Muutaman päivän paketeista

kokemuksianne kyselen

Olemme olleet kiinnostuneita näistä muutaman päivän lento hotelli-paketeista E:iin.

Millaisia kokemuksia teillä on mm. majoituksista? Ehtiikö muutamassa päivässä nähdä kaupungista olennaisen, kun linnoja ja kaikkea on niin paljon tarjolla? Miten teidän kävi?

Onkos teillä ollut lapset mukana reissuilla ja miten he kokivat kaupunkiloman?

7

2485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupunki,

olen itse käynyt siellä useamman kerran, en tosin koskaan yöpynyt hotellissa. Muutama päivä riittää, taita olla n. Hgin kokoinen kaupunki. Onhan siellä nähtävää, mutta ns. pakolliset ehtii hyvin parissa päivässä. Ja maista ihmeessä Haggistä siellä ollessasi! en ole olut lasten kanssa reissussa, mutta uskon sen olevan myös lapsiyhstävällinen paikka, useasti valittu UK:n parhaimmaksi lomakohteeksi. Ihan keskustan vieressä on myös elukkatarha ja olihan siellä vielä jotain lapsille, en vaan nyt muista. Juna-aseman Wevarley (?) vieressä Princes Streetin puolella on iso info, siellä varmasti tietävät enemmän kuin hotellin auloissa.

• kun joku vastasi

mun kysymykseen. Lisääkin kertomuksia saa kirjoitella!

• Juu.
        kun joku vastasi kirjoitti:

mun kysymykseen. Lisääkin kertomuksia saa kirjoitella!

Viime kesänä olin tosiaan Skotlannissa viikon verran
        Edinburghin linna tuli käytyä samoin kuin monet muut. Jos vain pelkässä edinburghissa meinaa olla niin pari päivää riittää hyvin. Edinburghiin tehtiin itse päivän reissu ja kierreltiin nähtävyydet ja tehtiin ostoksia. Linnalle kannattaa suunnata ajoissa sillä ainakin kesällä siellä oli aivan kamalat jonot! Taisivat eräät jonottaa jopa yli 2 tuntia. Itsellä oli onneksi jo valmiiksi ostetut liput niin pääsi nopeasti sisälle. Aivan mahtavat matkamuisto kaupat siinä linnan yhteydessä muuten.

• linnaan?
        Juu. kirjoitti:

Viime kesänä olin tosiaan Skotlannissa viikon verran
        Edinburghin linna tuli käytyä samoin kuin monet muut. Jos vain pelkässä edinburghissa meinaa olla niin pari päivää riittää hyvin. Edinburghiin tehtiin itse päivän reissu ja kierreltiin nähtävyydet ja tehtiin ostoksia. Linnalle kannattaa suunnata ajoissa sillä ainakin kesällä siellä oli aivan kamalat jonot! Taisivat eräät jonottaa jopa yli 2 tuntia. Itsellä oli onneksi jo valmiiksi ostetut liput niin pääsi nopeasti sisälle. Aivan mahtavat matkamuisto kaupat siinä linnan yhteydessä muuten.

hei

Mistä ne liput sai ostaa etukäteen sinne linnaan? Millaisia matkamuistoja linnan lähellä oli myynnissä?

Kiitos.

• reissulasse
        linnaan? kirjoitti:

hei

Mistä ne liput sai ostaa etukäteen sinne linnaan? Millaisia matkamuistoja linnan lähellä oli myynnissä?

Kiitos.

lippuja saavan ainakin turisti-infosta (waverly stn) tai sitten netistä http://www.edinburghcastle.gov.uk/.

• reissulasse
        reissulasse kirjoitti:

lippuja saavan ainakin turisti-infosta (waverly stn) tai sitten netistä http://www.edinburghcastle.gov.uk/.

vielä sanoa, että siinä linnan vieressä on ainakin viski-myymälä/kierros ja siihen päättyy/siitä lähtee Royal Mile jonka varrella on monta myymälää josta voi ostaa itselleen viskiä, kiltin sun muuta rekvisiittaa. JOs on aikaa, niin kannattaa käydä katsomassa Mary King's Close (www.realmarykingsclose.com).

• lasselle
        reissulasse kirjoitti:

vielä sanoa, että siinä linnan vieressä on ainakin viski-myymälä/kierros ja siihen päättyy/siitä lähtee Royal Mile jonka varrella on monta myymälää josta voi ostaa itselleen viskiä, kiltin sun muuta rekvisiittaa. JOs on aikaa, niin kannattaa käydä katsomassa Mary King's Close (www.realmarykingsclose.com).

vinkeistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      47
      1012
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      902
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      837
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      88
      802
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      790
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      699
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      46
      687
    Aihe