Charlotte

*Seuralainen*

Keräsin messutavaroita hitaasti vetolaukkuuni. Nämä pari päivää olivat menneet todella nopeasti ja olin nauttinut päivistä vaikka ne olivatkin olleet raskaita ja pitkiä. Vedin laukkuni kiinni ja katsahdin Lisaa, joka pakkaili omia tavaroitaan. Hän hymyili minulle vaisusti, mikä kuvasti hyvin suhdettamme viime aikoina. Olin odottanut pitkään näitä messuja ja nyt niiden mentyä ohitse tunsin valtavaa pettymystä. En ollut juurikaan edes jutellut Lisan kanssa, saati sitten mitään muuta. Sain tavarani pakattua ja päätin mennä hänen luokseen kysymään ehtisikö hän kahville. Ehdin vain Lisan viereen avatakseni suuni, kun kuulin takaani hennon äänen ’Hej Lisa.’ Käännyimme molemmat katsomaan vaaleaa lyhyttukkaista naista. Nainen meni suoraan ohitseni Lisan luo ja halasi tätä tiukasti. Jäin katsomaan sivusta kuinka he juttelivat tuttavallisesti ja suutelivat lopuksi. Aloin jo kääntymään pois, kunnes Lisa huomasi minut. Hän sanoi jotain naisystävälleen, joka siirtyi kauemmas, ja tuli juttelemaan minulle. ’Hän on Christina...hän on...hän on tyttöystäväni..ollut jo pitemmän aikaa...hän ei tiedä muuta kuin, että olen asunut luonasi...toivottavasti ymmärrät...minä palaan takaisin Ruotsiin töihin..kuten tiedätkin varmaan...’ Lisa selitti paljon englanniksi. Kuuntelin vain tyrmistyneenä, vaikka sisimmässäni olin ehkä osannut aavistaa jotain tällaista. Sain pakotettua hymyn huulilleni ja sanoin vain näkemiin Lisalle. Halasin häntä nopeasti ja toivotin kaikkea hyvää. Vasta kävellessäni poispäin ständiltämme tunsin kuinka kyynel alkoi valumaan silmäkulmastani.

Ryhdistäydyin ja kovetin itseni päättäen vetää kännit viimeisenä iltanani Ruotsissa ja unohtaa Lisan. Huomenna palaisin krapulaisena takaisin Suomeen ja kehittelisin siellä jotain uutta. Hyppäsin taksiin ja ajoin hotelliini vieden laukkuni huoneeseeni. Tarkistin nopeasti meikkini peilistä ja katsoin itseäni tyytyväisenä peilistä. Päälläni olivat liituraiset housut ja paitapusero, jotka olin ostanut uudesta suosikki butiikista. Vedin takkini takaisin päälleni ja lähdin hotellista seikkailemaan keskustan vilinään. Katselin hetken näyteikkunoita ja mietin mitä tekisin, ehkä ostaisin vain jonkin verran siideriä ja palaisin hotellihuoneeseeni television ääreen. Eksyin pieneen kahvilaan ja tilasin itselleni kaakaokupillisen ja viinerin. Istuin ikkunapöytään ja vaivuin mietteisiini. En oikeastaan tuntenut ketään kaupungissa ja mietin minne uskaltaisin mennä illalla. Viimeksi hotelli oli ollut yökerhon vieressä, mutta nyt en tiennyt lähistöllä mitään paikkaa. Kenties hotellin baarissa olisi jotain mielenkiintoista. Päätin tyytyä siihen ja join kuppini tyhjäksi.

