VAIKEAA SERIFFI? AGUILERA POIS MEDIASTA!
MEDIAHUORA ON MEDIAHUORA.
6
778
Vastaukset
- merkitystä,
joten pidä turpa kiinni!!
Mediahuora on kuten nämä Marika Fingeroosin ja nämä Kanervan, Vanhasen "salarakkaat." - tarpeeksi huomiota
tämä provo-viestien kirjoittaja,joten nyt yrittää uudestaan.Hohhoijaa...
- ymmärtää englantia
Oletko koskaan kuunnellut hänen lyriikoitaan? Esim. Beautiful, The voice within ym, niissä on tosi paljon asiaa, toisin kuin esim. Britneyn biiseissä.
- Britney vittuuun! Miksi ole...
olen Britney fani jos en kuuntele mediahuorien musiikkia(BS JA Ca)!
- pennut
Britney vittuuun! Miksi ole... kirjoitti:
olen Britney fani jos en kuuntele mediahuorien musiikkia(BS JA Ca)!
pysykää poissa! Mikä tukistaa kun tänne on pakko tulla huomiota kerjäämään? Jos et tykkää, suksi kuuseen.
- on.
todella surkeaa ja kateellista puuhaa. Trollaaminen täyttää tyhjän ja surkean elämäsi. Jos et pysty itse saamaan vuokrarahoja kokoon ja elät valtion kustannuksella, se ei ole Christinan vika. Hän on menestynyt ja rikas etkä sinä voi sille yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain14210202Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-729753Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1056789Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2005207- 1734939
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1493758- 1702591
- 782575
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1642413- 582252