Mahtaako onnistua?
PowerPointtiin(07) pitäis saada semmoinen toiminto, kun hiiren vie jonkin objektin päälle tai klikkaa objektia, niin aukeaisi PopUp-ikkuna. Tarkoituksenani on siis saada esitykseen lisäselite jonka ei näy esityksessä, mutta sen saisi tarvittaessa helposti samalle dialle näkyviin. Mahtaakohan ohjelmassa olla tällaista mahdollisuutta.
PopUp toiminto
esko
2
775
Vastaukset
- miten olisi
ihan jonkin toimintonappulan lisääminen - eli lisäät nappulaan hyperlinkin, halutettasi napsauttamalla pääset muuten piilotettuun diaan ja samalla tavalla nappula siihen piilodiaan josta pääset palaamaan varsinaiseen esitykseen - onnistuisko näin..... En oo kyllä ite kokeillut tuota piilotettua diaa....
- esko taas
Ajatus oli, että ei poistuttaisi ollenkaan siitä "alkuperäisestä" diasta vaan dian päälle tulisi esim. pieni puhekuplan tyylinen loossi jossa olisi tarkentavaan tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532416
- 85894
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11855- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67539