Lähdin kuppilasta ja astuin kadulle vakaana aikomuksena mennä takaisin hotellille kaupan kautta. Samassa törmäsin sivulta tulevaan naiseen ja hänen kassinsa tipahti kadulle. Aloin pyytelemään englanniksi anteeksi kumartuen naisen kanssa yhtä aikaa poimimaan laukusta kierähtäneitä tavaroita talteen. Nostin katseeni naisen vaaleansinisiin silmiin. Kasvoja kehystivät vaaleat pitkät hiukset ja suu kietoutui hymyyn hänen tunnistaessaan minut. ’Sanna! Hej’ Mietin hetken ja sitten muistin naisen nimen. ’Hi Jessica..how are you?’ sanoin jatkaen englannilla. ’Todella mainiosti kiitos...mikäs sinut tänne on saanut tulemaan?’ Jessica kysyi hymyillen aurinkoista hymyään. ’Työasiat..olin messuilla ja nyt tämä ilta on vapaa..huomenna takaisin Suomeen’ sanoin hymyillen myös tuntien onneni kääntyvän törmätessäni Jessicaan. ’Vapaailta..mitä meinasit tehdä?’ Jessica kysyi sulloen viimeisiä tavaroitaan käsilaukkuunsa. ’En tiedä...ei ole oikeastaan mitään suunnitelmia..ehkä vain katson televisiota ja juon hieman siideriä’ sanoin. ’Eikä mitä..tule luokseni bileisiin..’ Jessica sanoi nyt naurahtaen. ’Millaiset bileet sinulla on..en viitsisi tulla häiritsemään’ sanoin vaikka todellakin halusin käyttää tämän onnenkantamoisen hyväkseni. ’Vain jotain kavereitani tulee sinne...muutama pariskunta ja niin edelleen. Juomme ja syömme ja keskustelemme.’ ’Kuullostaa mukavalta..tottakai tulen’, sanoin innostuen asiasta enempi. ’Tulenko johonkin tiettyyn osoitteeseen vai miten?’ jatkoin hieman epäröiden miten osaisin paikalle. ’Tulet nyt mukaani, niin voit auttaa järjestelyissä. Onpa todella mukava nähdä sinua..olen aina toisinaan miettinyt sinua sen ihanan illan jälkeen’ , Jessica sanoi ja otti minua käsikynkästä lähtien viemään kohti kämppäänsä.

Jessica asui vain parin korttelin päässä ja itse asiassa melko lähellä hotelliani, joten suunnittelin jo pääseväni samalla taksilla baarista hänen kanssaan ja kenties jotain muutakin tapahtuisi. Oloni parani ja tunsin itseni koko ajan iloisemmaksi noustessamme hissillä ylimpään kerrokseen ja Jessican asuntoon. Asunto oli tilava kaksio ja aistikkaasti sisustettu. Kävelin ympäri asuntoa Jessican alkaessa laittamaan ruokaa ja juomaa tarjolle iltaa varten. ’Otatko punaviiniä odottaessamme?’ Jessica kysyi keittiöstä. ’Mielelläni’, vastasin ja otin Jessican keittiönluukusta jättämän lasin käteeni. Siemailin viiniä katsellen kuinka Jessica järjesteli paikkoja ja kantoi ruokaa sekä juomaa ja laittoi musiikkia soimaan. ’Mitä voin tehdä auttaakseni?’ sanoin tyhjentäen jo ensimmäisen lasini. ’No oikeastaan tässä ei ole enää mitään..vain odottaa kanssani vieraiden tuloa’, Jessica sanoi täyttäen lasini. Aloimme juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisiamme, joita olikin paljon, sillä emme olleet edellisellä tapaamisellamme jutelleet juuri lainkaan. Ehdimme tunnin keskustella ja tyhjentää ensimmäisen viinipullon, kun ovikello soi ensimmäisen kerran. Jessica päästi sisälle naispariskunnan, jotka toivat lisää juomista ja syömistä mukanaan. Kättelin pariskunnan ja hieman vaisusti yritimme jutella. Pikkuhiljaa porukkaa valui lisää ja pian Jessican kämppä oli täynnä ihmisiä. Tunsin kuitenkin jääväni hieman ulkopuolelle porukasta, sillä en ymmärtänyt ruotsia niin hyvin ja ihmiset puhuivat nopeasti. Sen verran ymmärsin, että porukassa oli kaksi homoparia ja kolme lesboparia. Lisäksi oli kolme miestä ja kaksi naista, jotka olivat tulleet yksin. Jessica toisinaan kävi juttelemassa minulle ja yritti saada muitakin juttelemaan kanssani, mutta suurimmaksi osaksi hän keskusteli komean miehen kanssa eikä muutkaan jutelleet minulle sen enempää kuin mitä Jessica oli seurassani. Itse pidin huolta siitä, että lasini ei ollut tyhjä ja sain syödäkseni.

Illan myötä kaikki alkoivat humaltumaan ja keskustelu kävi kovaäänisemmäksi ja vaihtui pieniin keskusteluporukoihin. Yllätyksekseni toinen yksin tulleista naisista tuli viereeni istumaan alkaen kyselemään Suomesta ja minusta. Hän oli pitempi minua, tavallisen näköinen punapää. Hänellä oli lyhyet hiukset, jotka sopivat hänen neliön mallisiin kasvojen piirteisiin. Keskustelumme alkoi sujua ja viihdyin hänen seurassaan todella mukavasti. Keskustelun aikana mietin, oliko hän etsimässä seuraa vai tuliko hän vain säälistä juttelemaan kanssani. Jessica vaihtoi musiikin menevämmäksi ja tunsin tanssijalkaani alkavan vipattamaan. Pyysin punatukkaa tanssimaan, mutta hän alkoi vastustelemaan. Sain hetken suostuttelun jälkeen hänet keskelle olohuoneen lattialle liikkumaan tanssin rytmiin. Kaksi muuta paria uskaltautui esimerkkimme johdosta myös tanssimaan, mutta huomasin että osa porukasta oli jo lähtenyt pois. Jessica puolestaan näytti keskittyvän täysin mieheen ja varsin intiimillä tasolla. Jostain syystä tunsin pienen mustasukkaisuuden pistoksen sisälläni nähdessäni heidän suutelevan. Päätin kuitata asian juomalla lisää viiniä ja drinkkejä palaten aina tanssimaan. Välillä tanssin yksin ja välillä sain vedettyä punatukkaisen naisen seurakseni.

Yhden maissa yöllä kaadoin boolikulhosta viimeiset rippeet lasiini ja hieman hoippuen palasin olohuoneeseen. Siellä alkoi olla hiljaista, vain musiikki pauhasi edelleen. Suurin osa ihmisistä oli jo poistunut, osan ilmeisesti suunnitellassa lähtöään tai polttaessaan viimeistä tupakkaa parvekkeella. Ihmettelin hetken mitä tekisin, sillä Jessica tuntui olevan kiinni tummassa miehessä ja epäilin heidän jäävän Jessican luokse yöksi. Aloin liikkumaan hitaasti tanssin rytmiin, kun tuo punatukkainen nainen tuli luokseni. ’Haluatko lähteä meidän mukaan tuohon viereiseen baariin?’ hän kysyi minulta englanniksi. ’Voiko siellä tanssia?’ kysyin ottaen samalla hänen kädestään kiinni. ’Ei siellä oikein..’ nainen aloitti katsoen muita, jotka alkoivat jo pukemaan. ’Minä haluaisin vielä tanssia..etkö sinä?’ kysyin hymyillen naiselle. ’En oikein tiedä...kun muutkin jo menevät..’ nainen sanoi mutta silti hän pysyi lähelläni. ’Mennään kohta perässä...’ sanoin viettelevästi ja hieman anovasti. ’Jessica...voidaanko olla vielä hetki täällä tanssimassa?’ huudahtin Jessicalle, joka saattoi muuta väkeä ulos. ’Tietenkin..te varmaan osaatte ulos..me taidetaan mennä jo huoneeseen...’ Jessica vastasi silmää iskien ja toivottaen muille hyvät yöt. ’Siinä...vielä pari tanssia...’ sanoin katsoen vihreisiin silmiin anovasti ja ottaen nyt naisen toisestakin kädestä kiinni boolilasini tyhjennyttyä.

