Mahtaako onnistua?
PowerPointtiin(07) pitäis saada semmoinen toiminto, kun hiiren vie jonkin objektin päälle tai klikkaa objektia, niin aukeaisi PopUp-ikkuna. Tarkoituksenani on siis saada esitykseen lisäselite jonka ei näy esityksessä, mutta sen saisi tarvittaessa helposti samalle dialle näkyviin. Mahtaakohan ohjelmassa olla tällaista mahdollisuutta.
PopUp toiminto
esko
2
775
Vastaukset
- miten olisi
ihan jonkin toimintonappulan lisääminen - eli lisäät nappulaan hyperlinkin, halutettasi napsauttamalla pääset muuten piilotettuun diaan ja samalla tavalla nappula siihen piilodiaan josta pääset palaamaan varsinaiseen esitykseen - onnistuisko näin..... En oo kyllä ite kokeillut tuota piilotettua diaa....
- esko taas
Ajatus oli, että ei poistuttaisi ollenkaan siitä "alkuperäisestä" diasta vaan dian päälle tulisi esim. pieni puhekuplan tyylinen loossi jossa olisi tarkentavaan tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm67727J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 100637
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18488