Kampaamot

hiusongelma

Eli mikä olis hyvä ja suht halpa kampaamo Forssassa? Olisko heittää hintaa hiustenleikkuulle?

54

12892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haahahaaa

      No ei täällä nyt NIIN kalliita kampaamoita ole!!

      • iskäVaan

        joo, kaikille ei ole kallista,
        tinkii sitten lasten harrastuksista, matkustaa vain kotimaassa, ja asuu vaatimattomasti.

        Jossain, "Me", Puistolinnassa on meidänkin äiti käynyt ja pitänyt siitä.
        Toki ei kaikki aina samasta pidä, oli asia mikä hyvänsä,
        jos asiakkalla on ongelma korvien välissä, se on" Voi Voi".


    • kk,,,

      ME Puistolinnassa on todella hyvä ja halpa. Hiusten leikkuu naisille vain 20€, osaavat ja mukavat työntekijät. SUOSITTELEN!

      Citymarketissa on CM, jossa ei ole mielestäni osata tehdä mitään. Hiuksia leikataan aina liikaa ja hintakaan ei ole kohdallaan. Siellä naisten hiustenleikkaus laskutetaan ajan mukaan ja pitkien hiuksien leikkaaminen maksaa 38€. Saahan siihen jonkun huonon lakan kaupanpäälle... EN SUOSITTELE!

      • on se huomattu

        No joo, toi Cittarin kampaamossa on nyt jotain outoa häikkää henkilöstöpuolella.
        Usein haetaan uutta kampaajaa työkkärin sivuilla.
        On siellä kuitenskin joku hyvä ja ookoo kampaaja.
        Kallis paikka ja huomata sain ettei hinnasto tosiaan pidä kutinsa, mutta minkäs teet kun on jo kampaus päässä, turha kinata.
        Saa vielä hankalan asiakkaan maineen, pitää sitten huolen ettei joudu samalle uudestaan.

        Lakka on ostettavissa oman maun mukaan hyllyltä ja niitä hyviäkin myydään kyllä laivoilla ja paljon halvemmalla.
        Vaikka ei kai sinne laivalle nyt hiustuotteiden perään mennä mutta noin muuten satuin tuonkin hoksaamaan viime reisulla.


      • Tinas Kartanonkadulla...

        taitaa olla huippukallis.....oijoijoi


      • yhteen aikaan
        Tinas Kartanonkadulla... kirjoitti:

        taitaa olla huippukallis.....oijoijoi

        Entäs Erik?
        Eerikki teki aikoinaan koko kaupungin upeimmat nutturat!!!


      • parasta valkata vissiin
        yhteen aikaan kirjoitti:

        Entäs Erik?
        Eerikki teki aikoinaan koko kaupungin upeimmat nutturat!!!

        sellainen kotikampaaja joka nyhertää kotosalla, eikä julmetut vuokrakulut laskuteta asiakkaalla.


      • erilaisia.
        Tinas Kartanonkadulla... kirjoitti:

        taitaa olla huippukallis.....oijoijoi

        Tina's on yksi Forssan ehdottomasti laadukkaimmista ja eleganteimmista kampaamoista, joissa laatu ja mukavuus on taattu. Mielestäni Forssan kaltainen kaupunki tarvitsisi vain enemmän Tina'sin kaltaisia kampaamoja.

        Minä itse maksan enemmän kuin mielelläni hieman korkeampaa hintaa asiakasystävällisyyden, miellyttävän palvelun, täydellisen lopputuloksen takia. Eija-Riina Kurran luomat värimaailmat hiuksilleni ovat aina yhtä täydelliset ja tuovat piristystä joka kerta, kun poistun hyvin mielin kampaamon ovesta ulos. Tina'silla on selvästi panostetty kampaamon tiloihin, niiden esteettisyyteen sekä asiakkaiden mukavuuteen. Voin syvällä kokemuksen rintaäänellä sanoa, ja suosittelen muitakin kokeilemaan, olenko oikeassa, sillä Tinasin pesupaikan tuolit ovat Forssan kaikissa kampaamoissa olevista pesutuoleista ehdottomasti parhaat.