Kuulin kuinka ulko-ovi sulkeutui ja Jessica meni makuuhuoneeseen miehen kanssa. Hitaamman kappaleen varjolla vedin punatukkaisen naisen lähelleni. ’Mä olen muuten Sanna...mikä sinun nimesi on?’ sanoin laskien molemmat käteni naisen ristiselälle, hänen nostaessa kätensä harteilleni. ’Olen Charlotte...’ nainen henkäisi ja tunsin hänen painautuvan lähemmäs minua. Katsoin Charlotten paksuja huulia kysyen pehmeästi ’Saanko suudella sinua?’ Charlotte katsoi minua syvälle silmiin ja nyökkäsi ’Sitä olen toivonut jo pitemmän aikaa..’ Huulemme painautuivat hellästi toisiaan vasten vartaloiden keinuessa hitaasti musiikin tahtiin. Charloten huulet olivat pehmeät kuten suudelmammekin. Nauttien kielemme liittyivät mukaan leikkiin pyörien kiusoitellen toistensa ympärillä ja maistoin makean liköörin Charlotten suussa. Tuntui kuin en voisi ikinä lopettaa suutelemista, kunnes Charlotte vetäytyi irti kysyen ’Mennäänkö jonnekin muualle?’ Nyökkäsin, sillä tajusin, että Jessican huoneesta kuului äänekkäitä rakastelun ääniä. Puimme ulkovaatteemme nopeasti päällemme ja häivyimme hihittäen äänille käytävään. ’Minne menemme..hotellini on kyllä ihan lähellä...’ kuiskasin pimeässä käytävässä. ’En tiedä...asun itsekin vain vähän matkan päässä, mutta minulla on kaksi kämppäkaveria..’ Charlotte sanoi nojaten minuun painaen minut betoniseinää vasten. ’Mennään hotelliin...’ sanoin ja otin Charlottea kädestä. Menimme hissillä alas ja ulos päästyämme lähdimme nopeasti käsikkäin kohti hotellia.

Hotellin aulassa yritimme olla mahdollisimman normaalista, ikäänkuin molemmat olisimme vieraina hotellissa ja kävelimme keskustellen respan ohitse hisseille. Hississä tunsin kuinka jännitys kasaantui välillämme katsellessamme toisiamme suoraan silmiin. Puhetta ei enää tarvinnut, sillä molemmat tiesimme mihin kaikki johtaisi. Kerroksessa melkein juoksimme huoneeni ovelle, avasin oven ja riisuimme ulkovaatteet pois päältämme. Charlotte avasi television valiten sieltä rauhallista musiikkia soittavan radiokanavan. Siirryimme samaan aikaan lähelle toisiamme ja aloimme hitaasti liikkumaan musiikin tahtiin. Suutelimme jälleen hellästi käsiemme alkaessa samalla vaeltamaan pitkin selkiä. Hivutin käteni Charlotten puseron alle kuljettaen sitä hitaasti ylös tunnustellen hänen selkänsä pehmeää ihoa. Charlotte hyväili selkääni puseron päältä käsien valuessa hitaasti alemmas. Suutelimme kiihkeämmin ja käteni kohdatessa Charlotten rintaliivien hakaset vedin käteni sivulle nostaen hänen puseroaan. Charlotte nosti kätensä ylös ja sain riisuttua hänen puseronsa pois. Painauduimme uuteen suudelmaan ja tunsin kuinka Charlotte alkoi avaamaan paitani nappeja. Yhä suudellen saimme puseroni riisuttua ja nyt tunsin Charlotten paljaan ihon omaani vasten. Charlotten kädet hyväilivät selkääni ja tunsin kuinka rintaliivieni hakaset avautuivat helposti. Kiemurtelin nopeasti irti liiveistäni päästäkseni jatkamaan kiihkeytyvää suuteluamme. Nostin käsiäni pitkin Charlotten kylkiä ja pujotin ne hänen rintaliiviensä alitse. Ne olivat sen verran löysällä, että sain nostettua ne pois rintojen päältä ja tunsin hänen pehmeät, käteensopivat rinnat. Charlotte voihkaisi suutelumme lomassa ja riisui omat liivinsä pois. Keskeytimme hetkeksi suutelumme ja katsoimme toisiamme. Charlotten rinnat olivat hieman isommat kuin minulla ja hänen nännipihansa olivat tummemmat. Katseeni laskeutui väkisin alemmas ja aloin avata hänen farkkujaan samaan aikaan kuin hänen kätensä alkoivat avaamaan housujani. En malttanut odottaa vaan vedin itse housuni ja sukkahousuni alas nilkkoihini. Charlotte seurasi esimerkkiäni ja saatuamme loputkin vaatteemme riisuttua pysähdyimme katsomaan toistemme alastomia vartaloita. Charlotten vartalo oli normaali, hieman pömppö vatsa ja hänen reitensä näyttivät leveämmiltä kuin lantio. Charlotte hymyili hyväksyvästi ja otti minua kädestä kiinni.

