Mahtaako onnistua?
PowerPointtiin(07) pitäis saada semmoinen toiminto, kun hiiren vie jonkin objektin päälle tai klikkaa objektia, niin aukeaisi PopUp-ikkuna. Tarkoituksenani on siis saada esitykseen lisäselite jonka ei näy esityksessä, mutta sen saisi tarvittaessa helposti samalle dialle näkyviin. Mahtaakohan ohjelmassa olla tällaista mahdollisuutta.
PopUp toiminto
esko
2
775
Vastaukset
- miten olisi
ihan jonkin toimintonappulan lisääminen - eli lisäät nappulaan hyperlinkin, halutettasi napsauttamalla pääset muuten piilotettuun diaan ja samalla tavalla nappula siihen piilodiaan josta pääset palaamaan varsinaiseen esitykseen - onnistuisko näin..... En oo kyllä ite kokeillut tuota piilotettua diaa....
- esko taas
Ajatus oli, että ei poistuttaisi ollenkaan siitä "alkuperäisestä" diasta vaan dian päälle tulisi esim. pieni puhekuplan tyylinen loossi jossa olisi tarkentavaan tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98869- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41594
- 49579
- 25545