väsymys valtaansa saa
päivä päättyy
silmäluomet painaa
vain uneen mies nyt tyytyy
hetkeksi silmiin välähtää
kirkkaana kuva sinusta
kymmenien vuosien takaa
kuva suuresta rakkaudesta
miksi tulit
en ole sinua ajatellut
mitä minulle kerrot
vastaan etten ole unohtanut
hiljaa makaan
jos avaan silmäni
Sinä huomaat varmaan
kiihtyneen sydämen sykkeeni
Syke
16
534
Vastaukset
Unen rajamailla,
saapuvat tutut ja tuntemattomat,
muistot ja ja unohtuneet asiat.
Hyvä, että sait kerrottua,
ettet ole unohtanut.
Minuun jäi tästä runosta hyvä mieli!
(unennäkijä olen itsekin)- tomppa2006
...vaan, runottarelle tomppa toivottaa...
Unen rajamailla tulee ainakin minulle myös paljon runotekstiä mieleen, ei millään jaksaisi nousta kirjoittamaan ylös, joskus on pakko.
Hyvästä ja kannustavasta palautteesta tulee hyvä mieli. Sinä sen aikaan sait minulle, kiitos.
- padme_amidala
..osuitpa taas runollasi johonkin herkkään kohtaan, juuri kun luulin hallitsevani virkailmeen *huokaus*. Hieno runo aamun alkajaisiksi, pidin kovasti sivuvaikutuksista huolimatta.
- tomppa2006
...tunteellisella ihmisellä on herkkiä kohtia...
Onneksi tiedän sinun toipuvan ja saavan tiukan virkailmaan taas hallintaan.
Kiitos padme palautteesta!
- lindalinda1
että olet jossain aiemmassa runossasikin puhunut
" Hänestä "
Kaunis kuva vuosien takaa, runosi kertoi sen
mitä näit - nautinto.- tomppa2006
...on olemassa naisia, joita mies ei koskaan unohda...
Tunteellisella tuulella kirjoitettu runo.
Kiitos linda palautteesta!
- kaaru
...tekee terää syke, saa veret kiertämään ja odottamaan jotakin, joka ikävän pyyhkis pois.
Kaunis ja kaihoisa runo:)- tomppa2006
...pitää terveyden kunnossa, kun ei vaan ole liikaa sitä sykettä...
*hymyilee*
Voin tehdä seuraavaksi ikävän karkoitus rakkausrunon. En vielä lupaa, mutta katsotaan! - kaaru
tomppa2006 kirjoitti:
...pitää terveyden kunnossa, kun ei vaan ole liikaa sitä sykettä...
*hymyilee*
Voin tehdä seuraavaksi ikävän karkoitus rakkausrunon. En vielä lupaa, mutta katsotaan!miten saisit meidät karistettua perästäsi...nauraa:)))
Ei taida "humupekalta" onnistua, me vaan laitetaan hameen helmat heilumaan tiuhempaan...yes.
No leikki leikkinä, nyt on vain omat mietteet "hunningolla" kun ei suuntaa tiedä eikä osaa päättää eikä kukaan päätä puolestani...hymyilee - tomppa2006
kaaru kirjoitti:
miten saisit meidät karistettua perästäsi...nauraa:)))
Ei taida "humupekalta" onnistua, me vaan laitetaan hameen helmat heilumaan tiuhempaan...yes.
No leikki leikkinä, nyt on vain omat mietteet "hunningolla" kun ei suuntaa tiedä eikä osaa päättää eikä kukaan päätä puolestani...hymyilee...jo olla rakkauden karkoitus runon, jotta teidät saisi karistettua, heh...
On hieno tunne, kun huomaa saaneen hameen helmat heilumaan. Vielä hymyssä suin, ei tämä elämä niin vakavaa ole?
Tunnen sinun naurusi tänne saakka, se tulee näytöltä korviini...ja tuo minulle todella hyvän mielen.
- *MURUKULTA*
Siis,,,siis,,,Murua viedään nyt kuin laskiämpäriä!
Minut koppasit tunnelmaan kybällä... *punastelee*
äh..kun ei saa sanotuksi,,juunou!!..
Noh, energia oli tunnettavissa,,jos näin sanosi,,;þ
*Hymy* 'Meidän' ihanat miehet on liikkeellä het aamusta,,vauh!
Mukvaa pvää, Toppa ja kiitosss... :D- tomppa2006
...kyllä minä murukulta tiedän, tomppa tietää...
Että ihan tunnettavaa energiaa, ei paha. Varsinkaan kun on paljon puhetta uusiutuvien energialähteiden löytymisen tarpeesta.
Kiitos sähäkästä palautteesta!
Mut aamu jo saapui.
Ylös unelmista.
Uuteen päivään.
Hankkimaan uusia unelmia.
Muistoja.
Kiitos ja hyvää huomenta.- tomppa2006
...niistä saa yllättäviä tuntemuksia, lähes kummallisia...
Tämä päivä on hyvässä vauhdissa, toivottavasti sinullekin mukavissa merkeissä.
tomppa kiittää
- *Rakkaudenlahja*
sinä osaat sitten kirjoittaa kauniita rakkausrunoja.
Runoistasi saa aina hyvää mieltä.
On upeaa huomata aitoutta ja aihe on tälläkin kertaa ihana.
Sydämellinen kiitos jälleen kauniista runostasi!- tomppa2006
...olen liikkeellä, en ehkä niinkään kirjoittaakseni suurta rakkausrunoa, vaan kirjoittaakseni suurista tunteista...
Hyvä palaute kannustaa kirjoittamaan, kiitos sinun palautteesta.
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132772
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521936Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4411611Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531513Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661432Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641298Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251286Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141236- 621103
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23958