onko kukaan käynyt Perthissä Syyskuussa?
millainen sää sielä on?.
ja entä mistä halvat lennot
perthiin syyskuussa
4
1120
Vastaukset
- itsekkin lähdössä...
Itse en ole vielä käynyt Perthissä, mutta sinne samoihin aikoihin myös menossa...
Itse löysin säätietoja, että siellä olisi kevät ja lämpötilat vaihtelesivat 18 - 20 astetta, pohjoisemmassa hieman lämpimämpää.
Itse löysin halvimman lennon supersaverin kautta, menolippu 731€ syyskuun alussa...menopaluu lienee edullisempi
Googlettamalla löytyy suht paljon tietoa, sitä kannattaa käyttää hyväksi... - Kenguru77
Perth on aivan upea kaupunki. Hyvänä kontrastina Perthin pilvenpiirtäjiin on 20min paikallisjunamatkan päässä oleva Fremantlen satamakaupunki, josta itse asiassa pidin vielä enemmän. Yhteensä 6 viikkoa kahtena eri kertana tullut vietettyä siellä ja kesällä mennään taas.
Lämpötiloista...ei Perthissä koskaan ole huono sää. Virallisesti 300 aurinkoista päivää vuodessa takaa sen. Kyllä syyskuussakin voidaan päästä hellelukemiin.
Edestakaisen lennon olen halvimmillaan saanut 1200e. Kyseessä oli vielä KLM:n "suora" lento Amsterdamin ja Kuala Lumpurin kautta. Yleisesti taitaa halvimmat lennot Perthiin olla kuitenkin Lontoosta, eli jos haluaa oikein sniiduilla niin ottaa lennot sieltä(vaikka ebookersin kautta) ja järkkää muuta kautta erilliset lennot Lontooseen. - aussie-jack
syyskuussa A$ 500 Virgin Blue tänään ostettuna.
- Pepsa
Olen menossa "talveksi" Ausseihin. lähden ensi viikolla. Meno-paluu Helssingistä Sydneyyn Kilroylta n. €1300 jotain sitten piipahdan erikseen Perthissä, Qantasin domestic meno-paluu Sydney-Perth n. €250. Tarjouksia molemmat, tiiviisti hintoja seuraten, hyvissä ajoin ostettu.
Olen Suomessa asuvan Perthiläisen ystävän puheista käsittänyt että Perthissä tosiaan jokatapauksessa hyvä ja lämmin sää, jos nyt vaikkapa Suomeen vertaa. ;)
looking forward to it!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis512182Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj671844- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731288Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871099Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089