taiteesta kiinnostuneita mutta mulle jäi. Jälkeenpäin mietin maksoinko liikaa...

• Anonyymi

Miten ihmeessä kommentoitte taulujen hintoja näin alakanttiin. Muutamalla kympillä ei kukaan taidetta arvostava myy postikorttikokoakaan. Taulu on uniikki teos. Olen tosin lukenut joskus että suomalaiset maksaisivat taulusta keskimäärin 50 e. On aika sietämätöntä ja loukkaavaa taiteilijan kannalta, jonka pitäisi tauluilla elää. Lisäksi sivistymätöntä, ymmärtämättömyyttä ja alhaista maksaa ja pyytää tuollaisia hintoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      20
      1639
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      53
      1518
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1376
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1049
    Aihe