Lahja ristiäisiin?

ei kummi

Olen saanut kutsun ristiäisiin ja en ole siellä kummin ominaisuudessa.
Luin täältä palstalta, että lapselle on tapana viedä lahja, vaikka siis ei olisikaan kummi.
Löysin laatulahjat.fi sivustolta sellaisen vauvapyyhkeen ( jossa huppu) ja siihen saa tekstin "kullanmuru tai söpöliini", koska nimeähän en vielä tiedä. Onko se sopiva lahja tuohon tilanteeseen?

4

1222

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

Uskon, että vanhemmat ovat hyvin tyytyväisiä antamaasi lahjaan.

• Juttaka

Kiva huomata että laatulahjat.fi on löytänyt tämänkin palstan.

• tätä vaihtoehtoa
        Juttaka kirjoitti:

Kiva huomata että laatulahjat.fi on löytänyt tämänkin palstan.

Luulin, että täällä voi kysyä muilta mielipidettä, koska tämmöisiä ei voi oikein tietää. Katsoin kyllä tuotteita myös lahjanet.com sivustolta, mutta osteleeko vain kummit noita tuotteita?
        Ja ymmärsinkö oikein, että täällä ei voi kertoa sivustojen nimiä.... vain tuotteita?

• -e-

sivustojen nimiä viesteihinne näillä palstoilla, vaikka kuinka haluaisitte muille niistä kertoa. Niihin tulee todella "rumiakin" vastauksia ja aiheuttaa vain pahaa mieltä viattomillekin osapuolille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe