Moni Mauritiuksella kävijä on ihastunut mahdollisuuteen ostaa tunnettuja merkkituotteita, esim. Burberrya, edulliseen hintaan. Aidon merkkituotteeen edullinen hinta on selitetty paikallisten tuotantokustannusten halpuudella. Tämä on vain osa totuutta. Tehtaiden maksamat palkat ovat tosiasiassa niin heikot, että paikalliset ihmiset eivät niihin suostu, vaan tehtaat käyttävät siirtotyövoimaa, joiden asema on muistuttaa lähinnä orjan asemaa: http://women.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/women/fashion/article2241665.ece
Matkailuun liittyy aina myös nurjia puolia, jotka olisi hyvä tiedostaa. Niistä muistuttaminen vaan tuntuu loukkaavan ihmisiä suuresti, kun ihmiset kokevat matkailun ja matkasta nauttimisen ilman huonoa omaatuntoa olevan ansaittu nautinto.
Mauritiuksella tehdyt merkkituotteet tuotetaan orjatyövoimalla
3
1332
Vastaukset
- vaihtoehtoja on
Mauritiuksen vaatteethan ovat juurikin niin aitoja kuin ei-aidot voivat olla. Mauritiuksella on ennen ollut huippumerkkien lisenssitehtaita, mutta lisenssejä ei enää ole. Mutta taito ja välineet tehdä samoja tuotteita edelleen. Näin ainakin luin Mauritiuksella vuoden alussa kädessäni. Tarkasti en muista mistä tämän tiedon löysin, netistä se ei ollut.
- justkotiutunut
Onhan siellä vaatemerkkejä monia.
Esim.ARMANI.D&G.Diesel Ym.huippumerkkejä.
Hinnatkin ovat aika korkeat.Kävimme monessa ns.tehtaanmyymälässä ympäri saarta ja kaikissa hinnat korkeat.
Toki oli niissä hieman tinkausvaraakin!
Esim. Armanin suorathousut (miehen)alkaen 280eur.
D&G t-paidat n.90Eur.D&G aurinkolasit alk.850EUR.Lewiksen t-paidat 38Eur.
Kulta -ja timanttikorut,siis aidot todella kalliita ,mutta myös laadukkaita.Myynnissä myös irtotimantteja 4500-30000USD.
Tarjouksessa oli Armanin kauluspaitoja 3kpl/30Eur.
Onhan siellä paljon halpojakin vaatteita,mutta ei
ns.merkkivaatteita.AINA KANNATTAA TINGATA!!!!! - ostoksilla käynyt
Tehtaanmyymälöissä Armanin housut (miesten)alk.280Eur.Kauluspaidat tarjouksessa 3kpl/30Eur.D&G t-paidatalk.50Eur.Lewis t-paita 38Eur.Yleisestiottaen melko kalliita merkkituotteet.D&G aurinkolasit850Eur alkaen.Dior,ym. samoissa hinnoissa.Aidot kulta-ja timanttikorut todella kauniita,mutta myös todella kalliita.Irtotimantteja sai ostaa 1500-30000 USD:N hintaan.(aitoustodistus annetaan aina )On myös halpoja vaateliikkeitä ja halvempia koruliikkeitä,mutta tavaran aitoudesta ei tiedä kukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279