Olemme olleet kiinnostuneita näistä muutaman päivän lento hotelli-paketeista E:iin.
Millaisia kokemuksia teillä on mm. majoituksista? Ehtiikö muutamassa päivässä nähdä kaupungista olennaisen, kun linnoja ja kaikkea on niin paljon tarjolla? Miten teidän kävi?
Onkos teillä ollut lapset mukana reissuilla ja miten he kokivat kaupunkiloman?
Muutaman päivän paketeista
7
2373
Vastaukset
- kaupunki,
olen itse käynyt siellä useamman kerran, en tosin koskaan yöpynyt hotellissa. Muutama päivä riittää, taita olla n. Hgin kokoinen kaupunki. Onhan siellä nähtävää, mutta ns. pakolliset ehtii hyvin parissa päivässä. Ja maista ihmeessä Haggistä siellä ollessasi! en ole olut lasten kanssa reissussa, mutta uskon sen olevan myös lapsiyhstävällinen paikka, useasti valittu UK:n parhaimmaksi lomakohteeksi. Ihan keskustan vieressä on myös elukkatarha ja olihan siellä vielä jotain lapsille, en vaan nyt muista. Juna-aseman Wevarley (?) vieressä Princes Streetin puolella on iso info, siellä varmasti tietävät enemmän kuin hotellin auloissa.
- kun joku vastasi
mun kysymykseen. Lisääkin kertomuksia saa kirjoitella!
- Juu.
kun joku vastasi kirjoitti:
mun kysymykseen. Lisääkin kertomuksia saa kirjoitella!
Viime kesänä olin tosiaan Skotlannissa viikon verran
Edinburghin linna tuli käytyä samoin kuin monet muut. Jos vain pelkässä edinburghissa meinaa olla niin pari päivää riittää hyvin. Edinburghiin tehtiin itse päivän reissu ja kierreltiin nähtävyydet ja tehtiin ostoksia. Linnalle kannattaa suunnata ajoissa sillä ainakin kesällä siellä oli aivan kamalat jonot! Taisivat eräät jonottaa jopa yli 2 tuntia. Itsellä oli onneksi jo valmiiksi ostetut liput niin pääsi nopeasti sisälle. Aivan mahtavat matkamuisto kaupat siinä linnan yhteydessä muuten. - linnaan?
Juu. kirjoitti:
Viime kesänä olin tosiaan Skotlannissa viikon verran
Edinburghin linna tuli käytyä samoin kuin monet muut. Jos vain pelkässä edinburghissa meinaa olla niin pari päivää riittää hyvin. Edinburghiin tehtiin itse päivän reissu ja kierreltiin nähtävyydet ja tehtiin ostoksia. Linnalle kannattaa suunnata ajoissa sillä ainakin kesällä siellä oli aivan kamalat jonot! Taisivat eräät jonottaa jopa yli 2 tuntia. Itsellä oli onneksi jo valmiiksi ostetut liput niin pääsi nopeasti sisälle. Aivan mahtavat matkamuisto kaupat siinä linnan yhteydessä muuten.hei
Mistä ne liput sai ostaa etukäteen sinne linnaan? Millaisia matkamuistoja linnan lähellä oli myynnissä?
Kiitos. - reissulasse
linnaan? kirjoitti:
hei
Mistä ne liput sai ostaa etukäteen sinne linnaan? Millaisia matkamuistoja linnan lähellä oli myynnissä?
Kiitos.lippuja saavan ainakin turisti-infosta (waverly stn) tai sitten netistä http://www.edinburghcastle.gov.uk/.
- reissulasse
reissulasse kirjoitti:
lippuja saavan ainakin turisti-infosta (waverly stn) tai sitten netistä http://www.edinburghcastle.gov.uk/.
vielä sanoa, että siinä linnan vieressä on ainakin viski-myymälä/kierros ja siihen päättyy/siitä lähtee Royal Mile jonka varrella on monta myymälää josta voi ostaa itselleen viskiä, kiltin sun muuta rekvisiittaa. JOs on aikaa, niin kannattaa käydä katsomassa Mary King's Close (www.realmarykingsclose.com).
- lasselle
reissulasse kirjoitti:
vielä sanoa, että siinä linnan vieressä on ainakin viski-myymälä/kierros ja siihen päättyy/siitä lähtee Royal Mile jonka varrella on monta myymälää josta voi ostaa itselleen viskiä, kiltin sun muuta rekvisiittaa. JOs on aikaa, niin kannattaa käydä katsomassa Mary King's Close (www.realmarykingsclose.com).
vinkeistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124540MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar902334Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5621769Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81369
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64957Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3928