Tiedoksi niille Potter-faneille, jotka eivät ole vielä kirjaa ostaneet tai eivät jostain syystä viitsi ostaa, niin olen jo jonkin aikaa kytännyt kirjaston tietokannasta:
http://www.helmet.fi
että koska se ilmestyy ja tänä aamuna bongasin tiedon, että kirjoja löytyy jo Helsingin kirjastoissa 386 kpl ja niitä on nyt tähän mennessä varattu pikkasen yli 300 kpl.
Eli, jos olet nopea, ehdit lainaamaan kirjan, ennen kuin muut. Itse varasin jo omani ja ensi viikolla pitäisi mulla olla uunituore kirja.
Usko tai älä
Harry Potter kirjastossa
4
447
Vastaukset
- on ihan
mätä systeemi kun varauksia ei voi tehdä ennen kuin kirja näkyy kirjaston tietokannassa, missä se näkyy vasta sitten kun kirja on jo SAAPUNUT kirjastoon!
Onneksi olen voinut varata kirjan jo kuukausia sitten omasta kirjastostani, missä aineisto on varattavissa heti kun se on tilausvaiheessa. Periaatteessa siellä on mahdollista tehdä myös ennakkovarauksia. Ei onnistuisi ikipäivänä Helmetissä...- dore
tampereella olen olllut jonossa jo muutaman kuukauden. kirjan sain heti perjantaina!
- ei uskoisi
dore kirjoitti:
tampereella olen olllut jonossa jo muutaman kuukauden. kirjan sain heti perjantaina!
Ei uskoisi, että Tampereella oltaisiin niin edistyneitä, mutta pakko onnitella. Minulla tuo kirja on varmaan huomenna tai ylihuomenna, sillä käsittely näyttää varsin hitaalta. Vain 30 kirjaa tunnissa. Eli, tunti sitten olin sijalla 120 ja nyt sijalla 90. Eilen olin sijalla 277, kun kirjoja oli 388 kpl.
- kirja tuli
jo perjantaina. se tuli sillon kirjastoihin, ja mä olin ollut ensimmäinen varaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait803422Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41374Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41121- 261096
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68820Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es45788Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45739Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29713Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4687