Sanomatta sanaakaan hän kääntyi ja johdatti minut kylpyhuoneeseen. Hän veti minut lasin taakse suihkun alle ja käänsi sen päälle. Sävähdimme aluksi tulevaa kylmää vettä, mutta veden vaihtuessa lämpimämmäksi aloimme jälleen suutelemaan veden valuessa pitkin vartaloitamme. Kietouduimme vetiseen hellään suudelmaan käsiemme kulkiessa ympäri vartaloitamme. Charlotte lopetti suutelun ja otti suihkutelineestä nestesaippuani. Hän valutti sitä käteensä ja alkoi hitaasti levittämään sitä vartalolleni. Hellästi hänen kätensä liukuivat rintojeni ylitse, ylös kylkiäni aina kaulalle saakka. Käännyin ympäri ja nojasin kaakeliseinään käsien liukuessa pitkin selkääni alas pepulleni. Hänen kätensä puristivat pakaroitani ja tunsin niiden levittävän saippuaa pakaroiden väliin pesten huolellisesti peppuaukkoni. Nojasin enempi eteenpäin ja Charlotten käsi käväisi häpyni päällä saaden minut värähtämään. Hän kumartui ja tunsin käsien valuvat alas pitkin jalkojani kutittaen takareisiäni ja pohkeitani. Hitaasti hän nousi ylös pesten jalkojeni etupuolen ja lopulta hieroen häpyäni. Tunsin kuinka märkä olin käsien liukuessa nopeasti pitkin vakoani. Charlotten rinnat hieroivat selkääni ja nojasin häntä vasten hieroen vartaloitamme yhteen. Hän käänsi minut ympäri ja suutelimme kiihkeästi rintojemme painuessa toisiaan vasten. Nyt oli minun vuoroni ottaa saippuaa käteeni ja levittää sitä pitkin Charlotten vartaloa. Charlotte sulki silmänsä käsieni hyväillessä hänen rintojaan minun kiinnittäessä niiden pesuun erityistä huomiota. Hitaasti hyväillen etenin Charlotten vatsan ylitse siirtyen pesemään hellästi hänen reisiään. Kiusoitellen pesin hänen jalkansa palaten takareisiä myötäillen ylöspäin. Päästyäni pepulle hivutin käteni Charlotten pakaroiden väliin levittäen niitä toisella kädelläni. Nousin seisomaan ja painauduin Charlotten selkää vasten pesten hellästi hänen peppuaukkoaan. Charlotte voihkaisi sormeni upotessa hieman hänen sisäänsä. Hieroin samalla rintojani hänen selkäänsä vasten saaden sen samalla saippuoitua. Painauduin tiukemmin vasten Charlottea ja sujautin käteni hänen etupuolelle alavatsalle pesten hänen punaista karvoitusta. Sormeni painuivat hänen häpyhuuliensa väliin ja tunsin kuinka kostea ja liukas hän oli. Charlotte nojasi minua vasten huokaillen hiljaa levittäessäni hänen häpyhuuliaan ja pesten hävyn kunnolla. Tunsin tilanteen käyvän kuumaksi ja avasin äkkiä suihkun päästäen viileän veden valumaan päällemme.

