Tiedoksi niille Potter-faneille, jotka eivät ole vielä kirjaa ostaneet tai eivät jostain syystä viitsi ostaa, niin olen jo jonkin aikaa kytännyt kirjaston tietokannasta:
http://www.helmet.fi
että koska se ilmestyy ja tänä aamuna bongasin tiedon, että kirjoja löytyy jo Helsingin kirjastoissa 386 kpl ja niitä on nyt tähän mennessä varattu pikkasen yli 300 kpl.
Eli, jos olet nopea, ehdit lainaamaan kirjan, ennen kuin muut. Itse varasin jo omani ja ensi viikolla pitäisi mulla olla uunituore kirja.
Usko tai älä
Harry Potter kirjastossa
4
433
Vastaukset
- on ihan
mätä systeemi kun varauksia ei voi tehdä ennen kuin kirja näkyy kirjaston tietokannassa, missä se näkyy vasta sitten kun kirja on jo SAAPUNUT kirjastoon!
Onneksi olen voinut varata kirjan jo kuukausia sitten omasta kirjastostani, missä aineisto on varattavissa heti kun se on tilausvaiheessa. Periaatteessa siellä on mahdollista tehdä myös ennakkovarauksia. Ei onnistuisi ikipäivänä Helmetissä...- dore
tampereella olen olllut jonossa jo muutaman kuukauden. kirjan sain heti perjantaina!
- ei uskoisi
dore kirjoitti:
tampereella olen olllut jonossa jo muutaman kuukauden. kirjan sain heti perjantaina!
Ei uskoisi, että Tampereella oltaisiin niin edistyneitä, mutta pakko onnitella. Minulla tuo kirja on varmaan huomenna tai ylihuomenna, sillä käsittely näyttää varsin hitaalta. Vain 30 kirjaa tunnissa. Eli, tunti sitten olin sijalla 120 ja nyt sijalla 90. Eilen olin sijalla 277, kun kirjoja oli 388 kpl.
- kirja tuli
jo perjantaina. se tuli sillon kirjastoihin, ja mä olin ollut ensimmäinen varaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637