Kuinka alottaa snoukkaus??

P4ski4inen

Nii mää haluaisin vinkkejä ,ku haluaisin alottaa snoukkauksen mut en oikee tiijä et miten sen alotan? Oon muutamana vuonna laskenu "leikkilaudalla" tollasissa pulkkamäjissä ja oon kauan halunnu alottaa snooukkaa, mut ku en uskalla sillee kokkeilla ku me käyää vaa koulun kans laskettelee ja sit jos en osaa nii kaikki nauraa. Mut nyt oon päättäny et pyyän emäntää lähteen viemää mut ja kaverit päiväks vaik syötteelle ja kokkeilen laualla, nii nyt sillee et onko vääriä ja oikeita tapoja laskee laualla?? Ois kiva jos vastaisitte mahollisimman nopeeta.

7

1974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aksu R.

Noooooooo... Ei oikeestaa oo vääriä tapoja laskee laudal ja oikeita on kaikki koska laskeehan silti vaikka nii no sama se. Suostutele sitä sun "emäntääs" viemää teijät sinne tai lähette omin päin.

• P4ski4inen

Ookke voispa sanoo, mut se ei meinaa et se on mun emäntä vaa siis se on mun äiti!Ku sitä vaa sanotaa emännäks!

• Nimetön

Eiku tuut vaan Riuttan alamajan kahvioon lauantaina klo.13.30 ja ilomattaudu lauta kouluun niin siitähän se homma etenee.

• toto african man

• käyppä muutaman kerran lumilautailukoulussa auttaa alkuun......

• Nönnönönönö

8DD Kannattaa ostaa lauta/vuokrata. Sitten vain johonkin minimäkeen [kannattaa jonkun voimakkaan henkilön kanssa] mennä harjoittelee käännöksiä jarrutusta jne. Sitten meet isompiin mäkiin ja lopputulos on ->hyvä lautailija. Kehityt kuitenkin kokoajan ;)

• -95

Osaan snoukkaa oon snoukannu jo 4 vuotta. Oon -95. Indy 360 on vitun helppo.. ja harrastan myös motocrossii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      63
      3914
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      205
      3496
    3. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      249
      2949
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      71
      2499
    5. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      1889
    6. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      1622
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      12
      1537
    8. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1496
    9. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      18
      1496
    10. Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin

Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik
      Maailman menoa
      51
      1471
    Aihe