Muutaman päivän paketeista

kokemuksianne kyselen

Olemme olleet kiinnostuneita näistä muutaman päivän lento hotelli-paketeista E:iin.

Millaisia kokemuksia teillä on mm. majoituksista? Ehtiikö muutamassa päivässä nähdä kaupungista olennaisen, kun linnoja ja kaikkea on niin paljon tarjolla? Miten teidän kävi?

Onkos teillä ollut lapset mukana reissuilla ja miten he kokivat kaupunkiloman?

7

2457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupunki,

olen itse käynyt siellä useamman kerran, en tosin koskaan yöpynyt hotellissa. Muutama päivä riittää, taita olla n. Hgin kokoinen kaupunki. Onhan siellä nähtävää, mutta ns. pakolliset ehtii hyvin parissa päivässä. Ja maista ihmeessä Haggistä siellä ollessasi! en ole olut lasten kanssa reissussa, mutta uskon sen olevan myös lapsiyhstävällinen paikka, useasti valittu UK:n parhaimmaksi lomakohteeksi. Ihan keskustan vieressä on myös elukkatarha ja olihan siellä vielä jotain lapsille, en vaan nyt muista. Juna-aseman Wevarley (?) vieressä Princes Streetin puolella on iso info, siellä varmasti tietävät enemmän kuin hotellin auloissa.

• kun joku vastasi

mun kysymykseen. Lisääkin kertomuksia saa kirjoitella!

• Juu.
        kun joku vastasi kirjoitti:

mun kysymykseen. Lisääkin kertomuksia saa kirjoitella!

Viime kesänä olin tosiaan Skotlannissa viikon verran
        Edinburghin linna tuli käytyä samoin kuin monet muut. Jos vain pelkässä edinburghissa meinaa olla niin pari päivää riittää hyvin. Edinburghiin tehtiin itse päivän reissu ja kierreltiin nähtävyydet ja tehtiin ostoksia. Linnalle kannattaa suunnata ajoissa sillä ainakin kesällä siellä oli aivan kamalat jonot! Taisivat eräät jonottaa jopa yli 2 tuntia. Itsellä oli onneksi jo valmiiksi ostetut liput niin pääsi nopeasti sisälle. Aivan mahtavat matkamuisto kaupat siinä linnan yhteydessä muuten.

• linnaan?
        Juu. kirjoitti:

Viime kesänä olin tosiaan Skotlannissa viikon verran
        Edinburghin linna tuli käytyä samoin kuin monet muut. Jos vain pelkässä edinburghissa meinaa olla niin pari päivää riittää hyvin. Edinburghiin tehtiin itse päivän reissu ja kierreltiin nähtävyydet ja tehtiin ostoksia. Linnalle kannattaa suunnata ajoissa sillä ainakin kesällä siellä oli aivan kamalat jonot! Taisivat eräät jonottaa jopa yli 2 tuntia. Itsellä oli onneksi jo valmiiksi ostetut liput niin pääsi nopeasti sisälle. Aivan mahtavat matkamuisto kaupat siinä linnan yhteydessä muuten.

hei

Mistä ne liput sai ostaa etukäteen sinne linnaan? Millaisia matkamuistoja linnan lähellä oli myynnissä?

Kiitos.

• reissulasse
        linnaan? kirjoitti:

hei

Mistä ne liput sai ostaa etukäteen sinne linnaan? Millaisia matkamuistoja linnan lähellä oli myynnissä?

Kiitos.

lippuja saavan ainakin turisti-infosta (waverly stn) tai sitten netistä http://www.edinburghcastle.gov.uk/.

• reissulasse
        reissulasse kirjoitti:

lippuja saavan ainakin turisti-infosta (waverly stn) tai sitten netistä http://www.edinburghcastle.gov.uk/.

vielä sanoa, että siinä linnan vieressä on ainakin viski-myymälä/kierros ja siihen päättyy/siitä lähtee Royal Mile jonka varrella on monta myymälää josta voi ostaa itselleen viskiä, kiltin sun muuta rekvisiittaa. JOs on aikaa, niin kannattaa käydä katsomassa Mary King's Close (www.realmarykingsclose.com).

• lasselle
        reissulasse kirjoitti:

vielä sanoa, että siinä linnan vieressä on ainakin viski-myymälä/kierros ja siihen päättyy/siitä lähtee Royal Mile jonka varrella on monta myymälää josta voi ostaa itselleen viskiä, kiltin sun muuta rekvisiittaa. JOs on aikaa, niin kannattaa käydä katsomassa Mary King's Close (www.realmarykingsclose.com).

vinkeistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      81
      9882
    2. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      128
      7365
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      90
      6027
    4. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      53
      4114
    5. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      80
      4020
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      48
      3995
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      50
      3689
    8. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      113
      3080
    9. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      57
      3070
    10. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      7
      3067
    Aihe