Suutelimme veden huuhtoessa saippuan päältämme. Irtauduimme ja virutimme vielä loputkin saippuat toistemme päältä pois. Olin jo malttamaton ja kuivasin itseni nopeasti. Lähdin pesuhuoneesta ja menin istumaan sängylle katsoen kuinka Charlotte tuli huoneeseen kuivaten vielä itseään. Hän heitti pyyhkeensä lattialle ja suorastaan hyppäsi päälleni. Suosiolla jäin Charlotten alle ja aloimme taas suutelemaan kiihkeästi. Charlotten huulet olivat uskomattoman ihanat ja hän oli taitava suutelija. Hän painautui kiinteästi minua vasten ja tunsin hänen reitensä häpyäni vasten. Nostin hieman omaa jalkaani ylös ja tunsin kuinka kostea vako kosketti reittäni. Charlotte alkoi liikkumaan hitaasti edestakaisin ja tunsin häpyni hieroutuvan hänen reittään vasten. Vaistomaisesti oma lantioni alkoi liikkumaan tahtiin Charlotten kanssa. Charlotte selvästi halusi enemmän, sillä hän nousi kontalleen päälleni siirtäen ihanan peppunsa eteeni alkaen itse suutelemaan minun häpyäni. Innokkaasti aloin nuolemaan hänen pakaroitaan levittäen ne härskisti erilleen. Kuljetin kieltäni pitkin Charlotten puhdasta peppuvakoa, Charlotten levittäessä jalkani levälleen päästäkseen paremmin nuolemaan kiihkosta sykkivää vakoani. Hänen taitava kielensä tuntui taivaalliselta, mutta yritin keskittyä myös hänen häpynsä hellimiseen kielelläni mahdollisimman hyvin. Kieleni kulki peppuaukon ylitse varovaisesti odottaen reaktiota. Kieleni jäi sen päälle hetkeksi pyörimään ja kuulin vaimeaa voihkintaa alapäästäni. En kuitenkaan malttanut jäädä siihen pitemmäksi aikaa, sillä Charlotten kieli tuntui todella hyvältä ja halusin maistaa myös häntä. Aloin ensin hellästi nuolemaan häntä, mutta hänen kielensä leikki klitoriksellani sai minut nopeasti muuttamaan tahtiani. En voinut keskittyä Charlotten nuolemiseen, sillä hän sai minut lähelle orgasmia todella nopeasti. Tunsin jo kuinka laukeaisin ihan sillä sekunnilla, kun paine yhtäkkiä hävisi ja tunne vaipui taka-alalle. Aloin jo nostamaan päätäni nuollakseni taas Charlottea, kun hän sai orgasmin huipun uudelleen lähestymään. Tunsin jo melkein saavani, kun Charlotte taas hidasti ja jäähdytti tilannetta. Hän selvästi kiusoitteli minua ja taas päätin alkaa nuolemaan häntä, kunnes hän kiihdytti minut uudelleen. Tällä kertaa orgasmi hyökyi vastustamattomana aaltona ylitseni ja aloin vapisemaan sen voimasta. Charlotte jatkoi nuolemistani vaikka yritin karistaa häntä päältäni ja sain nopeasti useamman peräkkäisen orgasmin.

Levähdin hetken ja sitten käänsin Charlotten alleni. Hieman kovakouraisesti levitin hänen jalkansa ja aloin nuolemaan hänen häpyään. Charlotte hieroi rintojaan minun nuollessa hänen paisunutta nupukkaa. Levitin hänen pakaroitaan ja työnsin siekailematta sormen hänen peppuunsa. Hän vavahti ja vaikeroi äänekkäämmin liikuttaessani sormeani hänen tiukassa pepussaan, imien vaativasti klitorista. En kiusoitellut lainkaan Charlottea, vaan vaativasti ajoin hänen orgasmin pauloihin saaden hänet vikisemään ja kiemurtelemaan allani. En kuitenkaan päästänyt häntä helpolla vaan jatkoin hänen nuolemistaan kunnes hän vapisi toisen orgasmin kourissa. Rojahdin hänen viereensä ja suutelimme vielä kiihkeästi. Charlotte kysyi vain lupaa saada jäädä nukkumaan viereeni ja ne olivat melkein ainoat sanamme hotellihuoneessa koko iltana. Seuraavana aamuna keskustelimme enemmän ja vaihdoimme yhteystietojamme.

2

8229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fanisi

      toivoo et pitäydyt ihan "kotimaisissa" naisissa,vierastan jotenkin..no ehkä odottelin edelliseen tarinaan jatkoa,ideoitahan löytyi,mutta kyllä Sä osaat,odotamme innolla kevätttä..

    • oleeeet

      SEURALAINEN,mulla ikävä sun tarinoita,kiihoittavia,ihania,mahtavia,anna kuulua itsestäsi,joohan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe