Haluun ottaa suihin!

Poika 12wee

Haluun ottaa vaan joltai jätkältä suihin!
Olen 12wee poika ja se on nyt vähä outoo...

19

5234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

      Mitäs outoa siinä nyt on?

      • *Emmy*

        no eikö siin oo muka mitää outoo? siis. jos on homo, nii okei. mut ku must vaa tuntuu et ton viestin takana on joku vanha ukko... :(

        tai ihan sama. mut jos sä luulet olevas homo tai jtn. nii se saattaa viel muuttuu. monestikin jopa.


      • Poika12wee
        *Emmy* kirjoitti:

        no eikö siin oo muka mitää outoo? siis. jos on homo, nii okei. mut ku must vaa tuntuu et ton viestin takana on joku vanha ukko... :(

        tai ihan sama. mut jos sä luulet olevas homo tai jtn. nii se saattaa viel muuttuu. monestikin jopa.

        *murr*


    • jenni87

      sä oot vasta lapsi,
      ole kiltti ja lopeta tommonen
      höpötys!!!
      mua melkeil alko oikeesti (ihan oikeesti)
      itkettään kun sä tommosia tänne laitat.

      mee kavereitten kanssa leikkimään vielä
      kun voit.... :(

      • karhu.87

        Turha tuhlata lapsuutta kun sitä viellä on jäljellä sillä muutaman vuoden päästä et voi enään olla lapsi, joka saa leikkiä.
        Sitä on turha valittaa että ei lapsena saanut leikkiä kun on itse saanut valita ja kaikki ei saa valita.


      • poika12wee
        karhu.87 kirjoitti:

        Turha tuhlata lapsuutta kun sitä viellä on jäljellä sillä muutaman vuoden päästä et voi enään olla lapsi, joka saa leikkiä.
        Sitä on turha valittaa että ei lapsena saanut leikkiä kun on itse saanut valita ja kaikki ei saa valita.

        Mulla ei oo ku 1 kamu ja sekään ei oo ´mun kaa
        Ja kaikki muut kiusaa!
        että tässäpä tämä lapsuus!


      • karhu.87
        poika12wee kirjoitti:

        Mulla ei oo ku 1 kamu ja sekään ei oo ´mun kaa
        Ja kaikki muut kiusaa!
        että tässäpä tämä lapsuus!

        Voi kuule... on minuakin aikoinaan kiusattu mutta en antanut sen tuhota elämääni ja olen hakannut sen hemmon nyt kolmeen kertaan että saan nauraa sille.

        Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.


      • Neiti90

        JOs ei enää tunne olvansa lapsi! Jos ei yksinkertasesti enää haluu leikkii pikkuautoilla ni sitten ei! Jos kiinnostaaa suihinotto ni sit kiinnostaa! Jokainen ite päättä millon tuntee olevansa jo vanhampi ku lapsi!!! Kukaan ei voi käskeä mua enää leikkimään nukeilla! Aikuistuminen on jokaisen omien korvien välissä oleva juttu! Aikuiset ei voi sanoa että mene kotiis aikuistumaan!


    • *Girl*

      Mix sä haluut ottaa joltain suihin?
      Mix sä et just haluu, et joku kimma ottaa sulta suihin... ;) Sä taijat olla _homo_...

      • poika12wee

        Musta nyt ei vaan oikeen tuunu siltä et muija ottaa multa suihin...mukavaahan se olis :)


    • vaa

      No tuu tänne ni saat munaa suun täydeltä

      • Anonyymi

        No tuu sä😀


    • Terapeutti76

      Uskoisin, että sinulla poika12w ei ole turvallista suhdetta ikäisiisi ihmisiin. Ehkä sinulla ei myöskään ole turvallista suhdetta aikuiseen mieheen, joka olisi sinua kohtaan rakkautta osoittava (ei tarkoita seksuaalista). Tärkeää sinulle olisi saada kokea hyväksyntää ja välittämistä - joku mies jonka kanssa voisit mennä kalaan, metsäretkelle tai muuten vaan harrastaa jotain joka on sinulle mielekästä. Sitä kautta voit enemmän löytää itsesi ja tulla varmemmaksi siitä kuka sinä olet ja mitä haluat. Vaikka sinulla olisi kova kaipaus ottaa joltain suihin niin mä ehdottaisin, että se ei ole sun elämään paras vaihtoehto nyt - sulla on elämää vielä paljon edessä - kerkeät vielä tehdä monia asioita myöhemmin. Olisi kiva kuulla sinulta pitikö tässä viestissä mikään paikkaansa?

      • Poika12wee :(

        No mutta kun...Sä autoit mun löytämään sen...
        Mua ei oo IKINÄ viety ees uimaan eikä kalaan eikä metsään mihinkään yms. :(
        En osaa edes uida koska vanhempani eivät ole vieneet minua mihinkään....
        Mun isä ei puhu mulle koskaan mitään eikä vie mua mihinkään :(
        Se vain silloin tällöin huutaa yms....
        Ja mä olen viillellyt yms. itseäni mutta se ei ole auttanut...
        HELP!
        HELP!
        HELP!


      • Terapeutti76
        Poika12wee :( kirjoitti:

        No mutta kun...Sä autoit mun löytämään sen...
        Mua ei oo IKINÄ viety ees uimaan eikä kalaan eikä metsään mihinkään yms. :(
        En osaa edes uida koska vanhempani eivät ole vieneet minua mihinkään....
        Mun isä ei puhu mulle koskaan mitään eikä vie mua mihinkään :(
        Se vain silloin tällöin huutaa yms....
        Ja mä olen viillellyt yms. itseäni mutta se ei ole auttanut...
        HELP!
        HELP!
        HELP!

        Mä olen iloinen jos olen jotenkin voinut auttaa sua! Ja samalla surullinen siitä, että sulla ei ole ollut hyviä kokemuksia ja yhdessöoloa perheesi kanssa. Seuraavaksi voisimme miettiä - miten pääsisit eteenpäin ja voisit tehdä kaikkea kivaa - juuri noita mitä luettelit. Onko sinulla joitakin sukulaisia, joiden luona voisit käydä? Serkkuja? Haluatko sä käydä tätä keskustelua julkisesti vai haluutko meilata mulle?


    • 13vuotta

      13 vuotta myöhemmin. Otitko suihin?

      • Anonyymi

        21 -vuotta myöhemmin?


    • Voi kuule poika ei mitään hätää, mä tajusin ite sun iässäs että oon bi ei oo mitään outoo jos haluu ottaa suihin sä voit olla mikä sä haluut kunhan oot tyytyväinen itseesi ja voit hyväksyä sen mikä oot

    • Munaamullesuihinsulle

      Äänekoskelaiset pojat ohoi! Täältä sais munaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe