taas vei muut nenän edestä voitot, suomalaisten hypättyä eka kierros paskoihin tuulirakoihin. mutta eipä vaan odoteltu kuten itävallan poikii? suomalaiset tuomaritkin puukottaa omiaan, näköjään sääntö tuokin.
Vastaukset 3
- seli seli
Ettäkö tuulissa taasen vika, Kuningaskotka ei vienyt tarpeeksi aktiivisesti hyppyään, huonoa tekemistä, vai oliko itseluottamuksessa vikaa, täytyisi kysyä Tonilta..;))
- hieman ylhäällä
yli kulmien heittäytyen. Eihän siinä ole sen jälkeen mitään tehtävissä. Toinen oli "vanhaa" Jannea parempi mutta olen kyllä nähnyt muutaman kerran parempaakin.Turha siinä on tuulia ja tuuria miettiä.
- Leme
Tuulet taisivat olla kohtalaisen tasapuoliset, koska mitään lyhyiden ja pitkien hyppyjen jaksoja ei ollut.
Ahosen hypyn näki heti keulalta että poskilleen meni. Aikas alokasmainen virhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71930Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71771- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59568Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29520- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489