Olen hankkinut smartballs nimiset geishakuulat ja tehnyt niillä ohjeiden mukaisia harjoituksia. Mutta treenaavatko ne lantionpohjalihaksia ihan vaan sisällä ollessaan, ilman "supistusten" tekemistä? Eli jos pidän niitä muutaman tunnin päivässä enkä tee mitää erityisiä harjoituksia, niin onko siitä hyötyä l.pohjanlihaksille?
lantionpohjalihasten jumppa
6
1530
Vastaukset
- auta!
Jos pallot pysyy ihan itsekseen sisällä ilman että joutuisit supistamaan alapään lihaksiasi, ei siitä ole hyötyä. Noiden pallojen hyöty on lähinnä siinä että ellei supista lihaksia, ne putoavat pois. Näin pakotetaan supistamaan lihaksia osittain tiedostamattomastikin. Lantionpohjan lihaksia voi harjoittaa ehkäpä tehokkaammin ilman pallojakin. Itse sain fysioterapeutilta tarkat harjoitusohjeet lantionpohjan lihaksille, eikä siinä tarvittu palloja.
- 2.raskaus
Itselläni on ollut juuri Smartball kuulista hyvät kokemukset. Ostin nämä ennen ensimmäistä raskautta -04, ja sen jälkeen melko ahkerasti ovat olleet käytössäni.
Suurimman osan ajasta annan vain olla, ja ne itsestään huomaamattani antavat lihaksille treeniä. Tietysti sitten kun muistan puristelen ja supistelen lihaksia jumpan tehosteeksi.- kuulista
Tuo on kuitenkin pelkkää lihasten ylläpitotreenausta, jos olet tyytyväinen nykyiseen tasoon.
Jos kuitenkin haluat tiukempaa, silloin on syytä hankkia (kuulien pysyessä hyvin sisällä) painavampia ja pienempiä kuulia.
Paljonko ne smarballsit painavat ja mikä on kuulien halkaisija? - en osaa moittia
kuulista kirjoitti:
Tuo on kuitenkin pelkkää lihasten ylläpitotreenausta, jos olet tyytyväinen nykyiseen tasoon.
Jos kuitenkin haluat tiukempaa, silloin on syytä hankkia (kuulien pysyessä hyvin sisällä) painavampia ja pienempiä kuulia.
Paljonko ne smarballsit painavat ja mikä on kuulien halkaisija?Minulla smartballsit ovat toimineet hyvin pitäen lihakset kunnossa kaikenaikaa. Kaksi raskautta ja synnytykset koettu, eikä mitään pissankarkailua tms. ole ollut.
Kuulien halkaisija on 36mm ja paino 70g. - treenailee edelleen
en osaa moittia kirjoitti:
Minulla smartballsit ovat toimineet hyvin pitäen lihakset kunnossa kaikenaikaa. Kaksi raskautta ja synnytykset koettu, eikä mitään pissankarkailua tms. ole ollut.
Kuulien halkaisija on 36mm ja paino 70g.Ei ole pissankarkailua täälläkään, vaikka oli kaksossynnytys imukupeilla. Naistenklinikalla kuitenkin osallistuin sellaiseen lantionpohjalihasten harjoitusinfoon, joka kolahti.
Tasavertaisesti ei voi kuitenkaan samaan aikaan keskustella
ns. geishakuulista (joiden halkasija on 32-40mm ja muodoltaan pyöreitä) ja harjoituskuulista. Millikin halkaisijaerossa tekee silmin havaittavan näkyvän eron.
Noissa aquaflex-harjoituskuulissa suurempi sukkula on halkaisijaltaan 28mm ja pienempi 22mm.
Sukkulamuoto ja painojen lisäysmahdollisuus tekevät harjoituskuulista vieläkin tehokkaamman harjoitteluvälineen.
Nämä harjoituskuulat eivät kyllä helposti pysy sisällä kuin säntillisen harjoittelun avulla. Olen tuolla ylempänä juuri kertonut saavuttaneeni 45 gramman tason. Se on jo aika hyvin näin pienillä sukkuloilla, mutta treeni jatkuu...
- aloittaja
Olen kyllä tyytyväinen lantionpohjanlihasteni kuntoon, joten sikäli nuo smartballsit ovat kai riittävät. Teen jumppa-harjoituksia useamman kerran viikossa, mutta saan aika helposti siinä yhteydesä orgasmin, joten välillä on ihan kiva vaan laittaa kuulat sisään ja olla tekemättä mitään ihmeempiä liikkeitä :o)
Taidan kuitenkin tilata "seuraavat" kuulat, eli pienemmät ja painavammat.Ei lisätreenistä varmaan haittaakaan ole. Hirmu vaikea sanoa, mikä lihasteni kunto "oikeasti" on. Olen tyytyväinen seksiin ja pystyn katkaisemaan virtsasuihkun yms. (yleisimpiä lihasten kunnon mittareita?), joten kai tilanteen pitäisi olla ihan hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759