Olemme olleet kiinnostuneita näistä muutaman päivän lento hotelli-paketeista E:iin.
Millaisia kokemuksia teillä on mm. majoituksista? Ehtiikö muutamassa päivässä nähdä kaupungista olennaisen, kun linnoja ja kaikkea on niin paljon tarjolla? Miten teidän kävi?
Onkos teillä ollut lapset mukana reissuilla ja miten he kokivat kaupunkiloman?
Muutaman päivän paketeista
7
2390
Vastaukset
- kaupunki,
olen itse käynyt siellä useamman kerran, en tosin koskaan yöpynyt hotellissa. Muutama päivä riittää, taita olla n. Hgin kokoinen kaupunki. Onhan siellä nähtävää, mutta ns. pakolliset ehtii hyvin parissa päivässä. Ja maista ihmeessä Haggistä siellä ollessasi! en ole olut lasten kanssa reissussa, mutta uskon sen olevan myös lapsiyhstävällinen paikka, useasti valittu UK:n parhaimmaksi lomakohteeksi. Ihan keskustan vieressä on myös elukkatarha ja olihan siellä vielä jotain lapsille, en vaan nyt muista. Juna-aseman Wevarley (?) vieressä Princes Streetin puolella on iso info, siellä varmasti tietävät enemmän kuin hotellin auloissa.
- kun joku vastasi
mun kysymykseen. Lisääkin kertomuksia saa kirjoitella!
- Juu.
kun joku vastasi kirjoitti:
mun kysymykseen. Lisääkin kertomuksia saa kirjoitella!
Viime kesänä olin tosiaan Skotlannissa viikon verran
Edinburghin linna tuli käytyä samoin kuin monet muut. Jos vain pelkässä edinburghissa meinaa olla niin pari päivää riittää hyvin. Edinburghiin tehtiin itse päivän reissu ja kierreltiin nähtävyydet ja tehtiin ostoksia. Linnalle kannattaa suunnata ajoissa sillä ainakin kesällä siellä oli aivan kamalat jonot! Taisivat eräät jonottaa jopa yli 2 tuntia. Itsellä oli onneksi jo valmiiksi ostetut liput niin pääsi nopeasti sisälle. Aivan mahtavat matkamuisto kaupat siinä linnan yhteydessä muuten. - linnaan?
Juu. kirjoitti:
Viime kesänä olin tosiaan Skotlannissa viikon verran
Edinburghin linna tuli käytyä samoin kuin monet muut. Jos vain pelkässä edinburghissa meinaa olla niin pari päivää riittää hyvin. Edinburghiin tehtiin itse päivän reissu ja kierreltiin nähtävyydet ja tehtiin ostoksia. Linnalle kannattaa suunnata ajoissa sillä ainakin kesällä siellä oli aivan kamalat jonot! Taisivat eräät jonottaa jopa yli 2 tuntia. Itsellä oli onneksi jo valmiiksi ostetut liput niin pääsi nopeasti sisälle. Aivan mahtavat matkamuisto kaupat siinä linnan yhteydessä muuten.hei
Mistä ne liput sai ostaa etukäteen sinne linnaan? Millaisia matkamuistoja linnan lähellä oli myynnissä?
Kiitos. - reissulasse
linnaan? kirjoitti:
hei
Mistä ne liput sai ostaa etukäteen sinne linnaan? Millaisia matkamuistoja linnan lähellä oli myynnissä?
Kiitos.lippuja saavan ainakin turisti-infosta (waverly stn) tai sitten netistä http://www.edinburghcastle.gov.uk/.
- reissulasse
reissulasse kirjoitti:
lippuja saavan ainakin turisti-infosta (waverly stn) tai sitten netistä http://www.edinburghcastle.gov.uk/.
vielä sanoa, että siinä linnan vieressä on ainakin viski-myymälä/kierros ja siihen päättyy/siitä lähtee Royal Mile jonka varrella on monta myymälää josta voi ostaa itselleen viskiä, kiltin sun muuta rekvisiittaa. JOs on aikaa, niin kannattaa käydä katsomassa Mary King's Close (www.realmarykingsclose.com).
- lasselle
reissulasse kirjoitti:
vielä sanoa, että siinä linnan vieressä on ainakin viski-myymälä/kierros ja siihen päättyy/siitä lähtee Royal Mile jonka varrella on monta myymälää josta voi ostaa itselleen viskiä, kiltin sun muuta rekvisiittaa. JOs on aikaa, niin kannattaa käydä katsomassa Mary King's Close (www.realmarykingsclose.com).
vinkeistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303751Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351392Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1531091Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248940Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73938Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754