        Köyhänä opiskelijana minunkin on joskus kyllä myönnettävä, että aina ei ole varaa parhaaseen. Siksi minunkin on käytävä muilla, hinnoiltaan alempitasoisilla kampaajilla. Valitettavasti, vaikka lopputulos on ollut tyydyttävä, ei minusta ole vielä koskaan tullut vakiasiakasta mihinkään muuhun kampaamoon, kuin Tina'siin.

        Tina'sin menestystä puoltaa ehdottomasti se, että he muuttivat vanhoista, pienistä tiloista uusiin, isompiin tiloihin. Henkilökunta kasvaa kasvamistaan, ja jos haluaa varata aikaa hiemankin isommalle käsittelylle, saa yleensä ajan vasta noin 3-4 viikon päähän, sillä Tina'sin kalenteri on melkein poikkeuksetta täynnä kuukauden päähän. Kysyntä siis on suuri, joten miksi ihmeessä hintoja pitäisi laskea? Kun on kysyntää, on myös varaa pitää hintoja korkealla. Ja ihmiset maksavat mielellään, kun he tietävät tarkkaan, mitä saavat rahoilleen vastineeksi: hemmottelevan hoidon ja täydellisen lopputuloksen.

        Itseäni ärsyttää ihmiset, jotka valittavat hinnoista joka tilanteessa. Oli kyse sitten kampaamosta, joka on hintatasoltaan edullisempi tai kalliimpi, aina on joku, joka valittaa. EIvätkö ihmiset tiedä, että ei se raha, jonka kampaajalle maksat, mene suoraan kampaajan taskuun? Varsinkaan niillä, jotka työskentelevät vuokratuolilla.


      • eewd.

        Citymarketissa, on aivan sopimaton työympäristö hiustenleikkuulle,

        kuka osaa tehdä hiustenleikkuuta
        jossain katu vilinässä, kysyn vaan


      • Satu M

        Juuh, no Citymarketin CM-kampaamoa en suotittele, hinnat ovat aika yläkanttiin jne... Parturi-kampaamo Teidän Hiukset, on yllättävän hyvä, samoin Tuiskutukka ja Mira. Tuiskutukka ja Mira sijaitsevat Turuntiellä, Tuiskutukka (mahdollistaa solariumin ja lapsille leffoja ajan vietteeksi) on siis Turuntiellä, aivan Kalastustarvike liikkeen vieressä. Mira taas sijaitsee keskustasta tullen ennen Tuiskutukkaa, aivan Turuntien varressa. Parturi-kampaamo Teidän Hiukset sijaitsee keskustassa, Studio Elinaa melkeinpä vastapäätä. Puistolinnasta Kalsuun päin (pois taajamalta). En osaa tarkemmin selittää, mutta etsi Googlesta lisää tietoa! On myös Puistolinnassa (erään kaverini) kampaamo, niiden ompelutarvike liikkeiden vieressä, ja eräässä asunnossakin on Kotikampaamo. Ps. Teidän Hiukset on pieni laadukas kampaamo, jossa mahdollisuus ostaa laadukkaita tuotteita. Hiustenleikkuu n. 20e, värjäys n. 20-30e, ja tuotteet (laadusta riippuen) n. 14-50e. Olen itse käynyt Teidän Hiuksissa ja käyn vieläkin, hyvä ja laadukas paikka, osaavat arvella mitä halutaan, ja millainen hiustyyli olisi hyvä, ja sanovat jos jokin tyyli ei ole hyvä sinulle tai hiuksillesi jne.. Tuiskutukka.. jaa no, ei niin paras mutta ei huonokaan. Kävin siellä joskus, palvelu menee hiukan alakanttiin, mutta lopputulos on sitä parempi. Mira, on aika laadukas, tosin ahtaat olotilat, ja ei niin paljoa merkkituotteitakaan ole valikoimissa. Hinnat ovat ainakin olleet yläkanttiin, mutta hyvä se silti on!! Minun jutuista ei tarvitse ottaa kantaa tai mtm. Mutta nämä olivat vain omat arvosteluni..


      • paikkuntalainen
        on se huomattu kirjoitti:

        No joo, toi Cittarin kampaamossa on nyt jotain outoa häikkää henkilöstöpuolella.
        Usein haetaan uutta kampaajaa työkkärin sivuilla.
        On siellä kuitenskin joku hyvä ja ookoo kampaaja.
        Kallis paikka ja huomata sain ettei hinnasto tosiaan pidä kutinsa, mutta minkäs teet kun on jo kampaus päässä, turha kinata.
        Saa vielä hankalan asiakkaan maineen, pitää sitten huolen ettei joudu samalle uudestaan.

        Lakka on ostettavissa oman maun mukaan hyllyltä ja niitä hyviäkin myydään kyllä laivoilla ja paljon halvemmalla.
        Vaikka ei kai sinne laivalle nyt hiustuotteiden perään mennä mutta noin muuten satuin tuonkin hoksaamaan viime reisulla.

        cittarissa minäkin aikoinani kinasin hinnasta kun ottivat paljonkin yli sovitusta hinnasta ja oli mun viimenen käynti siellä.


      • mukana ollut
        yhteen aikaan kirjoitti:

        Entäs Erik?
        Eerikki teki aikoinaan koko kaupungin upeimmat nutturat!!!

        Voi niitä aikoja:)


      • kokeilenko
        erilaisia. kirjoitti:

        Tina's on yksi Forssan ehdottomasti laadukkaimmista ja eleganteimmista kampaamoista, joissa laatu ja mukavuus on taattu. Mielestäni Forssan kaltainen kaupunki tarvitsisi vain enemmän Tina'sin kaltaisia kampaamoja.

        Minä itse maksan enemmän kuin mielelläni hieman korkeampaa hintaa asiakasystävällisyyden, miellyttävän palvelun, täydellisen lopputuloksen takia. Eija-Riina Kurran luomat värimaailmat hiuksilleni ovat aina yhtä täydelliset ja tuovat piristystä joka kerta, kun poistun hyvin mielin kampaamon ovesta ulos. Tina'silla on selvästi panostetty kampaamon tiloihin, niiden esteettisyyteen sekä asiakkaiden mukavuuteen. Voin syvällä kokemuksen rintaäänellä sanoa, ja suosittelen muitakin kokeilemaan, olenko oikeassa, sillä Tinasin pesupaikan tuolit ovat Forssan kaikissa kampaamoissa olevista pesutuoleista ehdottomasti parhaat.

        Köyhänä opiskelijana minunkin on joskus kyllä myönnettävä, että aina ei ole varaa parhaaseen. Siksi minunkin on käytävä muilla, hinnoiltaan alempitasoisilla kampaajilla. Valitettavasti, vaikka lopputulos on ollut tyydyttävä, ei minusta ole vielä koskaan tullut vakiasiakasta mihinkään muuhun kampaamoon, kuin Tina'siin.

        Tina'sin menestystä puoltaa ehdottomasti se, että he muuttivat vanhoista, pienistä tiloista uusiin, isompiin tiloihin. Henkilökunta kasvaa kasvamistaan, ja jos haluaa varata aikaa hiemankin isommalle käsittelylle, saa yleensä ajan vasta noin 3-4 viikon päähän, sillä Tina'sin kalenteri on melkein poikkeuksetta täynnä kuukauden päähän. Kysyntä siis on suuri, joten miksi ihmeessä hintoja pitäisi laskea? Kun on kysyntää, on myös varaa pitää hintoja korkealla. Ja ihmiset maksavat mielellään, kun he tietävät tarkkaan, mitä saavat rahoilleen vastineeksi: hemmottelevan hoidon ja täydellisen lopputuloksen.

        Itseäni ärsyttää ihmiset, jotka valittavat hinnoista joka tilanteessa. Oli kyse sitten kampaamosta, joka on hintatasoltaan edullisempi tai kalliimpi, aina on joku, joka valittaa. EIvätkö ihmiset tiedä, että ei se raha, jonka kampaajalle maksat, mene suoraan kampaajan taskuun? Varsinkaan niillä, jotka työskentelevät vuokratuolilla.

        Eikö tinasin henkilökunta määrä ole ollut laskussa viime vuosina?
        Onko jotain tapahtunut?
        Onko hinnat vielä korkeat?
        Entä kampausten laatu?


    • lillerilaa

      henriksonin riitta ja jonna leikkaavat tosi hyvin ja hinnatkin ovat kohdallaan.. suosittelen!

      • no jaa

        Aika hyvin sanottu jos meinaa suositella jotain kampaajaa ja väittää että hyvin menee ja halvalla.Toiselle jonkun tekemä voi olla hyvä ja toiselle taso ei ole riittävä.Hinta toiselle ihan passeli mutta toinen ei vähien rahojen vuoksi pysty maksamaan.Olin kerran ihan oikealla kampaajalla ja mennin töihin niin kysyttiin jotta oonko itse kalvanut otsatukkaa.Se siitä kampaajasta.Täällä Forssassa niitä tuntuu olevan vähän joka nurkassa odottelemassa asiakkaita.


      • ei enää ikinä cm:mään..
        no jaa kirjoitti:

        Aika hyvin sanottu jos meinaa suositella jotain kampaajaa ja väittää että hyvin menee ja halvalla.Toiselle jonkun tekemä voi olla hyvä ja toiselle taso ei ole riittävä.Hinta toiselle ihan passeli mutta toinen ei vähien rahojen vuoksi pysty maksamaan.Olin kerran ihan oikealla kampaajalla ja mennin töihin niin kysyttiin jotta oonko itse kalvanut otsatukkaa.Se siitä kampaajasta.Täällä Forssassa niitä tuntuu olevan vähän joka nurkassa odottelemassa asiakkaita.

        mulla kans kysyttiin ku tulin cittarin kampaamosta että: "itsekö nyhdit tuon otsatukan"

        oli se mielestäni hirveä, mutta en viitsinyt sanoa kampaajalle mitään, ettei se olis lisää leikellyt sitä! kotona sitten muotoilin sen mieluisaksi. aika turhaan maksoin 38€ johoin sain kamalan hajuisen ja tahmean tuntuisen lakan kaupanpäälle!

        puistolinnan me:ssä on aina tehty kaikki ammattitaidolla! sitä suosittelen minäkin. heidän työstään maksaisin enemmänkin, kuin 20€.


      • naurava kenguru
        ei enää ikinä cm:mään.. kirjoitti:

        mulla kans kysyttiin ku tulin cittarin kampaamosta että: "itsekö nyhdit tuon otsatukan"

        oli se mielestäni hirveä, mutta en viitsinyt sanoa kampaajalle mitään, ettei se olis lisää leikellyt sitä! kotona sitten muotoilin sen mieluisaksi. aika turhaan maksoin 38€ johoin sain kamalan hajuisen ja tahmean tuntuisen lakan kaupanpäälle!

        puistolinnan me:ssä on aina tehty kaikki ammattitaidolla! sitä suosittelen minäkin. heidän työstään maksaisin enemmänkin, kuin 20€.

        Heh.
        Täällä näköjään kampaajat sponssaa ovelasti omia putiikkejaan.
        Täytyykin mennä vinkittää cittarin kampaajia jotta tulisivat tnne kanssa kehujensa kaa.


      • on edullinen
        naurava kenguru kirjoitti:

        Heh.
        Täällä näköjään kampaajat sponssaa ovelasti omia putiikkejaan.
        Täytyykin mennä vinkittää cittarin kampaajia jotta tulisivat tnne kanssa kehujensa kaa.

        parturi-kampaamo. Nimeä en nyt muista, mutta viihtyisä pieni paikka ja hyvin edullinen.

        Tina'sissa olen jonkun kerran käynyt. Siellä on ylihinnoiteltua. Ja kauhea hälinä kun on ahdettu liikaa samaan tilaan (ja kyllä, nimenomaan "uusittuihin, isompiin tiloihin"). En kyllä nauttinut pätkääkään. Päänahkahieronta oli pesun yhteydessä ihan harvinaisen nopeasti ohitse. Lopputulokseenkaan en ole ollut kovinkaan tyytyväinen. Kun sanoin kampaajalle etten ollut tyytyväinen, näytti hän vain nyrpeää naamaa... Se siitä asiakaspalvelusta.

        Siljalla kävisin jos olisi varaa. Tosin pesupaikka on siellä melko kamala kun lavuaari painaa niskaa.

        Cittarissa käy eräs ystäväni ja on ollut tyytyväinen kyllä. Ehkä se riippuu kampaajasta. Siellä ei hinnat kyllä ole kovinkaan kohdillaan..
        Mutta missä nykymaailmassa olisi!?


      • vaki kampaaja
        on edullinen kirjoitti:

        parturi-kampaamo. Nimeä en nyt muista, mutta viihtyisä pieni paikka ja hyvin edullinen.

        Tina'sissa olen jonkun kerran käynyt. Siellä on ylihinnoiteltua. Ja kauhea hälinä kun on ahdettu liikaa samaan tilaan (ja kyllä, nimenomaan "uusittuihin, isompiin tiloihin"). En kyllä nauttinut pätkääkään. Päänahkahieronta oli pesun yhteydessä ihan harvinaisen nopeasti ohitse. Lopputulokseenkaan en ole ollut kovinkaan tyytyväinen. Kun sanoin kampaajalle etten ollut tyytyväinen, näytti hän vain nyrpeää naamaa... Se siitä asiakaspalvelusta.

        Siljalla kävisin jos olisi varaa. Tosin pesupaikka on siellä melko kamala kun lavuaari painaa niskaa.

        Cittarissa käy eräs ystäväni ja on ollut tyytyväinen kyllä. Ehkä se riippuu kampaajasta. Siellä ei hinnat kyllä ole kovinkaan kohdillaan..
        Mutta missä nykymaailmassa olisi!?

        Cittarin kampaamon hinnasto tosi ovelasti pois asiakkaan silmistä.
        Meinaan lukiolaisetkin saisivat alennusta, kampaaja ei siitä kerro vaan sulla on itsellä tutkat joka puolella.
        Aika paha meininki, tulee huono maku virmasta.
        Pidän cittarin kampaamon ilmapiiristä kun kuuluu kaupan hälinä.
        Kiva katsella tuotteita kun ei ne kampaajat käy heti kimppuun ja saa rauhassa tiirata hintoja.
        Siljahan on nyt Tazzi vai mikä lie.
        En pidä kampaamoista jossa on vaivaantunut hiljaisuus, ei kuulu musa, mykkä kampaaja on kauhea.
        Ei tarvi lörpätä mutta kuitenkin jos asiakas nyt ihan jotain pientä haluaa jutskata niin kampaajalla pitäisi olla ihan hiukka tota keskusteluälykkyyttä, vaikka ihan sen uvoksi että jos sattuisi niin jotta asiakas mahdollisesti tulee toisenkin kerran.


    • kiharapäässä

      mä käytän ainaskin TAZZII on meinaan forssan paras paikka ja asiantuntevin henkilökunta et mee säkin sinne niin saat muotihiukset ja kunnon leikkauksen..

      • komppailen

        Tinas ja Tazzi on hyvät!


      • mitte

        Menin Kartanokeskuksen Tazziin lähes sattumalta, tukkaani 15 vuoden kampaamopaaston jälkeen täysin kyllästyneenä, enkä isoja odotellut. Ongelmahaiveneni hoideltiin uuteen hienoon uskoon, mielestäni työmäärään ja neuvontaan nähden aivan järkevään hintaan. Uskonpa tapaavani Petran(?) uudelleen.


    • leluat

      sammaa mielt kans

      • Forssis

        Kävin tänään hiustalossa ja kyllä sain niin mahtavan tukan etten oo aiemmin saanut! osaavaa porukkaa kyllä!


    • vopi

      Em-Style, enkä enää koskaan mee kellekkä muulle! 80€ upeimmat värjäykset ja leikkuut ikinä!!!

      • eienääikuna

        joku daami? kampaamo.....asiakasta pukkaa kuin sikaa teurastamoon ja n- 80v mummo pesee hiuksia.


      • Kauan käynyt !
        eienääikuna kirjoitti:

        joku daami? kampaamo.....asiakasta pukkaa kuin sikaa teurastamoon ja n- 80v mummo pesee hiuksia.

        Tykkään jotta ehdottomasti paras on Salon Ace Torikeskuksessa. Omistaja tekee itse ja tunnelma mukava.En tykkää paikoista joissa useita kampaajia samoissa tiloissa ja kauhee häslinki.
        Minnalle myös pääsee mukavasti eli ei tarvii viikkokausia aikaisemmin tietää koska haluisi mennä.
        Hintataso on keskinkertainen ja työn jälkeen nähden oikeastaan aika edullinen. Käyttää kunnollisia aineita ja lakkoja. Ammattitaito myös huippuluokkaa.
        Citymarketin kampaamossa kävin kerran kokeeksi, huippuhinta ja teki juhlakampauksen vaikka kielsin niin teki vaan. Ja se lakka oli hirveää tökittiä. No kampaus ei onneksi pysynyt kuin muutaman tunnin ja maksoi paljon.
        SAlon Acen Minna tekee hyvän kampauksen ja siellä osataan hyvin laittaa myös "jatkeet".
        Ehdottomasti paras ja sinne pääsee myös lauantaina jos on tarvetta.
        Suosittelen kokeileen !


    • jesna

      jesna on PARAS! ollut forssassa ainakin yli 20vuotta! tuija monen alan ammattilainen ja persoonallinen ihminen saa hymyn huulille kun astuu ovesta!mut saa leikata vaik kaljuks niin oon tyytyväinen kun se teki sen :)saa innostamaan kaikkee uutta kokeileen!pidennysten EXPERTTI!suosittelen kaikille kokeileen! kävin kans CM huh huh...joo....ei enää IKINÄ!!kiitos! jesnassa on mun mielestä hinnatki ihan kohdallaan!persoonallinen paikka!persoonallisille ihmisille! :)

    • Helsky84

      Mä oon käyny jo monta kertaa Koskisen Tanjalla Letti & Lansetissa Rautatienkadulla. Sieltä saa hyviä ideoita ja kampaaja on kyllä alansa ammattilainen! Mulla on kamalat pyörteet hiuksissa ja Tanja on ollut ainut kampaaja täällä Forssassa, joka osaa leikata hiukset niin että saa nuo pyörteet jotenkin kuriin :) Suosittelen!

      • hiuskiemura

        Ainut joka osaa leikata niitä pyörteitä :). No, onhan se mukavaa kun löytää luottokampaajan, mutta toki on muitakin joilla on hyvä taito noihin pyörteisiin:))))
        Oikean kampaajan löytäminen on tuskallista, uskoo ken tahtoo. Todella itse olen harhaillut pitkän aikaa eri kampaajien kynsissä.
        Tuntuu että kampaaja ei vaan kuuntele mitä asiakas haluaa. Ilmeisesti jotkut turtuu niin että ajatus on nuppi kuin nuppi, siitä vaan sakset heilumaan. Ilkeesti sanottu mutta.....
        Minua onnisti Euromarketin Tazzissa ainakin sain hyvän leikkauksen ja minun kanssani jopa juteltiin hiusmalleista jne.
        Olin otettu ja aion mennä uudelleen.
        Kerroin tuntemuksistani myös paikan päällä.


    • huhuhuhuh

      Kyllä ne muuten hyökkää kuin jaguaarit kimppuun kun katselee tuotteita Cittarin käyvällä.
      !!!!!!

    • XD

      Eiköhän se jesnahair ole forssan paras paikka, siellä ei ole minun mielestä kallista ja erittäin mukavat työntekijät.Susittelen

    • Työharjoittelia

      Parturi-kampaamo Arnivaara pizza pirssin vieressä :) Mielettömän hyvä ilmapiiri ja saa taatusti rahansa edestä mahtavat hiukset ja kaupan päälle hyvän mielen! Rouva Arnivaara itsellään on kymmenien vuosien takainen kokemus hiusalasta, monien kilpailujen voittaja ym. Työskennellyt ranskassa, saksassa, briteissä, you name it!

    • ei kansan paikka

      "Parturi-kampaamo Arnivaara pizza pirssin vieressä"

      kallis, kallis, mutta jos jostain muustakuin hiuksista haluaa maksaa niin jollekin voi olla terapiaa ??

      Työskenellyt juu, joskus kymmeniä vuosia takaperin,
      olikohan kirjoitus vaan mainos ?

      • Pysy kaukana

        Arnivaara on kamala ammattitaidoton paikka. Ei vanha akka muuta osaa kun nutturoita ja juoruuamista. Juoruu sitten jokaisesta ohikävelevästä ihmisestä ja vihaa nuoria. Ei kannata. Ei edes sanoin voi kuvailla miten kamala ihminen se on.


      • Anonyymi
        Pysy kaukana kirjoitti:

        Arnivaara on kamala ammattitaidoton paikka. Ei vanha akka muuta osaa kun nutturoita ja juoruuamista. Juoruu sitten jokaisesta ohikävelevästä ihmisestä ja vihaa nuoria. Ei kannata. Ei edes sanoin voi kuvailla miten kamala ihminen se on.

        Jep. Ja aika jännä myös että yritys ei ole enää toiminnassa jne. silti putiikki on pystyssä. Myy palveluka ohi kassan eikä ikinä saa kuittia. Eiköhän sen yrityksen tarina ala olee jo aika lopussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ja aika jännä myös että yritys ei ole enää toiminnassa jne. silti putiikki on pystyssä. Myy palveluka ohi kassan eikä ikinä saa kuittia. Eiköhän sen yrityksen tarina ala olee jo aika lopussa

        On sinulla murheet tapaninpäivänä iltamyöhään. Kaivelet vanhaa, 2008 aloitettua ketjua. Johan yli kymmenessä vuodessa kampaamoalallakin ehtii tapahtua yhtä sun toista. Toivottavasti ainakin tukkasi hyvin.


    • Ei kyllä

      Ei edes ole kallis :) kyllä nainen yli 50 vuoden kokemuksella vaan usein on parempi kuin ehkä 5 vuoden kokemuksen omaava..

    • :)

      Kävin ensimmäistä kertaa Prismassa Hairlekiinissa. Tykästyin kyllä, hyvää palvelua ja ihanat hiukset tuli kyllä ! SUOSITTELEN! Hinnatkin kohdallaan. Kannattaa mennä kokeilemaan !

    • tykkään

      Hairlekiinissa kävin myös ja menen ehdottomasti uudestaan! Aivan ihania kampaajia ja hinnat kohdallaan!

    • juhulius

      Cittarin "kanta-asiakas" tykkään kyllä käydä, ja ei oo moittimista!! eikä ne hinnatkaan oo kovia kun vertaa isompiin paikkoihin... tykkään :D

    • Akseli A

      Parturikampaamo Emilia Turuntiellä K extran talossa on hyvä paikka, usein oon käynyt siellä värjäämässä ja leikkaamassa ja on tullu hyvää hyvää jälkeä. Hinnat toki vois olla hiukan alemmat, mutta palvelukin on niim ystävällistä että mukisematta kuvetta kaivaa :)

    • jonnariitta

      täällä aiemmin mainittiin henriksonin riitta ja jonna. siinä on oikeasti hyvä paikka käydä.

      • Muuta mulla mielessä

        Mistä sun yöllä tuli toi mieleen?


    • Tyytyväinen asiakas

      Koskisen Tanja on nykyisin Daamissa töissä! Ihan mahtava, ja tulee juttuun muksujenkin kanssa. Mä oon aina saanut mieluisan muutoksen, kun olen sitä kaivannut ja Tanja kouluttautuu uusiin juttuihin aktiivisesti. On siis perillä uusista tuulista.

    • oonlol123465

      Entä se mikä on teatteritalon vieressä? Vai tehdäänkö siellä vaan nykyään lävistyksiä ja tatuointeja?? En ole koskaan itse käyny

    • Tyytyväinen asiakas

      Parturi Kampaamo Great Hair kauppakatu 16:ssa on minun suosikkini. Tullut uusia kampaajia ja suht edulliset hinnat! :) Kannattaa ehdottamasti käydä kokeilemassa!

    • lissu1231

      Olen käynyt vuosia Helsingistä Arnivaaralla, kun on mahdollisuus, ei täältä löydy yhtä ammattitaitoista kampaajaa kuin Rouva Arnivaara, varsinkin värjäyksissä velho, taitaa ammattitaito tulla vuosien myötä. Vahingossa osuttiin kun poika oli kiekkokoulussa. Ps kyllä meidän nuoriso ainakin tykkää. Ps 2 hintaso erittäin edullinen verrattuna helsinkiin.

      Lissu

    • Kampaamoseilaaja

      Forssassa tullut kokeiltua aika montaakin paikkaa:

      Salon Acea suositteli kaveri. Ammattimainen kampaaja joka kouluttautuu aktiivisesti. Uskalsin antaa vapaat kädet. Kotiin viemisinä tarkka ja kiva leikkaus ja siihen vielä muotoilu ja kotivärjäysvinkit päälle. En tiedä miksi en ole käynyt viime-aikoina. Varmaan pitkät jonotuslistat on liikaa mun kärsimättömälle luonteelleni. :D

      Emiliaan päädyin walk inninä. Sielläkin oikein mukava henkilökunta ja olin jälkeen tyytyväinen. Tuli käytyä muutaman kerran. Ei vaan ole sijainniltaan parhaalla paikalla. Lisäksi hinnat kallistuivat roimasti.

      CM hiustaloon päädyin myöskin walk in -asiakkaana. Ihanat tuolit hiustenpesupaikalla! Cittari on itseasiassa ainoa paikka missä hiustenpesu sisältyi hintaan. Silloisen kampaajan nimeä en valitettavasti muista, mutta tuli kyllä ihan lempparihiukset siltä reissulta. Toisella kertaa hiukset leikkasi harjoittelija. Jälki oli vähän niin ja näin, eikä hiustenpesua sillä erää herunut. Mur.

      ME onkin sitten edullisimpia paikkoja Forssassa ja sen takia sinne päädyinkin. Ajankin saa suhteellisen nopeasti ja joka kymmenes(?) leikkuu on ilmainen. Täältäkin kahdenlaisia kokemuksia. Saksilla tehty leikkuu oli todella mieluinen ja kesti iät ja ajat haaroittumatta ja kauniissa muodossa. Kun taas "puukolla" leikattu pitkä tukkani lähti haaroittumaan nopeasti.

      Nytpä tiedän että puukolla ei minun tukkaani kosketa. :)

    • Shampoooo

      Hmmm.
      Niin ne Cittarin ilmaiset hiustenpesut....
      Luulin ennen pöhkönä että maksaa vähemmän kun ei pesetytä kampaamossa.
      Pyysin ilman pesua siis, pesin aamulla kotona ja ne suihki sitten siinä sitä tyyriinä hieman kuivemmaksi.

      Kun ne kampaajat siis eivät saaneet suutansa auki että se pesu kuuluu hintaan.
      Minulla vaihteli se hinta aina ja enkä itsekkään aina saanut kitaani auki mistä se vaihteleva hinnoittelu lyhyistä huiksista johtui.

      Sitten eräs sanoi, parin vuoden jälkeen että pesu kuuluu hintaan!

      Tunsin itseni ääliöksi.

      ME...tympeä kampaaja. Kauhea jälki.

    • kallis2

      em stylessä leikkauksen hinta aivan törkee ilman pesua 47euroa. muuten hyvät leikkaukset, mut tököttejä liikaa!

    • vanhanakin kallista

      Heikanrinteen palvelukeskuksessa käyvä kampaaja leikkaa äitini hiukset 44 eurolla joka kolmas kuukausi ja antaa ryhmäalennuksen ja lopullinen hinta on 36 euroa. Leikkaus, pesusta en tiedä, paplareita ei ainakaan laiteta. Minusta aika hintava, koska silloin kun vanhus asui kotona, leikkaus maksoi keskustan kampaamossa 20 euroa vuosi sitten.

    • kokeilia3

      Tazzissa osaava henkilökunta ja ystävällinen palvelu.
      Sittarin työn laatu vaihtelee kampaajasta riippuen.
      Tinasissa ammattitaitoa mutta henkilökunta tympeetä.
      Teidän hiukset myös hyvä paikka.

    • juub3

      tölöllä tyykikylän doris ja sieltä hanna,osaava ja mukava tyttö!ja hintakin on kohdillaan.suosittelen lämmöllä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe