Sanya aika kammottava paikka

Lissu

Haluaisin tietää mistä ihmiset pitivät Sanyalla? Paikka oli mielestäni aika järkyttävä. Melkein missä vaan Aasiasa on hienommat rannat, hotellit, miljoona kertaa parempi palvelu ruoasta puhumattakaan... Silti useat suomalaiset haluavat Sanyalle. Mikä siinä viehättää?

10

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

      Olin viime kesänä Kanton-Hainan yhdistelmä matkalla ja olen täysin eri mieltä kanssasi. Aivan mahtava paikka,ihana ranta,ihana hotelli,ihanaa ruokaa,ihmiset ystävällisiä.Menen uudestaan ensi kesänä. Jos olet tyytymätön, niin olisiko syytä katsoa peiliin, jos olet nyrpistellyt nokkaasi, niin varmasti vanha sananlasku pitää paikkansa, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.Taidat olla varsinainen Pissa-Liisa. Sanyalta kun ei välttämättä saa niitä
      Burberryn feikki laukkuja,niin kuin muualla Kiinassa. No olishan siellä ollut "Mäkkäri"olisit syönyt siellä niin kuin muutkin ääliö turistit.

      • sanya rules

        Erilaiset aurinkolasit ihmisilla. Itse olen samaa mielta Lissun kanssa. Vetaisin itseni koyden jatkeeksi, jos olisin erehtynyt ostamaan matkan Kiinan Hawaijille.


      • sitten
        sanya rules kirjoitti:

        Erilaiset aurinkolasit ihmisilla. Itse olen samaa mielta Lissun kanssa. Vetaisin itseni koyden jatkeeksi, jos olisin erehtynyt ostamaan matkan Kiinan Hawaijille.

        sun pitäis varmaan etsiä se köysi, vai kommentoitko
        täällä matkakohdetta jossa et ole edes käynyt.


      • Lissu

        No jaa... Asun Kiinassa jo kolmatta vuotta ja mäkkärissä olen käynyt vissin kerran. Joten siitä ei ole kyse. Ja niitä feikkikamoja en todellakaan kaipaa. Joten älä turhaan hikeenny!

        Lähinnä siis ihmettelen itse paikkaa ja aktiviteettien mahdollisuutta, hotellien tasoa ja muutenkin yleistä palvelua.

        Mm. Aasiaa hyvin paljon kierrettyäni minun mielestä Sanya on todella häntäpäässä vs esim Filsut, Vietnam, Indonesia jne...

        Toki jos Hiltonissa hengaa niin kyllähän siihen tarkoitukseen Sanyakin sopii, mutta esim. Dadonghain puolella. Aika kammottavaa touhua....


      • Hui Lai Lee
        Lissu kirjoitti:

        No jaa... Asun Kiinassa jo kolmatta vuotta ja mäkkärissä olen käynyt vissin kerran. Joten siitä ei ole kyse. Ja niitä feikkikamoja en todellakaan kaipaa. Joten älä turhaan hikeenny!

        Lähinnä siis ihmettelen itse paikkaa ja aktiviteettien mahdollisuutta, hotellien tasoa ja muutenkin yleistä palvelua.

        Mm. Aasiaa hyvin paljon kierrettyäni minun mielestä Sanya on todella häntäpäässä vs esim Filsut, Vietnam, Indonesia jne...

        Toki jos Hiltonissa hengaa niin kyllähän siihen tarkoitukseen Sanyakin sopii, mutta esim. Dadonghain puolella. Aika kammottavaa touhua....

        Minkä ihmeen takia ylipäätänsä menit Sanyalle?
        Yleensä otetaan selvää kohteesta edes vähän, mikä ei sinun tilanteessasi olsi pitänyt olla kovin vaikeaa JOS kerran asut Kiinassa. Hotellin tasosta ei voi hirveästi valittaa jos haluaa mahdollisimman halvalla asua.Aktiviteetitkin olisit saanut selville,ennen matkaa jos olisit vaivautunut ottamaan selvää.Itse olen saanut siellä loistavaa palvelua ja asiakaspalvelu oli todella ystävällistä. Olen samaa mieltä kuin yksi kommentoija, että et varmaan ole ansainnut hyvää ja ystävällistä palvelua, on varmaan ulospäin näkynyt todella selvästi mikä "nirppanokka" olet


      • mi gkai see
        Hui Lai Lee kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia ylipäätänsä menit Sanyalle?
        Yleensä otetaan selvää kohteesta edes vähän, mikä ei sinun tilanteessasi olsi pitänyt olla kovin vaikeaa JOS kerran asut Kiinassa. Hotellin tasosta ei voi hirveästi valittaa jos haluaa mahdollisimman halvalla asua.Aktiviteetitkin olisit saanut selville,ennen matkaa jos olisit vaivautunut ottamaan selvää.Itse olen saanut siellä loistavaa palvelua ja asiakaspalvelu oli todella ystävällistä. Olen samaa mieltä kuin yksi kommentoija, että et varmaan ole ansainnut hyvää ja ystävällistä palvelua, on varmaan ulospäin näkynyt todella selvästi mikä "nirppanokka" olet

        sanya. olen asunut nyt 3 vuotta enemmän sanyalla, kinassa muutenkin, kuin suomessa. sanya vasta aloittelee turismia, sen takia tää on nyt ehkä toisille maailman matkaajille huono paikka. ite tykkään ku tämä ei vielä ole niin " turistilla" , tietysti itänaapurin immeisiä melko kovasti. kaikki muuttuu, 2-3 vuotta, kaikki ehkä samanlaista ku muualla aasiasssa.siis turisti mestoissa. toivottavasti ei !!!!!!!!!!!! t. janne


      • Lissu
        mi gkai see kirjoitti:

        sanya. olen asunut nyt 3 vuotta enemmän sanyalla, kinassa muutenkin, kuin suomessa. sanya vasta aloittelee turismia, sen takia tää on nyt ehkä toisille maailman matkaajille huono paikka. ite tykkään ku tämä ei vielä ole niin " turistilla" , tietysti itänaapurin immeisiä melko kovasti. kaikki muuttuu, 2-3 vuotta, kaikki ehkä samanlaista ku muualla aasiasssa.siis turisti mestoissa. toivottavasti ei !!!!!!!!!!!! t. janne

        Siis paikkahan se on missä moni muukin. Mutta ei ole missään tapauksessa kehittynyt hyvä-tasoiseksi! Todnäk jokusen vuoden kuluttua asiat aivan erilailla.

        Sitä minä lähinnä hain, että Sanyaa on turha ylikehua, koska todellisuus ei vastaa näitä kirjoituksia.

        Ja Kiinassa ei päde sananlasku metsään huutamisesta. Trust me! Eikä tarvitse olla ylimielinen nirppanokkakaan, kyllä sitä palvelua saa hakea välillä ihan ystävällinen Kiina-ystäväkin.


      • pissa liisa
        Lissu kirjoitti:

        Siis paikkahan se on missä moni muukin. Mutta ei ole missään tapauksessa kehittynyt hyvä-tasoiseksi! Todnäk jokusen vuoden kuluttua asiat aivan erilailla.

        Sitä minä lähinnä hain, että Sanyaa on turha ylikehua, koska todellisuus ei vastaa näitä kirjoituksia.

        Ja Kiinassa ei päde sananlasku metsään huutamisesta. Trust me! Eikä tarvitse olla ylimielinen nirppanokkakaan, kyllä sitä palvelua saa hakea välillä ihan ystävällinen Kiina-ystäväkin.

        kuka täällä on "yli kehunut" jos joku tykkää niin tykkää ja jos tykkää ihan hirveästi niin nehän on helvetti soikoon makuasioita. Ja todellakin sananlasku metsään huutamisesta pätee missä vaan, jos olet ystävällinen ja iloinen niin ihan varmasti palaute on parempaa. Tuon sananlaskun voisi kiteyttää näin: "sitä saa mitä tilaa". Sanoit että "todellisuus ei vastaa näitä kirjoituksia" voi perkele, koita nyt tajuta, että
        jokaisella on se oma mielipide ja jos on tykännyt niin se on hänelle itselleen todellista.
        Et vaikuta miltään ruudinkeksijältä joten en yhtään ihmettele saamaasi palvelua...


      • Rimpeli
        pissa liisa kirjoitti:

        kuka täällä on "yli kehunut" jos joku tykkää niin tykkää ja jos tykkää ihan hirveästi niin nehän on helvetti soikoon makuasioita. Ja todellakin sananlasku metsään huutamisesta pätee missä vaan, jos olet ystävällinen ja iloinen niin ihan varmasti palaute on parempaa. Tuon sananlaskun voisi kiteyttää näin: "sitä saa mitä tilaa". Sanoit että "todellisuus ei vastaa näitä kirjoituksia" voi perkele, koita nyt tajuta, että
        jokaisella on se oma mielipide ja jos on tykännyt niin se on hänelle itselleen todellista.
        Et vaikuta miltään ruudinkeksijältä joten en yhtään ihmettele saamaasi palvelua...

        Koimme kanssa karvaan pettymyksen Sanyassa. Rantaa kyllä löytyi ja hotellikaan ei ollut huonommasta päästä, mutta siihen se sitten loppuikin. Kaiken keräämäni tiedon mukaan paikan olisi pitänyt olla täysi paratiisi, mutta jotain jäi uupumaan. Ehkä meidän perhe ei ollut vielä valmis kohtaamaan Kiina, mutta vaikka mitä teki niin palvelu oli todella epämääräistä ja kaikki oli vain todella hankalaa.
        Vaikka me yritimme, niin me emme löytäneet sitä paratiisia minkä niin moni muu on sieltä löytänyt, joten tänä vuonna kokeillaan jotain muuuta.


      • tarkoittaa
        Rimpeli kirjoitti:

        Koimme kanssa karvaan pettymyksen Sanyassa. Rantaa kyllä löytyi ja hotellikaan ei ollut huonommasta päästä, mutta siihen se sitten loppuikin. Kaiken keräämäni tiedon mukaan paikan olisi pitänyt olla täysi paratiisi, mutta jotain jäi uupumaan. Ehkä meidän perhe ei ollut vielä valmis kohtaamaan Kiina, mutta vaikka mitä teki niin palvelu oli todella epämääräistä ja kaikki oli vain todella hankalaa.
        Vaikka me yritimme, niin me emme löytäneet sitä paratiisia minkä niin moni muu on sieltä löytänyt, joten tänä vuonna kokeillaan jotain muuuta.

        mainitsemasi "epämääräinen palvelu"?

        Voisitko myös ystävällisesti kertoa muutaman yksityiskohdan: mikä esimerkiksi oli "vain todella hankalaa" ja mikä jäi mielestäsi uupumaan "täydestä paratiisista"?

        Vielä yksi kysymys: mitä tarkoitat kun kerrot "vaikka mitä teki niin palvelu oli..." Tarkoitatko palvelun olleen huonoa joka paikassa vai ryhdyitkö oikein kerjäämään palvelua, mutta huonolla menestyksellä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2255
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1705
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1563
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe