Kodin Ykkönen työpaikkana

MaijaMatiasMyyjä

Hei, onko kenelläkään tietoa Kodin Ykkösissä työskentelystä? Millaiset henkilökuntaedut siellä on? Entäs palkkaus?

13

3527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työpaikoissa

      on sinun tehtävä työsi hyvin ja luotava itsesi ympärile hyvä työviihtyvyys, tokihan osaan vaikuttaa esimies, mutta avoimena persoonana sinä olet pääosassa. K1 Keskon yleiset henkilökuntaedut, palkkaus työehtosopimusten mukainen.

      • aivan_

        taitaa olla esimiehen puhetta tuo vastaus..
        vieläpä kyllästyneen sellaisen ?


    • jees...

      kodin 1 henkilökuntaedut -15% käyttötavarasta, 10% elektroniikka mutta ei saa alennusta jos tuote on plussakorttitarjouksessa. alea saa myös tosiaan esim k-kengästä ja intersportista norm. hintasista tuotteista. ruuista ei saa tietenkään mistään alea.

      • kauppaan vaan

        ..ellet ole luonteeltasi perseennuolija esimiehiä kohtaan. Sinun on osattava liittoutua esimiesten puolelle ja näytellä muka-lojaalia työkavereitasi kohtaan vaikka näin ei ole. Esimiehet pitävät tiettyjä idiootti-myyjiä narussaan ja nämä daijut heittelevät vaikka voltteja etteivät vain joutuisi pois rakkaan "perheensä" rakastavasta huolenpidosta. Jos haluat nauttia myyjän orjatyöstä, muista, että älä koskaan kyseenalaista pomoasi tai työpaikkaasi, saattaa olla että tällöin sinut savustetaan ulos.
        Kodin Ykkönen on paskin työpaikka missä olen koskaan ollut töissä, esimiehet käsittämättömän kieroja johtajasta puhumattakaan. En suosittele ellet asu pääkaupunkiseudun ulkopuolella.


      • ajckk

        kyllä sitä saa tietyistä ruokakaupoistakin vähän alennusta. :)


      • tuleva esimies
        kauppaan vaan kirjoitti:

        ..ellet ole luonteeltasi perseennuolija esimiehiä kohtaan. Sinun on osattava liittoutua esimiesten puolelle ja näytellä muka-lojaalia työkavereitasi kohtaan vaikka näin ei ole. Esimiehet pitävät tiettyjä idiootti-myyjiä narussaan ja nämä daijut heittelevät vaikka voltteja etteivät vain joutuisi pois rakkaan "perheensä" rakastavasta huolenpidosta. Jos haluat nauttia myyjän orjatyöstä, muista, että älä koskaan kyseenalaista pomoasi tai työpaikkaasi, saattaa olla että tällöin sinut savustetaan ulos.
        Kodin Ykkönen on paskin työpaikka missä olen koskaan ollut töissä, esimiehet käsittämättömän kieroja johtajasta puhumattakaan. En suosittele ellet asu pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

        Kodin 1 on erittäin hyvä ja arvostettu työpaikka.Vain harvat ja valitut saavat työskennellä siellä.
        Meillä joka vuosi koulutetaa ja päivitetään uusia tehtäviä joten työ-olosuhteet pysyvät mielekiintoisina
        vuodesta toiseen.Esimies ja johtaja taso suomen parhaimmistoa.Eli jos jotain kautta onnistut saamaan jalkasi oven väliin, niin käytä tilaisuutesi hyväksi.Parhaimmillaan se voi olla tulevaisuutesi käännekohta.
        Työ tyytyväisyys on mitattu joka vuosi ja poikkeuksellisesti muihin yrityksiin nähden se on suomen huippua. Ystävällisyys,yhteenpuhaltamisen tarve,leikkimielinen kilpailu sekä tekemisen meiniki on konsernin motto.Omasta puolestani voin kertoa että se on tuonut elämääni niin sisältöä kuin ryhtiä.
        Suosittelen sitä kuten muutkin työntekijämmekin.
        Jos et halua elämäsi uralle valitse joku muu, mutta jos haluat parasta valitse Kodin1.
        Huippu-ammatilaisten paikka!!!!!!!


      • uraputki
        tuleva esimies kirjoitti:

        Kodin 1 on erittäin hyvä ja arvostettu työpaikka.Vain harvat ja valitut saavat työskennellä siellä.
        Meillä joka vuosi koulutetaa ja päivitetään uusia tehtäviä joten työ-olosuhteet pysyvät mielekiintoisina
        vuodesta toiseen.Esimies ja johtaja taso suomen parhaimmistoa.Eli jos jotain kautta onnistut saamaan jalkasi oven väliin, niin käytä tilaisuutesi hyväksi.Parhaimmillaan se voi olla tulevaisuutesi käännekohta.
        Työ tyytyväisyys on mitattu joka vuosi ja poikkeuksellisesti muihin yrityksiin nähden se on suomen huippua. Ystävällisyys,yhteenpuhaltamisen tarve,leikkimielinen kilpailu sekä tekemisen meiniki on konsernin motto.Omasta puolestani voin kertoa että se on tuonut elämääni niin sisältöä kuin ryhtiä.
        Suosittelen sitä kuten muutkin työntekijämmekin.
        Jos et halua elämäsi uralle valitse joku muu, mutta jos haluat parasta valitse Kodin1.
        Huippu-ammatilaisten paikka!!!!!!!

        Hei kiitos asiallisesta kommentista.Kiva kuulla että ykkösten henki työntekijää kohden on niin hyvä.
        Hyvä esimiestaito on minulle tosi tärkeetä ja jos vielä palkkauskin kohdillaan taidampa hakea sinne.
        Kaverini tienasi K1 viimme kesänä 2 kuukaudessa 4000,-.e .Se on opiskelialle tosi iso raha.
        Kovasti kiinnostaisi myös tuo mestarikoulutus jota k-ryhmä järjestää.Siitä varmaakin olisi hyötyä minulle
        tulevaisuudessa.Nyt opiskelen tradenomiksi.


      • porjoiskarjala
        uraputki kirjoitti:

        Hei kiitos asiallisesta kommentista.Kiva kuulla että ykkösten henki työntekijää kohden on niin hyvä.
        Hyvä esimiestaito on minulle tosi tärkeetä ja jos vielä palkkauskin kohdillaan taidampa hakea sinne.
        Kaverini tienasi K1 viimme kesänä 2 kuukaudessa 4000,-.e .Se on opiskelialle tosi iso raha.
        Kovasti kiinnostaisi myös tuo mestarikoulutus jota k-ryhmä järjestää.Siitä varmaakin olisi hyötyä minulle
        tulevaisuudessa.Nyt opiskelen tradenomiksi.

        Missä löytyy kodin1 pääkaupunkiseudulla.Riittääkö kaupallinen koulutus pääsyvaatimuksiin vai pitääkö
        olla ylioppilas.Mie haluun sinne töihin.Sisustus on mun juttu.


      • Varisto paras
        porjoiskarjala kirjoitti:

        Missä löytyy kodin1 pääkaupunkiseudulla.Riittääkö kaupallinen koulutus pääsyvaatimuksiin vai pitääkö
        olla ylioppilas.Mie haluun sinne töihin.Sisustus on mun juttu.

        Ainakin Vantaalla Varistossa,olen työskennellyt siellä nyt noin 3kk ja täytyy sanoa että paras paikka
        kaikista työpaikoistani.Tosi mukavia työkavereita ja esimiehet ihan ok.Suosittelen kaikille sisustuksesta kiinnostuneille.


      • K1
        kauppaan vaan kirjoitti:

        ..ellet ole luonteeltasi perseennuolija esimiehiä kohtaan. Sinun on osattava liittoutua esimiesten puolelle ja näytellä muka-lojaalia työkavereitasi kohtaan vaikka näin ei ole. Esimiehet pitävät tiettyjä idiootti-myyjiä narussaan ja nämä daijut heittelevät vaikka voltteja etteivät vain joutuisi pois rakkaan "perheensä" rakastavasta huolenpidosta. Jos haluat nauttia myyjän orjatyöstä, muista, että älä koskaan kyseenalaista pomoasi tai työpaikkaasi, saattaa olla että tällöin sinut savustetaan ulos.
        Kodin Ykkönen on paskin työpaikka missä olen koskaan ollut töissä, esimiehet käsittämättömän kieroja johtajasta puhumattakaan. En suosittele ellet asu pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

        Viestistäsi huomaa ettei työpaikkasi ollut se sinun unelma paikkasi.Normaali työntekijä pystyy kyllä
        suodattamaan pahan-olonsa ja keskittymään siihen varsinaiseen, eli työn tekoon.Tälläisiä valittajia
        on enemmissä määrin tullut ketjuumme.Ne myrkyttävät muidenkin työ-moraalin ja saavat asiat
        näyttämään entistä huonommilta.Kaupallinen työ on entistä hektisempää ja siihen tarvittava
        pääoma on on pidettävä kurissa, jos lähdet tuolle valittajan tielle työpaikkasi on väärä.
        Kaupunki tarjoaa varmastikin jotain mukavaa ja yhteisöllistä puuhaa jolloin voit jättää
        liike-elämän meille muille, jotka siihen on sitoutuneet.


      • kokemuksellasyvästi
        ajckk kirjoitti:

        kyllä sitä saa tietyistä ruokakaupoistakin vähän alennusta. :)

        eikä koohon


      • joku vaan
        K1 kirjoitti:

        Viestistäsi huomaa ettei työpaikkasi ollut se sinun unelma paikkasi.Normaali työntekijä pystyy kyllä
        suodattamaan pahan-olonsa ja keskittymään siihen varsinaiseen, eli työn tekoon.Tälläisiä valittajia
        on enemmissä määrin tullut ketjuumme.Ne myrkyttävät muidenkin työ-moraalin ja saavat asiat
        näyttämään entistä huonommilta.Kaupallinen työ on entistä hektisempää ja siihen tarvittava
        pääoma on on pidettävä kurissa, jos lähdet tuolle valittajan tielle työpaikkasi on väärä.
        Kaupunki tarjoaa varmastikin jotain mukavaa ja yhteisöllistä puuhaa jolloin voit jättää
        liike-elämän meille muille, jotka siihen on sitoutuneet.

        Yksinkertaisesti siitä syystä että työpaikalla valittaminen ei ole tervellistä jos haluaa työpaikkansa säilyttää.

        Ainoa reitti on liiton kautta epäkohtiin tarttuminen eikä silläkään tunnu olevan mitään vaikutusta asioiden kulkuun. Jos jostakusta halutaan päästä eroon, se kyllä saadaan hoidettua erilaisilla konsteilla. En suosittele kenellekkään työpaikaksi paitsi kesätyöpaikkana.

        Pomot tosiaan on kieroja ja ainoa tapa selvitä täysjärkisenä on pomppia pomojen pillin mukaan.

        Jousta firmaanpäin vaikka firma ei joustakkaan takasin.


      • ***
        kauppaan vaan kirjoitti:

        ..ellet ole luonteeltasi perseennuolija esimiehiä kohtaan. Sinun on osattava liittoutua esimiesten puolelle ja näytellä muka-lojaalia työkavereitasi kohtaan vaikka näin ei ole. Esimiehet pitävät tiettyjä idiootti-myyjiä narussaan ja nämä daijut heittelevät vaikka voltteja etteivät vain joutuisi pois rakkaan "perheensä" rakastavasta huolenpidosta. Jos haluat nauttia myyjän orjatyöstä, muista, että älä koskaan kyseenalaista pomoasi tai työpaikkaasi, saattaa olla että tällöin sinut savustetaan ulos.
        Kodin Ykkönen on paskin työpaikka missä olen koskaan ollut töissä, esimiehet käsittämättömän kieroja johtajasta puhumattakaan. En suosittele ellet asu pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

        En tiiä kodin1 sestä sen enempää duunipaikkana mut ois hyvä tietää minkälainen on (esimies) ja mite ruokailu/työajat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe